Se indlæg
Profil og Thai-piger i debatten?
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/10-2005 11:19
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej, Jeg undrer mig over, om det mest er danske mænd, der er med i debatten. Jeg synes i det hele taget en profil kunne være interesant, måske via afstemning, eller på anden vis: 1) THAI-KVINDER: Hvor mange Thai-kvinder er med i debatten, eller i al fald med på et kigger som tilmeldt bruger. Og er nogen af disse barn af en Thai, der er gift med en dansker? 2) THAI-MÆND: Hvor mange Thai-mænd er med, barn af en Thai gift med en dansker? 3) EURO-ASIANS: Hvor mange euro-asians er med, mænd og kvinder, og hvor bor de? 4) DANSKE MÆNDS BOPÆL: Hvor mange er de danske (mænd) bor fast i Thailand (altså ikke bare et par måneder om året og med hus/lejlighed i Danmark)? 5) MØDESTEDET: Hvor mødte du din kone/kæreste? I Thailand, i Danmark? Arrangeret? Via venner? Via internet? Tilfældigt på en bar? Tilfældigt i et bar-område? Tilfældigt i et turist-område? Tilfældigt på gåtur i Isan? Har hun været gift med farang før, eller med en Thai? Har hun børn? Holdt i Thai-bryllup med sinsot og hele pivtøjet. Har I, eller planlægger i at få børn? 6) SPEJL: Og har I selv været gift med en Thai før, eller haft et fast forhold med en? Og har I selv være gift med en dansker før, og har I børn? Det var nok for meget at spørge om... Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
jc |
Lagt på d. 05/10-2005 12:58
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 597 |
Hej Kronberg, Du glemte at spørge, om der er nogen danske mænd, der er gift med en danske kvinde! mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/10-2005 17:12
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej, jc skrev: Hej Kronberg, Du glemte at spørge, om der er nogen danske mænd, der er gift med en danske kvinde! mvh jc åh ja... Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 05/10-2005 19:14
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Jeg vil godt svare dig De forste 3 kan jeg ikke svare dig paa Ja bo fast i Thailand hele aaret i har det i naesten 2 aar Jeg mode min i et bathtaxa da jeg skulle en tur til Pattaya og lige siden har vi vaere sammen naar jeg da ikke har vaere i Danmark. Min har ikke vaere gift med en thai med har 2 piger sammen med ham. Vi har en son po 18 mdr sammen. Jeg er ikke blivet gift i nu men det skal snart ske den bliver et stille bryllup. jeg har vaere gift med en Dansk dame Redigeret af thaikurt1 d. 05/10-2005 19:16 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
dthai |
Lagt på d. 07/10-2005 15:33
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Du glemte også at spørge, om der er nogen danske damer, der er gift med en Thai mand |
|
|
commandertorp |
Lagt på d. 07/10-2005 18:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
well jeg kan ikke svare på de første ! me jeg har været gift med en dansk kvinde før uden det store held. - nu er jeg så bosat i Thailand og har fundet min kærlighed her.
Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert ! OK det ser ud til at det er Thailand denne gang |
|
Spring til debat: |