Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Helbred, sundhed, velvære og sygdom » Andet om helbredet
 Udskriv debat
kiropraktiker Phuket
fisker
Er der noget der har erfaring med kiropraktiker omkring Phuket/Kata Beach

Vi skal afsted 6/3 for første gang, men er ikke sikker på hvordan ryggen klare 10 timer i flyverFrown

vandango
Fandt lige noget her:

http://teakdoor.c...t-one.html

[img]http://www.dearauntnettie.com/images/chiropractor.jpg[/img] is not a valid Image.

birkedhoj
Jeg har set en "lygtepæls" reklame på kata road. Har ikke selv prøvet kiropraktor i Thailand. Men ved de findes. Er det ikke ligefrem hold i ryggen du får, er en gang olie massage ganske fint. Husk bare at bede om "relax" massage. Jeg er selv bruger af kiropraktor i Danmark. God tur

Ole

DKPete
Sidst jeg var afsted - "låste" ryggen - jeg fik 1 time trad. thai og 1 time olie x 2 så låste det hele op. Måtte dog indtage en del Ibroprufen piller (er billigere i Thailand).
Bruger selv kiroprakter herhjemme - men ovennævnte cocktail var sgu lige så effektiv rol

shotho
Grin Har selv brugt en p.g.a. låst ryg og den lå i Kata, kan ikke huske adresse, men han var amerikaner som levede med en Thai, var der i 2004, men han fik det væk.

shotho
jeg fik adressen af en rejseleder som spurgte på hotellet, god fornøjelse, jeg skal selv derned 10-04-10 men håber at jeg klarer mig uden.

Anonym Bruger
Hej DKPete

Jeg syntes at du skal tage det helt roligt, og bare passe på at du ikke drikker for meget i flyveren da det kan få dig til at sidde meget dårligt for ryggen, et lille tip i stedet for at bruge den pude som mand får ombord, til nakken så brug den i lænden, så du bibeholder svajet i ryggen, fordi det er som reglen det der går galt, når mand skal flyve så langt, fordi så låser ryggen når du skal ud igen, du skal også huske på at der er mest tryk på ryggen, når du sidder ned, så op og gå nogle ture!

Rigtig god tur
Mvh Michael Andersen

DKPete
Hej Michael,
Bare lige "for the record" - det er desværre ikke mig der skal afsted lige pt...gid det var... sidder og venter på at den eneste ene får sit visa hertil Smile Men kender iøvrigt godt tip med lænde støtte + gå ture - men gode råd !! Ville bare gøre opmærksom på at traditionel Thai massage er kanont ved ryggen - ihvertfald i mit tilfælde Yo baby

Spring til debat: