Se indlæg
 Udskriv debat
Hvor lang tid har min Thaikone boet her?
Rasmus
Hvor lang tid har min kone boet her - osv.?
Det spørgsmål har jeg efterhånden hørt til hudløshed igennem de sidste 10-11 år. Og hver gang har jeg prøvet at besvarer spørgsmålet efter bedste evne. Men nu har jeg anlagt et andet, og mere alternativt svar på dette evindelige spørgsmål.

Så nu svarer jeg: Hun har været her ca. 15-18 kilo!
(Underforstået, at hun vejede ca. 15-18 kilo mindre da hun kom)

På den måde er emnet behændigt hurtigt uddebatteret - hvis ellers spørgeren har lidt omløb i hoved.

Rasmus

Joe
Den vil jeg også bruge. Hvis min kone altså begynder at tage på, det er selvfølgelig ikke sikkert.

Jin Jok
rol Tak for et godt morgen grin.........

Viste denne til Fay, men hun kiggede bare på mig, rystede på hovedet og mumlede noget om "danish humor" og så noget på thai jeg helt sikkert ikke vil forstå.

JJ

Frank
Rasmus skrev:
Det spørgsmål har jeg efterhånden hørt til hudløshed igennem de sidste 10-11 år. Og hver gang har jeg prøvet at besvarer spørgsmålet efter bedste evne. Men nu har jeg anlagt et andet, og mere alternativt svar på dette evindelige spørgsmål.

På den måde er emnet behændigt hurtigt uddebatteret - hvis ellers spørgeren har lidt omløb i hoved.

Rasmus

Min kone har været i Danmark i knap 25-30 kilo. De 25-30 kilo har sat sig på mig.Smile

b_j3ns3n
hehe Frank du har det vist for godt
min kæreste havde sidste år været her i 5 kilo, lige for tiden har hun kun været her i 3 kilo rol
hvilket hun er meget stolt over.
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sabai sabai
Ja ' hvor længe har konen boet i Danmark ?

Sådan... ca. 175 for mig ukendte "Thaivenner" og ca. 350 "mystiske" telefonnummere i hendes telefonbog !

Så ' man kan vel sige at integrationen er lykkedes over al forventning ! Violin

[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

Surmule
Ai ai .... Det kan du ikke være bekendt. Min kone har være her siden 12 sept. 2009 og har taget 5 kg på (vi har i øvrigt fået positivt svar på familie sammenføringen i går Wink))))))) )... Men sikke fremtidspersektiver ... 1kg. om måneden ... jeg tør ikke efterprøve på lommeregneren hvordan situationen er om 10-11 år og mit hoved nægter at regne det ud.
Redigeret af Surmule d. 07/03-2010 17:38

hfb
Rasmus skrev:
Rasmus

Grin Den var god,

Jeg svare normalt tilbage: Hun kom til DK dengang jeg havde penge på kontoen..... Wink

Thongthai
Super fedt for dig Surmule.

Min kone har været I Danmark 12kilo og mig 15 kilo.Det skal være jeg snart skal til at fitup en lille smule.

joensen
Thai kvinderne behøver skam ikke at tage til Danmark for at få lidt polstring, det går udmærket i THailand. Da jeg mødte min kone for første gang var hun slank, hun røg også, men nu efter 7 år, hvor hun har været ikke ryger i 6 år og grov æder i lige så mange har hun nok taget 20 kg på, det er ved at være for meget nu, men det er hvad der sker med mange Thai damer der bliver gift med en farang, de får det simpelten for godt, velfærd er ikke kun godt, det har også nogle kedelige ting med sig, men hvad jeg var også noget lettere for 7 år siden.

Thongthai
joensen har i fået barn det skulle jo også gerne hjælpe på kiloerne, ihvertifald på min kone.Men det er ok jeg elsker hende alligevel.

sabai sabai
Må man have lov at spørge ?

Hvor mange kilo kr. , er den gæstfrie familie i Thailand , så blevet tungere ?
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

Thongthai
Forstår ikke spørgsmålet kan du ikke uddybe jeg er letterebemidlet .

keniko
sabai sabai skrev:
Må man have lov at spørge ?

Hvor mange kilo kr. , er den gæstfrie familie i Thailand , så blevet tungere ?

Grin LOL LOL atter en guld bemærkning Sabai...og til trods for det, gifter jeg mig stadig... smiler..2 uger til den store begivenhed, håber oplevelsen bliver som Rin beskriver det!!! juhuuFriends again
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

rinpoche
Du får din helt egen oplevelse.
Livet er for kort til forbehold.
De bedste ønsker til jer begge skal lyde herfra.

Ikke om jeg nogensinde har gidet at lytte til andre.
Et hvert forhold er forskelligt. Ingen sammenligning mulig.

Hvo intet vover, intet vinder.

Så kan jeg ikke flere floskler men som sagt de bedste ønsker herfra. Smile

mvh

Robert Kronberg
Jeg nøjes med at tælle de grå hår, altså mine egne, men tænk for 20 år siden betale jeg for at få lyse striber i håret, og nu er det gratis...
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
keniko
rinpoche skrev:
Du får din helt egen oplevelse.
Livet er for kort til forbehold.
De bedste ønsker til jer begge skal lyde herfra.

Ikke om jeg nogensinde har gidet at lytte til andre.
Et hvert forhold er forskelligt. Ingen sammenligning mulig.

Hvo intet vover, intet vinder.

Så kan jeg ikke flere floskler men som sagt de bedste ønsker herfra. Smile

mvh

Tak Rin, og jeg lytter gerne. Her er lige et billede af min kommende kone, og det er mig der holder om hendeGrin

i912.photobucket.com/albums/ac325/sommer10002000/scan0001.jpg

Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

Spring til debat: