Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hvor skal vi kikke hvis vi vil have det bedste vejr på Phuket?
Eller sagt på en lidt anden måde, hvor finder vi den 'mest korrekte' vejrudsigt for Phuket. Hvis vi kikker på DMI er der jo regn hele ugen (på nær lørdag). Der er helt sikkert nogle sider der kan gøre det bedre
Hvad med denne her, TMD's hjemmeside:
http://www.tmd.go....php?id=75
FCKdk
Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
Se ovenstående link, det er fra hestens egen mund.
25 grader kl. knap 4 om morgenen :-)
Og skal du derned nu, så gid din skjorte må krølle og dine solbriller blive fedtede, heldige asen !!!!
JJ ( ikke SPOR misundelig)
Current Weather at 04:00
25.0 °C PHUKET PHUKET AIRPORT
Dew point 23.5°C
Relative Humidity 92 %
Wind calm
Cloud Cloudy Sky
Visibility 10 km
Pressure 1010.7 hPa
Amout of Rainfall (3hr) 0.0 mm
Tomorrow Sunrise 06:41
Today Sunset 18:38
Yesterday Max Temperature 33.6°C
Morning Min Temperature N/A
Average Max Temperature -°C
Average Min Temperature -°C
Amount of Rainfall 07-07 trace
Det har ikke regnet i næsten 3 mdr, bortset fra 27 dråber i går, her er pisse varmt, ca. 30-35 grader i skyggen, solen der bliver man stegt, min pool er 32 grader så man bliuver ikke kølet af, så det kan ikke blive meget bedere, god ferie
Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
steen nielsen skrev:
Det har ikke regnet i næsten 3 mdr, bortset fra 27 dråber i går, her er pisse varmt, ca. 30-35 grader i skyggen, solen der bliver man stegt, min pool er 32 grader så man bliuver ikke kølet af, så det kan ikke blive meget bedere, god ferie
Og jeg gentager..... gid din skjorte må krølle og dine solbriller blive fedtede, heldige asen !!!!