Se indlæg
 Udskriv debat
Nintendo DSi spillekonsol
Richardt
Vi er en familie som er på vej til Thailand på knap en måneds ferie, og vores datter på 7 år "bliver nok nød til" at have en Nintendo DSi spillekonsol. Spørgsmålet er blot, om der er nogen som har erfaring med køb af et sådant spillekonsol i Thailand. Er der noget væsentligt at spare ?

b_j3ns3n
det kan godt være du kan spare et par kr.. men du går også glip af garantien.. eller det vil sige der er langt til thailand vis den går i stykker, på den anden side er det en god undskyldning for at tage afsted igen Wink
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

MaxC
Jeg så efter en sådan sidste år, da vi var i Thailand. De er ikke særlig udbredte og prisen er faktisk den samme som her hjemme. Samtidigt er udvalget af spil ikke ret stor.

musse
Hej Richard

jeg ville købe den hjemmefra og så kan i købe spil der ude.
Mine unger købte 30 forskellige spil på et for 2800 bath i chang mai og så valgt de selv spillende.Sun baby

pdrhan
MaxC skrev:
Jeg så efter en sådan sidste år, da vi var i Thailand. De er ikke særlig udbredte og prisen er faktisk den samme som her hjemme. Samtidigt er udvalget af spil ikke ret stor.

Nintendo DSI fåes OVERALT og spil udbuddet ER netop stort!
Bla. i MBK center kan du købe konsol med dertil hørende AceKard2i som gør at der kan spilles backupspil på den , de fåes overalt i alle centre i BKK , der er et par 100kr at spare på selve konsollen , når du har Acekard2i sat i kan du bare vælge alle de spil du lyster og de er billige i TH....Så MaxC , tror IKKE du har kigget særligt godt efter derude....!!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

ThomasHOL
Vi købte en DS til vores datter sidste år og der var lidt at spare. Vi gav 6000 Baht i Pantip med en masse spil. Det var ca 200 kr billigere end vi ville have fået konsollen for herhjemme.

Om det skal være DS eller DSI er jo en smagssag. men det er samme konsol hvor DSI bare har fået tilføjet et webkamera og fået et SD kort slot men har tilgengæld mistet muligheden for at spille gamle GBA spil. Derudover er de ens og det er mig bekendt ikke ret meget man kan bruge kameraet til.

pdrhan
ThomasHOL skrev:
Vi købte en DS til vores datter sidste år og der var lidt at spare. Vi gav 6000 Baht i Pantip med en masse spil. Det var ca 200 kr billigere end vi ville have fået konsollen for herhjemme.

Om det skal være DS eller DSI er jo en smagssag. men det er samme konsol hvor DSI bare har fået tilføjet et webkamera og fået et SD kort slot men har tilgengæld mistet muligheden for at spille gamle GBA spil. Derudover er de ens og det er mig bekendt ikke ret meget man kan bruge kameraet til.

Der er også wifi i DSI og skærmene er en anelse større.....

ThomasHOL
pdrhan skrev:

Må vidst lige præsisere at når jeg siger DS så mener jeg naturligvis DS lite ikke den oprindelige DS, som jeg ikke har set til salg siden Lite kom frem. DS lite og DSi er dem man kan købe nu og er fysisk meget ens. Deres skærme er samme størrelse og de har begge WiFi. Dog skal det nævnes at DSi har en kraftigere processor og mere RAM lige som WiFi er G spec.

Skal man have større skærm findes der en DSi XL med 3,8 tommer skærm.
Redigeret af ThomasHOL d. 13/03-2010 19:47

pdrhan
ThomasHOL skrev:
pdrhan skrev:

Må vidst lige præsisere at når jeg siger DS så mener jeg naturligvis DS lite ikke den oprindelige DS, som jeg ikke har set til salg siden Lite kom frem. DS lite og DSi er dem man kan købe nu og er fysisk meget ens. Deres skærme er samme størrelse og de har begge WiFi. Dog skal det nævnes at DSi har en kraftigere processor og mere RAM lige som WiFi er G spec.

Skal man have større skærm findes der en DSi XL med 3,8 tommer skærm.

DSI HAR større skærm end lite..
Screen Size
DSi: 3.25 inch
DS Lite: 3.0 inch
http://www.gamesp...d=26841039

fckguld
musse skrev:
Hej Richard

jeg ville købe den hjemmefra og så kan i købe spil der ude.
Mine unger købte 30 forskellige spil på et for 2800 bath i chang mai og så valgt de selv spillende.Sun baby
jeg lige købt sd - mini med 65 af de nyeste spil 600 kr
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

pdrhan
fckguld - er det Nintendo DS eller Nintendo DSi eller Nitendo DS Lite...der er rimelig forskel på de 3 maskiner...
(hvilket kort sidder der i)

Spring til debat: