Se indlæg
Bangkok direkte
|
|
Sarah |
Lagt på d. 27/02-2010 15:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
Hey allesammen, Jeg plejer bare at vælge den billigste billet jeg kan finde når jeg skal til Thailand, men da jeg næste gang skal rejse med min lille datter, tænker jeg at direkte nok er bedst. Jeg skal flyve fra enten Hamburg, Malmø eller KBH. Er det kun thai der flyver direkte? Og hvor forhandles de til en ok pris? Har ikke kunnet finde dem på momondo , ect... |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 27/02-2010 15:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 283 |
SAS flyver også direkte |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 27/02-2010 15:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 283 |
Sarah skrev: Hey allesammen, Jeg plejer bare at vælge den billigste billet jeg kan finde når jeg skal til Thailand, men da jeg næste gang skal rejse med min lille datter, tænker jeg at direkte nok er bedst. Jeg skal flyve fra enten Hamburg, Malmø eller KBH. Er det kun thai der flyver direkte? Og hvor forhandles de til en ok pris? Har ikke kunnet finde dem på momondo , ect... hvornår skal I afsted, hvor lang tid og hvor gammel er datteren |
|
|
Sarah |
Lagt på d. 27/02-2010 17:07
|
Tumut skrev: Sarah skrev: Hey allesammen, Jeg plejer bare at vælge den billigste billet jeg kan finde når jeg skal til Thailand, men da jeg næste gang skal rejse med min lille datter, tænker jeg at direkte nok er bedst. Jeg skal flyve fra enten Hamburg, Malmø eller KBH. Er det kun thai der flyver direkte? Og hvor forhandles de til en ok pris? Har ikke kunnet finde dem på momondo , ect... hvornår skal I afsted, hvor lang tid og hvor gammel er datteren vi skal afsted sidst december og 2½ uge frem. Datteren er 1 år til den tid :-) |
|
|
Lagt på d. 27/02-2010 17:35
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Sarah det er jo lige i højsæsonen så du skal nok ikke regne med overdrevet billige direkte billetter. Billetter efter den 17 / 18 dec plejer at være herredyre. Men fortæl endelig når du løber på en god pris . |
|
|
styrt3 |
Lagt på d. 27/02-2010 20:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 221 |
Sarah skrev: Hey allesammen, Jeg plejer bare at vælge den billigste billet jeg kan finde når jeg skal til Thailand, men da jeg næste gang skal rejse med min lille datter, tænker jeg at direkte nok er bedst. Jeg skal flyve fra enten Hamburg, Malmø eller KBH. Er det kun thai der flyver direkte? Og hvor forhandles de til en ok pris? Har ikke kunnet finde dem på momondo , ect... http://www.mrjet....ime&models ['searchView'].row=NONSTOP&ar.rt.numAdult=1&ar.rt.numChild=0&search=Search&ar.type=roundTrip&models['searchView'].matrixInt=true&ar.rt.child[4]=&ar.rt.child[3]=&ar.rt.leaveSlice.orig.key=CPH&ar.rt.child[2]=&ar.rt.child[5]=&models['searchView'].column=TG&ar.rt.child[0]=&ar.rt.child[7]=&ar.rt.leaveSlice.time=Anytime&ar.rt.child[6]=&ar.rt.child[1]= http://www.yeha.dk/
|
|
|
splitgear |
Lagt på d. 27/02-2010 23:48
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
prøv at tjekke my travel og klik på fly billeter der købte jeg min 4900 kr med thai fra københavn i juni 2010
splitgear
|
|
|
Kaosangangsteren |
Lagt på d. 28/02-2010 10:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 114 |
Startour kommer med billetpriser næste vinter direkte til Phuket ell bkk til 4500 der ovenikøbet rabat hvis du bestiller nu http://www.starto...x?id=87019 Ole Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
ThomasHOL |
Lagt på d. 28/02-2010 14:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 264 |
Jeg synes ikke at startours virker så billige når man går det efter og prøver at bestille. Feks koster en billet ud 10 januar og hjem 25 januar 5750 når man tillæger mad og konkursdækning. Samtidig kan jeg ikke finde noget om benpladsen på flyet men fra billederne på ders hjemmeside ser det ret småt ud. Samtidig nævner den at der er stop på vej hjem. En søgning på momondo giver mange billetter der er billigere end det startours giver. |
|
|
Kaosangangsteren |
Lagt på d. 28/02-2010 17:54
|
momondo ja hvis du vil flyve med Aeroflot ell Tyrkish og bruge en dag ekstra... Benplads er der ikke meget af i Startour, det skal man være forberedt på..Man kan så håbe på det skaber konkurrence så andre selskaber følger trop og sænker prisen
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
ThomasHOL |
Lagt på d. 28/02-2010 18:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 264 |
Ja jeg ville personligt aldrig rejse med aeroflot og dem så jeg helt bort fra. Men til lavere prisn end startours var der også finair og austrian. Jeg ved godt de ikke er direkte men når hjem tuern på den søgning jeg lavede med startour var med mellemlanding kunne man lige så godt spare lidt penge og få mere plads. |
|
|
Mikk |
Lagt på d. 28/02-2010 19:22
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 82 |
Kaosangangsteren skrev: momondo ja hvis du vil flyve med Aeroflot ell Tyrkish og bruge en dag ekstra... Benplads er der ikke meget af i Startour, det skal man være forberedt på..Man kan så håbe på det skaber konkurrence så andre selskaber følger trop og sænker prisen Hvad mener du med at Tyrkish tager en ekstra dag...? ... du har vist ikke helt styr på dine påstande!!! |
|
|
jens |
Lagt på d. 28/02-2010 19:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Austrian har hvis man vælger de rigtige afgange fra CPH eller Hamborg så kort ventetid, så den samlede rejsetid er 13 T den ene vej og 14 T den anden. Ikke meget mere end direkte også slipper man for de fulde svenskere der ynder at flyve direkte fra CPH. Dette pga at f.eks. Thai lukker al servering af alkoholiske drikke 4 timer efter afgang på Stokholm-Bangkok. |
|
|
mrbfly |
Lagt på d. 28/02-2010 21:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
.... men tag ALDRIG med Aeroflot! Ventetiden i Moskva lufthavn er ULIDELIG og den er uendelig kedelig, nedslidt og stinker! Og at lokke et smil frem hos en stewardesse kan man ligesaa godt opgive! De gaar i en anden verden og virker som om de smaa pimper paa hele turen! - mai pen rai - tchun! |
|
|
Lagt på d. 28/02-2010 22:34
|
|
Begynder Antal indlæg: |
jens skrev: Dette pga at f.eks. Thai lukker al servering af alkoholiske drikke 4 timer efter afgang på Stokholm-Bangkok. Forståelig - har du set en svensker der er fuld - hvad så med 300 oppe i luften |
|
|
jens |
Lagt på d. 01/03-2010 15:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
[quote Forståelig - har du set en svensker der er fuld - hvad så med 300 oppe i luften [/quote] Tak jeg har haft fornøjelsen en enkelt gang for mange år siden med aeroflot . De var så svenskerstive at de væltede rundt i flyet og lå og sov på gulvet mellem sæderne, da flyet var halvtomt det var en flok på 10-15 stykker. |
|
|
Kaosangangsteren |
Lagt på d. 01/03-2010 16:39
|
Mikk skrev: Kaosangangsteren skrev: momondo ja hvis du vil flyve med Aeroflot ell Tyrkish og bruge en dag ekstra... Benplads er der ikke meget af i Startour, det skal man være forberedt på..Man kan så håbe på det skaber konkurrence så andre selskaber følger trop og sænker prisen Hvad mener du med at Tyrkish tager en ekstra dag...? ... du har vist ikke helt styr på dine påstande!!! Mikk.. Hvad mener du med påstand ?? det er et faktum, foretag en søgning på feks momondo feks ud 10 jan og hjem 25 jan så vil du se at det tager 18timer derud og mellem 19 og 21 timer hjem, det giver en ekstra rejsetid på 16-18 timer i forhold til et direkte´fly det giver da i det samlede regnestykke en dag/nat mindre til rådighed Simpelt regnestykke... Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
xxxx |
Lagt på d. 01/03-2010 16:55
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
Jyder.. se lidt på Lufthansa-- f.eks bll - frankfurt - bkk 14 timer Og billigre end thai via cph og ingen fulde svenskere he he momondo kan slet ikke finde de billigste priser.. |
|
|
Sarah |
Lagt på d. 01/03-2010 21:26
|
styrt3 skrev: Sarah skrev: Hey allesammen, Jeg plejer bare at vælge den billigste billet jeg kan finde når jeg skal til Thailand, men da jeg næste gang skal rejse med min lille datter, tænker jeg at direkte nok er bedst. Jeg skal flyve fra enten Hamburg, Malmø eller KBH. Er det kun thai der flyver direkte? Og hvor forhandles de til en ok pris? Har ikke kunnet finde dem på momondo , ect... http://www.mrjet....ime&models ['searchView'].row=NONSTOP&ar.rt.numAdult=1&ar.rt.numChild=0&search=Search&ar.type=roundTrip&models['searchView'].matrixInt=true&ar.rt.child[4]=&ar.rt.child[3]=&ar.rt.leaveSlice.orig.key=CPH&ar.rt.child[2]=&ar.rt.child[5]=&models['searchView'].column=TG&ar.rt.child[0]=&ar.rt.child[7]=&ar.rt.leaveSlice.time=Anytime&ar.rt.child[6]=&ar.rt.child[1]= Haha, kan godtli at non-stop afgangen er billigere end den med stop. Tusind tak for jeres svar! Det er ikke som sådan ventetiden der gør noget, vil bare gerne undgå ekstra op og nedstigninger, da man aldrig ved hvordan sådan en lille piges øre reagere på det :-) |
|
Spring til debat: |