Se indlæg
 Udskriv debat
Bar Fine???
Jeg hører idel jubel fra barrunners

Så på min daglige rundtur, nede i Soi 10 på Pompoy Bar skilte var sat op, ude og inde, som frit oversat fortalte på thai og engelsk:

Ifølge nye lovregler fra myndighederne er det nu ikke længere tilladt at forlange bar fine for thai-ladies!!!

Så nu bliver der vel til 2-3 øl mere end før. I kan nu tage en ung dame med hjem til en hyggestund billigere end I har gjort. Men når I gør det, så husk lige at hun så samtidig mister sin % indtægt fra baren.

Så selvfølgelig udligner den glade farang dette tab - eller hur???

Jeg kan allerede høre de sædvanlige fyråb: "Vi/jeg betaler sku ikke mere for varen end andre gør, vi er jo ikke filantroper, bare almindelige liderlige hanhunde!!!!!

Skeptikeren

PS! det er mig ellers meget imod at komme med sådan en oplysning, men hvad gør man ikke for sine "medmennesker", enhver burde betale det syvdobbelte mere end forlangt, når sådan en skønhed går med en dybt beruset stodder bare for at få til brød og husleje. Så kald mig bare dobbelt moralsk.

thaikurt1
Spørgmålet er så bare og barejerren og så rette sig efter det eller at de stadig forsætte med at tage Bar fine.Wink

http://nej
krydolf
Skeptikeren skrev:

Jeg kan allerede høre de sædvanlige fyråb: "Vi/jeg betaler sku ikke mere for varen end andre gør, vi er jo ikke filantroper, bare almindelige liderlige hanhunde!!!!!

Jeg har da betalt barfine for mange af "fruens" veninder og taget dem med ud at spise. Det vil jeg formodentligt også gøre fremover, men nu betaler jeg altså bare hele beløbet til pigerne selv. Det vil de sikkert ikke brokke sig over.
Redigeret af krydolf d. 04/03-2010 11:26
Man kan godt drikke uden at more sig.

goldwing
Mon ikke der så ikke forlanges at kunden køber 10 stk- ladydrinks før der gives tilladelse til at tage pigen med ud af baren....

Det er vist et meget nyt tiltag, for 14 dage siden var der stadigvæk noget der hed barfine...

Barejerne skal nok få denne fine ind på en eller anden måde....

maik
I Filippinerne må barerne heller ikke tage Bar fine. Derfor kalder de det i stedet for EWR (early work release). Alle – inklusive pigerne – kalder det imidlertid fortsat for bar fine.

http://www.maikjensen.dk
sabai sabai
Hmm .. Måske man skal have penge tilbage . . hvis de laver den Lov med tilbagevirkende kraft ! LOL LOL
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

Prostitution har i mange år været ulovligt, så nu skal man altså hverken betale bossen for tabt arbejdsfortjeneste og ej heller for at knalde pigen. Sabai Sabai, det lyder som om du kan tjene en masse penge. LOL LOL

vandango
sabai sabai skrev:
Hmm .. Måske man skal have penge tilbage . . hvis de laver den Lov med tilbagevirkende kraft ! LOL LOL

Ja det ville være dejligt med en gratis ferie. Eating Fast

rinpoche
sabai sabai skrev:

He, he.
Har du gemt bilagene, Sabai? Pfft

Spring til debat: