Se indlæg
 Udskriv debat
Thailand 2011
blister
Hej allesammen

En ven og jeg er færdig med at studere til sommer - hvor vi derefter skal arbejde.
Vi har tænkt over at tage nogle uger til thailand i Marts. gerne 3-4 uger hvis det kan lade sig gøre. tur/retur. (hotel ordner vi dernede, dvs. vi skal kun have fly)

Jeg ved at det er billigt i Marts, da turist sæsonen er ovre. Har været i Karon 4 gange nu. 2 uger hvert år siden 2007. Men denne gang skal vi altså selv afsted. Er der nogle der ved noget om hvornår man kan bestille? er det et halvt år før, eller sådan noget? Vi vil selvfølgelig gerne have det så billigt som muligt. og vi skal som sagt kun have fly derned og hjem. jeg har prøvet at søge på nogle rejse hjemmesider, hvor listen går fra (afgangsdato) april 2010 - marts 2011. Smile

Håber i har nogle idéer, eller noget godt information til turen, tak Smile Smile

Payanak
I kan bestille mellem 12 måneder før til 24 timer før afgang groft sagt.
Jeres rejse i Marts 2011 burde kunne bestilles nu.

Lung Yao
Payanak skrev:
I kan bestille mellem 12 måneder før til 24 timer før afgang groft sagt.
Jeres rejse i Marts 2011 burde kunne bestilles nu.

Sikkert, men ikke når de skriver:
Vi vil selvfølgelig gerne have det så billigt som muligt

Tuttelu Tralla
Redigeret af Lung Yao d. 08/04-2010 20:42
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

blister
jeg ved at det kan lade sig gøre at komme derned i 14 dage (16 dage inkl. rejse) for 4500 ,-
Den pris lyder fair. Håber på at kunne holde prisen omkring de 4000-5000 ,- .. Selvfølgelig lidt mere hvis vi vælger 3-4 uger..

Er der nogle der har nogle gode hjemmesider at se det på, med billige fly rejser? tur retur. (uden hotel)

jc
For de fleste rutefly gælder det, at billetter kan købes op til 330 dage inden afgang. Husk det evt kan være 330 dage før hjemrejsen, hvis I booker begge veje. Og der kan naturligvis købes indtil check-in lukker i lufthavnen, men de tidligst købte er som regel de billigste.
Boet i Bangkok 1980-1983.

Spring til debat: