Se indlæg
TRO HÅB OG KÆRLIGHED OG FARANGS
|
|
sune |
Lagt på d. 21/03-2010 09:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Hæhæ Jeg ved ikke hvorfor, men hvad fanden betyder disse røde, blå, gule eller anden farve for os, der trods alt gør en ihærdig indsats, for at gøre livet behageligt…. Jeg er da mere beskæmmet over, at jeg nu har fundet ud af, at også mine såkaldte… hæhæ… farang venner også har taget røven på en. Livet er sgu ikke for de svage, men så længe pengepungen ikke har været i vandet, ja så kan vi vel klare, også denne krise. Alle taler om disse plattenslagere og storsvindlende Thailændere, og gud hvor de er professionelle. Ingen taler om alle disse storsvindlende faranger, der så sødt udbasunere deres tiltag for at hjælpe en. Gud fader bevares siger jeg bare. De er sgu ikke meget anderledes, måske mere rå i deres metoder… Jeg skulle måske sige værre, eller………..??????? En har lige fortalt mig (østriger), at han og konen laver ca, 3.- til 5.- mill.baht om året for at hjælpe giftelystende piger med at finde den rigtige. Jeg starter nu med en sådan indtægt, hvis de taler sandt, men nu ved jeg tilfældigvid de gør. Gud hvor jeg dog elsker Thailand og dens befolkning, for de er nemme at skue, men alle jer andre kan da engang imellem give lidt problemer….. Fortsat god søndag i alle….. Redigeret af sune d. 21/03-2010 09:34 |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 21/03-2010 09:50
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
om det er thaier eller faranger er sku et fedt.. jeg har haft 2 "venner" i 10-12 år som lige skulle låne 10000 fordi de begge gik hjemme og havde svært ved at få det til at hænge sammen.. jeg har hverken set eller hørt noget fra dem i 6-7år og jeg er sku ligeglad, nu ved jeg hvad jeg betød for dem og er bare glad for de ikke kostede mig mere. penge kan jeg altid tjene, tiden med folk jeg holder af, er mere kostbar og den kommer ikke igen.. god søndag Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
fckguld |
Lagt på d. 21/03-2010 09:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
b_j3ns3n skrev: smukt skrevet og sandt,
om det er thaier eller faranger er sku et fedt.. jeg har haft 2 "venner" i 10-12 år som lige skulle låne 10000 fordi de begge gik hjemme og havde svært ved at få det til at hænge sammen.. jeg har hverken set eller hørt noget fra dem i 6-7år og jeg er sku ligeglad, nu ved jeg hvad jeg betød for dem og er bare glad for de ikke kostede mig mere. penge kan jeg altid tjene, tiden med folk jeg holder af, er mere kostbar og den kommer ikke igen.. god søndag DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
Jay |
Lagt på d. 21/03-2010 11:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 261 |
kære Sune, to ting... 1) ville ønske du kunne være konkret i dine indlæg så man som læser får mere ud af det. 2) naivt at tro at falanger i Thailand er gode, ærlige mennesker. Thailand er nok jordens største shithole når det kommer til tiltrækning af sørgelige sjæle...som fluer til varm lort. Med det i baghovedet undgår man mange problemer. |
|
|
Jin Jok |
Lagt på d. 21/03-2010 11:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 118 |
Jay skrev: Med det i baghovedet undgår man mange problemer. Burde optages i religiøse læreværker som pligt tese. JJ |
|
|
Nuk |
Lagt på d. 21/03-2010 12:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 179 |
SUNE, når jeg læser dine indlæg ,får jeg det indtryk at du må være rablende tosset.
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
sune |
Lagt på d. 21/03-2010 12:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Hæhæ Nuk Det kan da godt være, at du er i den heldige position, at du har denne aka et eller andet som mange af vi andre mangler. Dette skulle vel ikke gøre dig til den person, som kan gøre sig til dommer over os andre underlige hæhæ. Jeg siger jo ikke du er underlig, men du har da trods alt bevist, at du ikke læser hvad der bliver skrevet, så du handler ud fra hvad du mener er skrevet, ja vi er jo alle forskellige....... |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 21/03-2010 14:42
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Kom til at tænke på en gammel , børnesang af Halfdan Rasmussen... (let omskrevet) Nede i de varme lande, hvor de søde piger går. Sidder tågesnakkeren sune, som har krussedullehår. Han har øller i sin taske og et lille ur af blik, og på bunden af en flaske har han femogtyve thaistick. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
Lagt på d. 22/03-2010 01:07
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Nuk, sune mener akasut@. Hvis du vil vide hvad Sune skriver, bør du købe bogen "Volapyk". Man siger, at hvis en person har arbejdet 10 år i Grønland, er han rablende tosset - Manse/sune har arbejdet deroppe 17 år. |
|
|
PL |
Lagt på d. 22/03-2010 06:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1424 |
En typisk "Thule-bonde": http://albertsen....m/img2.gif PL Redigeret af PL d. 22/03-2010 06:58 |
|
|
Noobmaster |
Lagt på d. 22/03-2010 07:41
|
Begynder Antal indlæg: 22 |
Ja rablende er er lige ordet..... det han skriver giver jo ikke nogen mening ....nu har jeg flere gange prøvet at læse hans indlæg men det er totalt sort snak ..
Redigeret af Noobmaster d. 22/03-2010 07:43 |
|
|
Lagt på d. 22/03-2010 07:45
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Nuk skrev: SUNE, når jeg læser dine indlæg ,får jeg det indtryk at du må være rablende tosset. Naive Sune skriver i makongwhiskyens klare skær. Derfor er der hverken hoved eller hale i indlæggene for normale. |
|
Spring til debat: |