Se indlæg
0,9 gram tør pot i lommen!
|
|
buffalo |
Lagt på d. 19/03-2010 09:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 148 |
Problemet kan da ikke være så stort,en hver fornuftig mand som kvinde ved sgu da at man bør opføre sig ordentligt i et fremmed land og i Thailand akseptere man ikke stoffer og her under hash,tjald,pot kald det hvad i vil og der er ingen undskyldning de der ikke kan finde ud af dette må jo bare ta det store skrald det kan gi,de beder selv om det. Jeg synes det er helt fint at udlændinge kan bistå turrist politiet,og jeg mener også at vi som danskere har en forpligtigelse over for Thailand med at styre alle de idioter for at sige det mildt,der fare rundt på turrist stederne og opføre sig tåbeligt,,,,,,,det er en af grundene til jeg ikke kommer den slags steder,og tro mig jeg vil meget gerne drikke men man kan sgu da respektere det lands befolkning som man er gæst i og det er der uhyggelig mange der ikke kan finde ud af. Der er flere af mine venner der opføre sig pænt på værtshus i DK,men i Thailand kan de sgu ikke finde ud af det,de råber og skriger og er ubehøvlede over for alt og alle..............jo der er i sandhed behov for udlænding i turrist politiet Buffalo Stol aldrig på en prut
] |
|
|
Lagt på d. 19/03-2010 09:17
|
|
Begynder Antal indlæg: |
skal vi så også have thai politi her i danmark pga alle de thaier som kommer herop og arbejder på bordel, eller arbejder sort på div resturanter? |
|
|
PL |
Lagt på d. 19/03-2010 10:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1424 |
Thai-politi i DK? Nul du! Jeg forstår ikke en dyt, der render sgu' da heller ikke hjælpe-politi rundt på Mallorca, Costa del Sol, Tyrkiet, Grækenland, Gran Canaria m.m. Det er da ikke nødvendigt, folk må da forsøge at opføre sig rimelig fornuftigt, og hvis ikke, ja, så er der den lokale ordensmagt til at klare problemerne. Hvorfor det skal være anderledes i Thailand er meget, meget mystisk. Egentlig tror jeg det er Thai-Policens egen dovenskab og manglende forståelse for hvad politi-arbejde egentlig går ud på når det drejer sig om turister, kombineret med nogle tumpede langtids-turisters forsøg på at "hjælpe". Mit første indlæg er ikke et udtryk for at jeg synes det er helt fint at ryge pot eller tjald i Thailand, det var mere for at sætte det i perspektiv med så meget andet lort der foregår herude. Jeg mener.... 0,9 gram pot? Tørt endda, host-host! PL Redigeret af PL d. 19/03-2010 10:04 |
|
|
Lagt på d. 19/03-2010 10:05
|
|
Begynder Antal indlæg: |
man kan jo ikke ryge det vis det er fugtigt |
|
|
PL |
Lagt på d. 19/03-2010 10:09
|
Måske lave en pot te istedet! PL Redigeret af PL d. 19/03-2010 10:16 |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 19/03-2010 10:56
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
I forbindelse med denne snak om Thai volunteer police , er der noget der undre mig gevaldigt ! Hvorfor har TV2 valgt at sende , Helt på spanden i Thailand ( Big trouble in tourist Thailand , Mandag aften/nat kl. 23-01 ?? Denne udsendelse burde ligge i primetime ! , der er da trods alt over en million Danskere der besøger Thailand hvert år , og man må da formode at de har en vis interesse i programmet. Er det mon Gruppeführe Howard Miller , der har en finger med i spillet ? Eller måske den Thailandske ambassade (censur afd.) ?? [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 19/03-2010 11:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
sabai sabai skrev: ... der er da trods alt over en million Danskere der besøger Thailand hvert år ... Det var godt nok mange. Vi skulle måske lave vores eget flyselskab. Det må der være god forretning i, hvis der hver dag er ca. 3.000 danskere, der flyver til Thailand. Peter
|
|
|
Noobmaster |
Lagt på d. 19/03-2010 12:20
|
Begynder Antal indlæg: 22 |
Det er KUN fordi at Thailand er så lovløst at faranger får lov til at rende rundt og spille politimænd....hvad ved Thai politi i det hele taget om disse farang politimænds fortid/straffeattest ????? Skal vi gætte på at ordet "baggrunds tjek" er en by i Rusland ....øøøhhh jeg mener Pattaya så længe du skal rende og udøve autoritet kan du jo ikke rigtig have en plettet straffeattest fra lille Danevang .... Redigeret af Noobmaster d. 19/03-2010 12:24 |
|
|
PL |
Lagt på d. 19/03-2010 13:11
|
De er pilrådne, og folk føler sig stødt over dem, især den sorte SS/Gestapo lignende uniform. http://www.bangko...koned-with http://thailandla...olunteers/ PL Redigeret af PL d. 19/03-2010 13:13 |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 19/03-2010 13:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
''The assistants and the volunteers receive no salary and have to buy uniforms and equipment with their own money,'' he added. Mr Miller, who has lived in Thailand for seven years and joined the FTPA six years ago, says they are very careful about who they will accept and said everyone has a long-stay or retirement visa. Lad mig se. De får ingen løn, skal selv købe deres Obersturmbahnführer outfit og tilhørende tingeltangel og de foretager en grundig screening af nye ansøgere. Ja, jeg er sikker på at de står i kø. Finally, I overheard Howard engage a thai taxi driver and was surprised at his inability to communicate in Thai, surely a reasonable command of the Thai language would be necessary to work as a liason officer. Og de kan end ikke tale thai. Nuff said. Redigeret af rinpoche d. 19/03-2010 13:52 |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 19/03-2010 16:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
paulsenp skrev: sabai sabai skrev: ... der er da trods alt over en million Danskere der besøger Thailand hvert år ... Det var godt nok mange. Vi skulle måske lave vores eget flyselskab. Det må der være god forretning i, hvis der hver dag er ca. 3.000 danskere, der flyver til Thailand. Ups ! ... Sgu ikke nemt at skrive samtidig , med at man tæller sorte penge .... Okay.. 150.000. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 19/03-2010 16:15
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
hehe nej alle de tal.. hvad var nu hvad
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 19/03-2010 16:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
PL skrev: Måske lave en pot te istedet! PL Her er et link, så kan du se hvordan tv-kokkene håndterer denne opskrift..................................... http://www.tv00.o...otchai.wmv |
|
|
vandango |
Lagt på d. 19/03-2010 16:45
|
paulsenp skrev: sabai sabai skrev: ... der er da trods alt over en million Danskere der besøger Thailand hvert år ... Det var godt nok mange. Vi skulle måske lave vores eget flyselskab. Det må der være god forretning i, hvis der hver dag er ca. 3.000 danskere, der flyver til Thailand. Det kunne da være sjovt med en million danskere i Thailand hvert år. Mener at have læst at det er 150.000 om året der rejser til Thailand. Men om dette tal også dækker at jeg rejser tre gange om året, og køber kun ruteflys billetter, eller hvordan man regner sig frem til det -ved jeg ikke. Kunne da også være interessant hvis man via DTW kunne have et lille bureau, hvis formål var at skaffe billige biletter til medlemmerne, evt. overskud kunne gå til fattige børn i Thailand. Ellers er jeg ret sikker på at et rejsebureau gerne vil være en slags partner, hvis de kan tjene penge på det. Og vi kan garantere at aftage billetter. |
|
|
noisnabo |
Lagt på d. 19/03-2010 16:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
vandango skrev: chris70 skrev: Poul Vestergård var medlem af turist politiet i Pattaya og han døde desværre for et år siden og han var en stor hjælp til alle der bliv taget ved røven af disse skønne thai piger og ja, han havde en ren straffeattest og var tidligere ansat ved det danske hof som special vagt for vores dronning. De fleste i det politi har været i politiet i deres hjemland og de kan hverken gøre fra eller til med de bøder vi får, så nej, de er ikke korrupte. Har fra tid til anden mødt en Dansker i Pattaya, der er med i turistpolitiet. Han kører rundt på motorbike i Pattaya. Han argumenter for at være i turistpolitiet var, at han kunne gøre en forskel for de turister der var komme i klemme hos politiet. Samtidig pointerede han for mig, at det var utroligt vigtigt at have beskæftigelse, så det ikke ender i drikkeri. Han bor i en lille sidegade til Diana Inn. Jeg plejer ellers at møde ham, men har ikke set ham i et godt stykke tid, har et par navne der flyver rundt, mener at det er Henrik? Så der må være flere Danskere i Turistpolitiet. Ham er vi mange der kender. Han går rundt med uniformen på i fritden, han har sit kadaverskilt eller hvad det er, hængende og slaskende, han siger at jobbet som frivillig polertimand har fået ham ud af drikkeri, og han er tidligere hjemmeværnsmand. Men ellers er han en venlig mand, min erfaring. Redigeret af noisnabo d. 19/03-2010 16:48 |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 19/03-2010 18:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
PL skrev: jesperfrb skrev: Hvorfor skulle en svensker ikke kunne blive politimand i Thailand! I Danmark har vi da både Tyrkere, Pakistaner osv der er blevet politimænd! Det er en joke, ikke?! PL Nej det er squ rigtigt! Det står såmænd også når de søger nye politielever: Vi opfordre også af anden etnisk baggrund at søge! Redigeret af jesperfrb d. 19/03-2010 18:59 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
vandango |
Lagt på d. 19/03-2010 19:54
|
Noisnabo skrev: vandango skrev: chris70 skrev: Poul Vestergård var medlem af turist politiet i Pattaya og han døde desværre for et år siden og han var en stor hjælp til alle der bliv taget ved røven af disse skønne thai piger og ja, han havde en ren straffeattest og var tidligere ansat ved det danske hof som special vagt for vores dronning. De fleste i det politi har været i politiet i deres hjemland og de kan hverken gøre fra eller til med de bøder vi får, så nej, de er ikke korrupte. Har fra tid til anden mødt en Dansker i Pattaya, der er med i turistpolitiet. Han kører rundt på motorbike i Pattaya. Han argumenter for at være i turistpolitiet var, at han kunne gøre en forskel for de turister der var komme i klemme hos politiet. Samtidig pointerede han for mig, at det var utroligt vigtigt at have beskæftigelse, så det ikke ender i drikkeri. Han bor i en lille sidegade til Diana Inn. Jeg plejer ellers at møde ham, men har ikke set ham i et godt stykke tid, har et par navne der flyver rundt, mener at det er Henrik? Så der må være flere Danskere i Turistpolitiet. Ham er vi mange der kender. Han går rundt med uniformen på i fritden, han har sit kadaverskilt eller hvad det er, hængende og slaskende, han siger at jobbet som frivillig polertimand har fået ham ud af drikkeri, og han er tidligere hjemmeværnsmand. Men ellers er han en venlig mand, min erfaring. Han er ikke mere, har fået en PB. om at han er gået bort. Jeg undrede mig meget over at jeg ikke møder ham mere, han har fået en Thailandsk begravelse. Fred være med ham. Redigeret af vandango d. 19/03-2010 19:57 |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 20/03-2010 01:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
PL skrev: ubon lynge: Han er en idiot og et fjols fordi han indlader sig med det HAN tror er den retfærdige ordensmagt, som han kender det fra "velfærdshjemmet" i Sverige/Europa, eller for dens sags skyld alle andre civiliserede steder. Har man rejst nogle gange i Thailand, eller boet her i længere tid, så ved man at BIB (Boys in Brown) - Policen, skal man holde sig meget langt væk fra, de vil intet godt, tværtimod, det er en flok grådige gangstere! Men bevares, er man selv rådden og anløben i karakteren, så er det da en udmærket tjans. PL Jeg ved stadig ikke hvorfor han er en idiot og et fjols, så er her godt nok mange af dem her ude, kunne det ikke tænkes at han vil prøve at gøre sit til et ordenligt land at være i, er han ansat ved politiet har han vel også ret til at anholde folk som opføre sig dumt, de skulle fange mange flere efter min mening. BIB har aldrig hørt om dem, og har da været her ude flere gang i snart 10 år, men nu opføre jeg mig jo også pænt, så har aldrig haft noget med politi at gøre her ude, ej heller der hjemme. Syntes bare det er mærkeligt at dømme en mand til at være det når han bare passer sit job, folk kan jo bare opføre sig ordenlig. Ubon.
|
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 20/03-2010 07:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
Ja Jesper, "anden etnisk baggrund" men ikke anden nationalitet. Peter
|
|
|
Noobmaster |
Lagt på d. 20/03-2010 07:36
|
Begynder Antal indlæg: 22 |
Ja det kan godt være at det er anden etnisk baggrund men det kræver stadigvæk Dansk statsborgerskab for at blive Dansk politimand jesperfrb skrev: PL skrev: jesperfrb skrev: Hvorfor skulle en svensker ikke kunne blive politimand i Thailand! I Danmark har vi da både Tyrkere, Pakistaner osv der er blevet politimænd! Det er en joke, ikke?! PL Nej det er squ rigtigt! Det står såmænd også når de søger nye politielever: Vi opfordre også af anden etnisk baggrund at søge! |
|
Spring til debat: |