Se indlæg
Da Endorphine
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 06/03-2010 09:08
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Ja her i morges havde jeg aldrig hørt eller hørt om Da Endorphine. Men noget af det rykker da nogenlunde. Redigeret af Webmaster d. 10/10-2010 17:45 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 06/03-2010 09:13
|
Kan ligeså godt poste hele koncerten nu jeg er i gang: Sorry, der var vist flere afsnit end jeg lige havde regnet med. Redigeret af Webmaster d. 06/03-2010 09:17 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
CHINGCHOK |
Lagt på d. 06/03-2010 09:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 110 |
Ja, hele koncerten fra sidste år kan findes på YouTube. Sæt dem sammen og nyd det Hun er meget pupulær og holdt også en anden koncert senere i nov 2009.
จิ้งจก
|
|
|
CHINGCHOK |
Lagt på d. 06/03-2010 09:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 110 |
Ok, der var du sku hurtig Kim. Ja den har været på YouTube Længe. Rigtig god koncert.
จิ้งจก
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 06/03-2010 09:38
|
Ja man lærer noget hele tiden :-) Rart med noget andet end det alt for pop-tøset - som selvfølgelig til tider også kan være godt nok. Med venlig hilsen
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/03-2010 10:20
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
ja det lyder ikke helt tosset.. kan huske mine tanker da jeg hørte thai music første gang.. men når man har kørt landet tyndt på kryds og tværs, begynder man sku at nyde det de spiller i radioen. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
filihankat |
Lagt på d. 06/03-2010 14:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 302 |
Hun har en god stemme. Er der nogen af jer der kan anbefale andet thai musik? mvh. filihankat |
|
|
Lagt på d. 06/03-2010 14:51
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg har heller aldrig hørt det musik før, men det er da faktisk rigtig godt. |
|
|
krydolf |
Lagt på d. 06/03-2010 15:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 137 |
Tak Webmaster, rigtig fed musik. Var slet ikke klar over at thai-musik rent faktisk kan swinge. Har været til flere koncerter i tidens løb, men jeg synes de har været kedelige og uispirerende. Denne koncert maner mine fordomme om thai-pop/rock musik i jorden. Endnu en gang tak.
Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
|
Jin Jok |
Lagt på d. 06/03-2010 17:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 118 |
filihankat skrev: Hun har en god stemme. Er der nogen af jer der kan anbefale andet thai musik? mvh. filihankat Hej FHK :-) Sek Loso er forrygende. Der er masser på Tuben hvis du søger på navnet. Men det bedste jeg endnu har set/hørt med ham, er en koncertDVD " Sek Loso - 12th Year Jai Sung Ma " Som jeg fandt på Siamsmile.org Denne er pt fast inventar på plasmaen og højt, rigtigt højt. Gutten spiller en rigtig god spade, og har en fantastisk stemme. JJ |
|
|
NEClausen |
Lagt på d. 06/03-2010 18:38
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
filihankat skrev: Hun har en god stemme. Er der nogen af jer der kan anbefale andet thai musik? mvh. filihankat Hvad med denne: Hør den et par gange og du er hooked! Redigeret af Webmaster d. 06/03-2010 20:28 |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 06/03-2010 18:39
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Den her , giver kuldegysninger ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 06/03-2010 22:04
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Ja....................... Længe siden jeg har hørt noget så dårligt! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
Spring til debat: |