Se indlæg
Thaiklubben på Amager
|
|
Henrik N |
Lagt på d. 02/04-2010 07:49
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Der har været skrevet en del herinde om klubben påAmager. Har været væk en del år g ved at den er flyttet. Hvor finder man nu klubben???? |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 02/04-2010 14:40
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
mrbfly |
Lagt på d. 02/04-2010 16:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Henrik N skrev: Der har været skrevet en del herinde om klubben påAmager. Har været væk en del år g ved at den er flyttet. Hvor finder man nu klubben???? Er det den klub paa Amager Strandvej du mener? Kan huske der laa et sted og var der en enkelt gang for mange aar siden - laa i et fabrikskvarter omme i en gaard paa 1. sal, men det sted er der ikke mere! - mai pen rai - tchun! |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 02/04-2010 16:40
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Link: http://www.dansk-...post_78222 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 02/04-2010 16:44
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Kør/gå ind her og næsten ned i bunden mellem den røde væg og den gule bygning. Ligger på første sal i en opgang på venstre hånd. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 02/04-2010 17:05
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
ude for tråden men hvordan gemmer man billeder fra google street wiev.....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Henrik N |
Lagt på d. 02/04-2010 19:05
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Takker tusinde gange for hjælpen. Genialt system detteher! |
|
Spring til debat: |