Se indlæg
Happy Ending Massage
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 24/03-2010 13:11
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 24/03-2010 13:39
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
|
|
|
Boes |
Lagt på d. 24/03-2010 15:00
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Saa fik vi endeligt aflivet myten om at der skulle vare noget odiost i Thai massage - eller ?
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Noobmaster |
Lagt på d. 24/03-2010 16:20
|
Begynder Antal indlæg: 22 |
Pyhaaaa virkeligheden er heldigvis meget anderledes i Thailand |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 24/03-2010 16:45
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Gamle velkendte begreber med nye betydninger...på flydende thaigrisk...hehe. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 24/03-2010 16:54
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
hehe.. det vil være dejligt med en oplysning kampange så ved hvad man ikke skal man ikke bruge penge på.. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 24/03-2010 17:35
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Hvis man ikke har lyst til anden end thai massage kan man jo bare sige nej tak.
Redigeret af thaikurt1 d. 24/03-2010 17:39 |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 24/03-2010 19:44
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
3 x øv, og som troede at det var noget helt andet
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 24/03-2010 19:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Fy for pokker!!!! Er det, det man går ind til, når man bestiller en happy ending???? Jeg ved heldigvis godt, hvilke "snavsesider" Webmaster har kigget på, udover Youtube, men det nævner Jeg ikke her, da Jeg er allergisk overfor jordbær!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 24/03-2010 23:53
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Webmaster skrev: Hmmm.... Hvad mon Webmoster søgte (tænkte) på ...da han tilfældigvis "faldt" over den video ? ? Redigeret af sabai sabai d. 24/03-2010 23:56 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 25/03-2010 07:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
jeg tror, han er en gammel buk (ligesom som os andre,hehe) |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 25/03-2010 08:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 283 |
kan man ikke attach et billede, eller skal det lægge på nettet, kan man ikke indsætte et fra sin computer |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 25/03-2010 08:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
Tumut skrev: kan man ikke attach et billede, eller skal det lægge på nettet, kan man ikke indsætte et fra sin computer mener at man skal hente billeder > film/video fra nettet, såsom Photobucket, Picassa 3 o.s.v. eller højre klikke på et billed > egenskaber > kopier, derefter indsætte og markér og klikke på billed ikon i bunden af svar/indlæg boksen. kunne ellers være smart med en uploade funktion, så man kunne hente fra sin egen pc, måske det bare er ønsketænkning . Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
Spring til debat: |