Se indlæg
0,9 gram tør pot i lommen!
|
|
PL |
Lagt på d. 18/03-2010 15:11
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1424 |
0,9 gram tør pot i lommen, og så skal man udstilles på den facon! Jeg synes det rabler efterhånden... Prøv at se den Farang-idiot der leger bulliti! Hvordan kan han rende rundt i Thai BIB uniform? Tåbelige svensker, han ser temmelig usund ud... http://www.phuket...sp?id=8475 Længere diskussion om fjolset her, også Aussie-tumpen: http://www.thaivi...48582.html Lige et lille klip: "Not another John Johansen?! Whenever you see a farang guy in some sort of cozy relationship with Thai cops you can be sure that someone out there is getting totally screwed over. These farang pets that the Thai police keep around are nasty pieces of work ..." PL Redigeret af PL d. 18/03-2010 15:38 |
|
|
Jay |
Lagt på d. 18/03-2010 16:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 261 |
|
|
|
noisnabo |
Lagt på d. 18/03-2010 16:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
PL skrev: Prøv at se den Farang-idiot der leger bulliti! Hvordan kan han rende rundt i Thai BIB uniform? Tåbelige svensker, han ser temmelig usund ud... http://www.phuket...sp?id=8475 De folk som melder sig som frivilligt politi har magt i maven. Problemstillingen minder meget om hjemmeværnsfolk i Danmark. Små mennesker som føler at de får magt, når de får den skide uniform. Helt konkret er mindst en frivillig politimand fra Danmark i Pattaya forhenværende hjemmeværnsmand. Redigeret af noisnabo d. 18/03-2010 16:32 |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 18/03-2010 16:39
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Okay, jeg troede ellers, at de efter at være blevet kasseret til session, fået nej til optagelse på politiskolen også var afvist af hjemmeværnet. Hvorved den eneste tilbageværende mulighed for at iføre sig den eftertragtede uniform med fløjte, knippel, håndjern ogjarskagidig var at søge optagelse som tourist police volunteer i et luderdistrikt i Thailand. |
|
|
Thongthai |
Lagt på d. 18/03-2010 17:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 430 |
Man skulle næsten tro det er en aprilsnar, men vi er kun i martsmåned. Det kunne være man kunne få et job, hvad er lønnen. |
|
|
PL |
Lagt på d. 18/03-2010 17:22
|
Løn? Tjaah, hvis de er lige så rådne som de ordinære "Boys in overly tight brown uniforms" - så er der vel muligheder for lidt ved siden af, mon ikke? Samt selvfølgelig noget magt-trip og ego-massage, som en form for belønning! PL |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 18/03-2010 19:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
PL skrev: 0,9 gram tør pot i lommen, og så skal man udstilles på den facon! Jeg synes det rabler efterhånden... Prøv at se den Farang-idiot der leger bulliti! Hvordan kan han rende rundt i Thai BIB uniform? Tåbelige svensker, han ser temmelig usund ud... http://www.phuket...sp?id=8475 Længere diskussion om fjolset her, også Aussie-tumpen: http://www.thaivi...48582.html Lige et lille klip: "Not another John Johansen?! Whenever you see a farang guy in some sort of cozy relationship with Thai cops you can be sure that someone out there is getting totally screwed over. These farang pets that the Thai police keep around are nasty pieces of work ..." PL ....lad os da håbe han får en ordentlig straf.... Så kan han lære det!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
Noobmaster |
Lagt på d. 18/03-2010 19:50
|
Begynder Antal indlæg: 22 |
Kender en der er frivillig i politiet i Patong ....tror ikke helt politiet har tjekket hans Danske straffeattest.... |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 18/03-2010 21:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
mig bekendt, er der kun 1 i patong, så det du insurer, må du lige uddybe noget mere, og kan du ikke det, så please luk kajen |
|
|
Noobmaster |
Lagt på d. 18/03-2010 23:10
|
Begynder Antal indlæg: 22 |
Tror du virkelig at jeg vil skrive det her på siden ???? er du dommer siden du kan bestemme om jeg skal "lukke kaje" ?? For øvrigt skriver jeg IKKE at manden er kriminel.....jeg skriver at politiet nok ikke har tjekket hans Danske straffeattest....kan ikke forestille mig at det er noget Thai politi går højt op i med mindre man er efterlyst af interpol.... kvindemin skrev:
mig bekendt, er der kun 1 i patong, så det du insurer, må du lige uddybe noget mere, og kan du ikke det, så please luk kajen Redigeret af Noobmaster d. 18/03-2010 23:24 |
|
|
chris70 |
Lagt på d. 18/03-2010 23:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 133 |
Poul Vestergård var medlem af turist politiet i Pattaya og han døde desværre for et år siden og han var en stor hjælp til alle der bliv taget ved røven af disse skønne thai piger og ja, han havde en ren straffeattest og var tidligere ansat ved det danske hof som special vagt for vores dronning. De fleste i det politi har været i politiet i deres hjemland og de kan hverken gøre fra eller til med de bøder vi får, så nej, de er ikke korrupte. |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 19/03-2010 00:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
Noobmaster skrev: Tror du virkelig at jeg vil skrive det her på siden ???? er du dommer siden du kan bestemme om jeg skal "lukke kaje" ?? For øvrigt skriver jeg IKKE at manden er kriminel.....jeg skriver at politiet nok ikke har tjekket hans Danske straffeattest....kan ikke forestille mig at det er noget Thai politi går højt op i med mindre man er efterlyst af interpol.... kvindemin skrev: mig bekendt, er der kun 1 i patong, så det du insurer, må du lige uddybe noget mere, og kan du ikke det, så please luk kajen du er bare en idiot |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 19/03-2010 00:49
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Så-så, lad os lige holde tonen ordentlig herinde. Tak. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 19/03-2010 02:09
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
PL skrev: 0,9 gram tør pot i lommen, og så skal man udstilles på den facon! Jeg synes det rabler efterhånden... Prøv at se den Farang-idiot der leger bulliti! Hvordan kan han rende rundt i Thai BIB uniform? Tåbelige svensker, han ser temmelig usund ud... http://www.phuket...sp?id=8475 Længere diskussion om fjolset her, også Aussie-tumpen: http://www.thaivi...48582.html Lige et lille klip: "Not another John Johansen?! Whenever you see a farang guy in some sort of cozy relationship with Thai cops you can be sure that someone out there is getting totally screwed over. These farang pets that the Thai police keep around are nasty pieces of work ..." PL Jeg forstår ikke hvorfor den politimand er en Farang-idiot, Han gør jo bare sit arbejde, og hvor står der at han er en Tåbelige svensker. Nej bare de så vil gøre det samme med fulde folk på motorcykler, så hade de da noget at lave hele dagen på phuket. Ubon.
|
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 19/03-2010 02:23
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Hvorfor skulle en svensker ikke kunne blive politimand i Thailand! I Danmark har vi da både Tyrkere, Pakistaner osv der er blevet politimænd! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
ZxY |
Lagt på d. 19/03-2010 06:34
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
PL[/quote] ....lad os da håbe han får en ordentlig straf.... Så kan han lære det!!!![/quote] Ja han maa da vaere en haardkogt forbryder med saa meget ryge urt paa lommen. Smid ham i faengsel paa livstid, uden chance for proeveloesladelse... |
|
|
vandango |
Lagt på d. 19/03-2010 06:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
chris70 skrev: Poul Vestergård var medlem af turist politiet i Pattaya og han døde desværre for et år siden og han var en stor hjælp til alle der bliv taget ved røven af disse skønne thai piger og ja, han havde en ren straffeattest og var tidligere ansat ved det danske hof som special vagt for vores dronning. De fleste i det politi har været i politiet i deres hjemland og de kan hverken gøre fra eller til med de bøder vi får, så nej, de er ikke korrupte. Har fra tid til anden mødt en Dansker i Pattaya, der er med i turistpolitiet. Han kører rundt på motorbike i Pattaya. Han argumenter for at være i turistpolitiet var, at han kunne gøre en forskel for de turister der var komme i klemme hos politiet. Samtidig pointerede han for mig, at det var utroligt vigtigt at have beskæftigelse, så det ikke ender i drikkeri. Han bor i en lille sidegade til Diana Inn. Jeg plejer ellers at møde ham, men har ikke set ham i et godt stykke tid, har et par navne der flyver rundt, mener at det er Henrik? Så der må være flere Danskere i Turistpolitiet. |
|
|
PL |
Lagt på d. 19/03-2010 07:16
|
ubon lynge: Han er en idiot og et fjols fordi han indlader sig med det HAN tror er den retfærdige ordensmagt, som han kender det fra "velfærdshjemmet" i Sverige/Europa, eller for dens sags skyld alle andre civiliserede steder. Har man rejst nogle gange i Thailand, eller boet her i længere tid, så ved man at BIB (Boys in Brown) - Policen, skal man holde sig meget langt væk fra, de vil intet godt, tværtimod, det er en flok grådige gangstere! Men bevares, er man selv rådden og anløben i karakteren, så er det da en udmærket tjans. PL Redigeret af PL d. 19/03-2010 07:16 |
|
|
PL |
Lagt på d. 19/03-2010 07:18
|
jesperfrb skrev: Hvorfor skulle en svensker ikke kunne blive politimand i Thailand! I Danmark har vi da både Tyrkere, Pakistaner osv der er blevet politimænd! Det er en joke, ikke?! PL |
|
|
PL |
Lagt på d. 19/03-2010 07:21
|
vandango skrev: chris70 skrev: Poul Vestergård var medlem af turist politiet i Pattaya og han døde desværre for et år siden og han var en stor hjælp til alle der bliv taget ved røven af disse skønne thai piger og ja, han havde en ren straffeattest og var tidligere ansat ved det danske hof som special vagt for vores dronning. De fleste i det politi har været i politiet i deres hjemland og de kan hverken gøre fra eller til med de bøder vi får, så nej, de er ikke korrupte. Har fra tid til anden mødt en Dansker i Pattaya, der er med i turistpolitiet. Han kører rundt på motorbike i Pattaya. Han argumenter for at være i turistpolitiet var, at han kunne gøre en forskel for de turister der var komme i klemme hos politiet. Samtidig pointerede han for mig, at det var utroligt vigtigt at have beskæftigelse, så det ikke ender i drikkeri. Han bor i en lille sidegade til Diana Inn. Jeg plejer ellers at møde ham, men har ikke set ham i et godt stykke tid, har et par navne der flyver rundt, mener at det er Henrik? Så der må være flere Danskere i Turistpolitiet. En nobel og ædel indstilling, men jeg tvivler! Hvis det er sandt, hvorfor taler de fleste af dem så kun ganske lidt Thai? Ikke meget hjælp at hente der, selv Gruppenführer Howard Miller kan ikke tale Thai. PL Redigeret af PL d. 19/03-2010 07:22 |
|
Spring til debat: |