Se indlæg
 Udskriv debat
En billig billet i april.
Joe
Fik lige en pludselig lyst til at aflægge konen et uventet besøg. Vil afsted d. 8 - 25 april, men har svært ved at finde en billig billet i perioden. SAS er indtil videre billigst, 6900,- for en direkte. Kan i finde noget billigere? Hvis ja, så giver jeg en øl i lufthavnen.

VH

jesperfrb
Joe: Du finder nok ikke noget meget billigere!
Du vil rejse præcis hvor der holdes Songkran i Thailand!
Der er rigtig mange der rejser i den periode!
Men god tur!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Hej Joe

Ja det bliver nok svært at få dem billigere, med mindre du er indstillet på lang ventetid et eller andet sted, men er du det, så kan du komme afsted fra 5500kr +

Derfor kan vi nu snildt mødes alligevel i fx eagle bar i soi 7 Cheers
Redigeret af d. 02/03-2010 21:11

Nirvana
Ja vil du hade været lidt hurtiger sådan lige om krend nytår så kunne du havet sparet 1900 kr. med thaiairways
Come As You Are

HOJ
Hej se lige her hos holstebro rejse center har flere gange købt billet hos dem
dette tilbud er gældende fra feb til 08.03 marts så du skal nok være hurtig til at ringe til dem

Priseksempler pr. person inkl. skatter og afgifter fra Kastrup t/r:

Hanoi eller Saigon t/r kr. 5.690,-*
Bangkok fra t/r 4.790,-
Krabi, Phuket t/r kr. 4.990,-
Bali t/r kr. 5.950,-
Perth, Sydney, Melbourne eller Brisbane t/r kr. 8.100,-
Auckland t/r kr. 8.750,-
Tilslutning fra Karup eller Billund kan tilkøbes
*Salget af billig
Web: HOJ

HOJ
Hej se lige her hos Holstebro rejsecenter har flere gange købt billet hos dem
dette tilbud er gældende fra feb til 08.03 marts så du skal nok være hurtig til at ringe til dem

Priseksempler pr. person inkl. skatter og afgifter fra Kastrup t/r:

Hanoi eller Saigon t/r kr. 5.690,-*
Bangkok fra t/r 4.790,-
Krabi, Phuket t/r kr. 4.990,-
Bali t/r kr. 5.950,-
Perth, Sydney, Melbourne eller Brisbane t/r kr. 8.100,-
Auckland t/r kr. 8.750,-
Tilslutning fra Karup eller Billund kan tilkøbes
*Salget af billig
Web: HOJ

mcpdk
Søg på travelmarket.se (denne side finder næsten altid de billigste priser...)
Med SAS i din ønskede periode 8436,- SEK så det er ca. 6350,- Danske... altså godt 500,- under, så det må vel udløse en flaske....Surprise
Smile

Joe
Tak for svar.. vil kigge på det imorgen. Bliver fedt at opleve songkran!..

Fido
Et uventet besøg ? uha,uha Frown
One man's ceiling is another man's floor

Rasmus
Jeg har i de sidste par dage grint min røv i laser over en bekendt, som absolut vil til Thailand under ”Songkran” Shock

Han er lidt af en super gnier, som helst ikke vil betale hvad det koster, og som ustandselig støvsuger Internettet for de billigste billetpriser til Thailand. Her fandt han så endeligt en billetpris som var attraktiv for ham. Men i sin iver for at få plads i flyet, overså han en ikke så uvæsentlig detalje. Billetprisen var uden skatter og lufthavnsafgifter! Så prisen blev noget anderledes end han havde forestillet sig.

I stedet for at betale kr. 6.100 som han troede prisen var - måtte han af med ca. 8.800 efter skatter og lufthavnsafgifter. Og da han ikke havde tegnet en afbestillings forsikring - gnier som han er – fangede bordet. De knap 9.000 kr. blev hævet fra kontoen uden han kunne gøre noget som helst.

Men OK – nu er fjolset blevet så klog! GrinGrinGrin

Rasmus

hfb
mcpdk skrev:
Søg på travelmarket.se (denne side finder næsten altid de billigste priser...)
Med SAS i din ønskede periode 8436,- SEK så det er ca. 6350,- Danske... altså godt 500,- under, så det må vel udløse en flaske....Surprise

Jeg kender også et par der tager afsted til ”Songkran". Jeg mener også det var omkring de 6000 kr med SAS de skulle give.

Om jeg er misundelig? Ja, jeg synes det er meget sjov at være barn igen og må lege med vand Grin
Hvis ikke man kan li vandet kan man da få et par stykker Cheers Grin

L
Vi flyver d.12 april og hjem d.28 april.
Direkte med Thai for 4200 pr billet.
Men de to billetter er købt midt i januar, så fåes jo nok ikke til den pris mere.
Købt på www.travellink.dk

bagerbager
joe....ticket.se .. 8-4/28/4 klm fra kastrup=8668 svenske thai =8997 svenske

SteenJ
Afg. cph. dir. den 18-4 med Thai 4500,-

ttah
vi købte i desember til 4200.- stk
det er ca det vi betaler hvert år med afrejse 6/4 hjem 27/4
det er så 11 gang i år
venligst
ttah

Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet.

http://www.ttah.dk
ost22
Jeg kikkede også efter billeter den 8. april. På det tidspunkt (i januar) har biligste bilet med Thai kr. 6.300.
Jeg undersøgte så afrejse den 10. april og fik billeter til kr. 4.198. Det kan godt betale sig nogelse gange at søge et par dage før eller efter.

Spring til debat: