Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Pyha - der varsles godt nok om uroligheder i Thailand.
Hvad gør man, hvis man har bestilt en ferietur til Thailand i påskeferien, og familien begynder at blive nervøse for at tage at sted?
Kan nogen erfarne komme med gode råd?
Skal man stadig være bange for at havne midt i uroligheder, hvis man holder ferie væk fra de større byer? - der står jo skrevet på forsiden under "Sidste Nyt", at "de" risikere at brede sig.
sidste gang var der kun problemer i centrum af bangkok, her i minburi var der ikke nogen problemer, lufthavnen var heller ikke berørt, så kom bare ned i varmen
bruno skrev:
Du kunne jo spøge dem, om de også var bange, for at være i DK under klima topmødet eller under optøjerne på nørebro.
Hvor er det lige du vil hen med den påstand?''
De to ting har absolut intet med hinanden at gøre. Iøvrigt er det ikke et spørgsmål om at være bange, det gælder om at være orienteret om den kommende situation og eventuelle problemer og handle derefter.
Så enkelt er det.........
Jeg håber, at de i Bangkok boende DTW medlemmer holder os orienteret.
vandango skrev:
Du kan roligt tage afsted, jeg har næsten daglig kontakt med en i Thailand.
Har ikke hørt om nogen problemer der kunne vedrøre turismen.
Kunne det tænkes, at den kontakt du har, befinder sig lidt syd for Bangkok?
Hvis det er tilfældet, så er informationerne måske kun aktuelle for lige netop dette område.
Hvad er det dog det hedder.....hm. vist noget med P.....
vandango skrev:
Du kan roligt tage afsted, jeg har næsten daglig kontakt med en i Thailand.
Har ikke hørt om nogen problemer der kunne vedrøre turismen.
Kunne det tænkes, at den kontakt du har, befinder sig lidt syd for Bangkok?
Hvis det er tilfældet, så er informationerne måske kun aktuelle for lige netop dette område.
Hvad er det dog det hedder.....hm. vist noget med P.....