Se indlæg
e-cigaretter i BKK..?
|
|
bangkoknielsen |
Lagt på d. 21/03-2010 15:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 435 |
I flere måneder har jeg nu forsøgt, at finde steder hvor man sælger elektroniske cigaretter i Bangkok - indtil nu desværre uden held... Er der nogen der her på DTW, der kan hjælpe mig med oplysninger om salgssteder, såfremt sådanne findes..? - Men måske er cigaretterne alt for dyre til at markedsføres i Thailand, hvor de ægte og farlige pinde jo stadig kan erhverves til danske 60`er-priser... - med håb om god søndag til jer alle... |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 21/03-2010 17:25
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
bangkoknielsen skrev: I flere måneder har jeg nu forsøgt, at finde steder hvor man sælger elektroniske cigaretter i Bangkok - indtil nu desværre uden held... Er der nogen der her på DTW, der kan hjælpe mig med oplysninger om salgssteder, såfremt sådanne findes..? - Men måske er cigaretterne alt for dyre til at markedsføres i Thailand, hvor de ægte og farlige pinde jo stadig kan erhverves til danske 60`er-priser... - med håb om god søndag til jer alle... prøv evt. en webshop : http://www.cigare... [img]http://www.cigaretten.dk/img/Ole-ryger-esmoke-small.jpg[/img] is not a valid Image. TV-vært Ole Stephensen, prøver den Elektroniske Cigaret.. med håb for en god rygepolitik. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 21/03-2010 20:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Er der nogen her på siden der har prøvet den, og i såfald hvad er jeres anbefaling? Tænker meget på selv at købe 1, og så håbe på at holde op med at ryge med tiden! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 21/03-2010 20:13
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
jesperfrb skrev: Er der nogen her på siden der har prøvet den, og i såfald hvad er jeres anbefaling? Tænker meget på selv at købe 1, og så håbe på at holde op med at ryge med tiden! Jeps jeg har prøvet dem. Ved ikke om det er mig der er kræsen eller ej, foretrækker stadigvæk den rigtige vare. Så man skal have en del god vilje med i det hvis man satser på at stoppe ad den vej. Min idé var nu også mere at kunne ryge på restauranter osv i stedet for at stå udenfor og ryge end et rygestop - resultatet er at der bliver spist oftere hjemme lol. En anden mulighed er Zyban (har ikke prøvet dem) eller bare tage sig selv i nakken og så stoppe én gang for alle. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
John |
Lagt på d. 22/03-2010 06:36
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Kan anbefale bogen "Endelig ike ryger" af Allen Carr, som hjælpemiddel til at blive røgfri. Kender flere der er stoppet efter at have læst bogen. Der er ikke nogen lette løsninger og uden viljen er der ikke noget der virker. john@dansk-thai.dk
|
|
|
bangkoknielsen |
Lagt på d. 22/03-2010 13:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 435 |
Ved juletid, sidste år, fik jeg lejlighed til at prøvesmage en e-cigaret. - Jeg må give Webmaster lidt ret, men også kun lidt! - Oplevelsen var ikke den helt store og forventede, men jeg er sikker på, at jeg som uhelbredelig tobakoman, nok kunne affinde mig med løsningen, især hvis refillerne indeholder nikotin med tobakssmag, som "prøve-smøgen" fra min amerikanske bekendt gjorde - og så bare det, at man kan ryge overalt, uden at skade sig selv - og vel vigtigst nok andre - og uden kone og børn skælder ud over tobakslugt der sidder i klæderne..! Jeg har igen været på søgning af forhandlere her i Bangkok - og igen uden resultat - måske var det en ide for en driftig dansker - men, som tidligere skrevet, måske vil e-cigaretter blive alt for dyre i dette land... |
|
|
on og kent |
Lagt på d. 22/03-2010 15:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 185 |
måske kan du bruge dette link til noget, godt nok i Danmark men billigt. http://www.elgiga...sk-cigaret nye filtre http://www.elgiga...rmal-tobak hilsen kent |
|
|
Vespa |
Lagt på d. 22/03-2010 16:56
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 57 |
Her er en god side, hvor der også er et forum. http://ecig-forum...begynd-her ! Thailand kan man ikke få nok af.
|
|
|
sony |
Lagt på d. 23/03-2010 05:13
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Som man siger rigtige maend tager en kold tyrker. Sorry kun en joke men hvad hjaelper det med at holde med at ryge naar det er nikotin man er afhaengig af. Saa skal man bare igennem det engang til naar man vil kvitte de forskellige nikotinprodukter, og efter hvad de kloge siger er det heller ikke godt at bruge alt det nikotin i for lang tid. Kender flere der stadig er afhaengig af nikotintyggegummi efter flere aar, ogsaa ville jeg sgu hellere ryge en cigaret. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
natty |
Lagt på d. 23/03-2010 06:49
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
sony skrev: Som man siger rigtige maend tager en kold tyrker. Sorry kun en joke men hvad hjaelper det med at holde med at ryge naar det er nikotin man er afhaengig af. Saa skal man bare igennem det engang til naar man vil kvitte de forskellige nikotinprodukter, og efter hvad de kloge siger er det heller ikke godt at bruge alt det nikotin i for lang tid. Kender flere der stadig er afhaengig af nikotintyggegummi efter flere aar, ogsaa ville jeg sgu hellere ryge en cigaret. Jeg er selv ryger og må da sige, det er da bedre kun at få nikotin, og så ikke få alle de andre tjærestoffer i lungerne? |
|
|
sony |
Lagt på d. 24/03-2010 07:04
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Jamen det er dig da vel ondt, der er kun en der er glad for dig og det er tobaksindustrien. Men jeg kan se du ikke forstaar min pointe, det jo saa bare synd for dig. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
Spring til debat: |