Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har set en "lygtepæls" reklame på kata road. Har ikke selv prøvet kiropraktor i Thailand. Men ved de findes. Er det ikke ligefrem hold i ryggen du får, er en gang olie massage ganske fint. Husk bare at bede om "relax" massage. Jeg er selv bruger af kiropraktor i Danmark. God tur
Sidst jeg var afsted - "låste" ryggen - jeg fik 1 time trad. thai og 1 time olie x 2 så låste det hele op. Måtte dog indtage en del Ibroprufen piller (er billigere i Thailand).
Bruger selv kiroprakter herhjemme - men ovennævnte cocktail var sgu lige så effektiv
Har selv brugt en p.g.a. låst ryg og den lå i Kata, kan ikke huske adresse, men han var amerikaner som levede med en Thai, var der i 2004, men han fik det væk.
Jeg syntes at du skal tage det helt roligt, og bare passe på at du ikke drikker for meget i flyveren da det kan få dig til at sidde meget dårligt for ryggen, et lille tip i stedet for at bruge den pude som mand får ombord, til nakken så brug den i lænden, så du bibeholder svajet i ryggen, fordi det er som reglen det der går galt, når mand skal flyve så langt, fordi så låser ryggen når du skal ud igen, du skal også huske på at der er mest tryk på ryggen, når du sidder ned, så op og gå nogle ture!
Hej Michael,
Bare lige "for the record" - det er desværre ikke mig der skal afsted lige pt...gid det var... sidder og venter på at den eneste ene får sit visa hertil Men kender iøvrigt godt tip med lænde støtte + gå ture - men gode råd !! Ville bare gøre opmærksom på at traditionel Thai massage er kanont ved ryggen - ihvertfald i mit tilfælde