Se indlæg
suvarnabhumi airport bangkok
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 19/02-2010 15:58
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Første uge på job efter næsten 4 uger på Kata beach er nu overstået. Øv for noget vejr i DK. Sad lige og tænkte på afstanden i lufthavnen. Den er altså stor. Landede fra Phuket i A6 og skulle videre til københavn med THAI fra E 9. Det er bare en lang spadsere tur. God Week-end Ole |
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 19/02-2010 16:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Ja den er stor, var der ikke "løbebånd"? :-) |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 20/02-2010 12:01
|
Jo, men de fleste var i mod min retning.. |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 20/02-2010 14:28
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
De gange jeg har været der, har der godt nok været et i hver retning
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 20/02-2010 14:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
det er et salgs trik......ingen løbe bånd så sveder folk og så kan de sælge vand/øl. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 21/02-2010 13:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
jesperfrb skrev: De gange jeg har været der, har der godt nok været et i hver retning Rigtigt, men Birkedhøj blev nok forvirret af skiltet hvor der stod:< Please, Keep to the right side > og det gjorde han bogstavlig/slavisk også. . Redigeret af Lung Yao d. 21/02-2010 13:35 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 21/02-2010 17:01
|
Du har nok set lyset lung yao. Og til Jesperfrb. Der er altså kun eet bånd ude fra A6 (altså ikke "2 sporet" Det er da klart, de kan vende retningen og pilene efter behov. Det var så bare ikke tilfældet. Men ude i fingeren mod E var der bånd jeg kunne bruge... |
|
|
Vespa |
Lagt på d. 21/02-2010 17:31
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 57 |
birkedhoj skrev: Du har nok set lyset lung yao. Og til Jesperfrb. Der er altså kun eet bånd ude fra A6 (altså ikke "2 sporet" Det er da klart, de kan vende retningen og pilene efter behov. Det var så bare ikke tilfældet. Men ude i fingeren mod E var der bånd jeg kunne bruge... Har selv lige været på den tur, holdkæft hvor er der langt. Der er sgu heller ikke meget Tax Free over den lufthavn men flot det er den. Thailand kan man ikke få nok af.
|
|
|
John |
Lagt på d. 21/02-2010 17:52
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Der er flere steder i sumpen hvor der kun er bånd i en retning
john@dansk-thai.dk
|
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 21/02-2010 18:30
|
Ja. Og kigger man på oversigts kortet, kan man se det ca. er den længste afstand der forekommer. |
|
|
ttah |
Lagt på d. 23/02-2010 19:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 123 |
hej er der nogle her der ved hvilken lufhavn air asia benytter når man skal til Phuket fra Bangkok, lander med Thai Airways i suvarnabhumi og skal til Phuket. Men det fremgår ikke på Air Asia s hjemmeside der skrives bare BKK. Skal man til den gamle lufthavn for at komme vidre er der en tid til transport?. vil gerne bestille billetter hjemme fra. venligst ttah Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
Brasmus |
Lagt på d. 23/02-2010 19:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 131 |
Hej ttah Air asia flyver til Phuket fra Suvarnabhumi. BKK = Suvarnabhumi Airport |
|
|
ttah |
Lagt på d. 23/02-2010 20:19
|
tak Brasmus ved du hvor lang tid man skal bruge til bagage ud og ind igen venligst ttah Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
Brasmus |
Lagt på d. 23/02-2010 22:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 131 |
Det er vanskeligt at sige, jeg vil nødigt spå om det. Du skal være opmærksom på, at Air Asia har check-in senest 40 min. før afgang, og at der kan være lange køer ved emigrationen. Så prøv selv at vurdere. Pøj-pøj og god tur. |
|
|
ttah |
Lagt på d. 24/02-2010 00:11
|
Tak Brasmus jeg prøver at regne på det ttah Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
Saijai |
Lagt på d. 24/02-2010 12:19
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
Jeg ser at der er nogle der klager over gangbåndet jeg personligt bruger det aldrig --men det er da frit valg for når man har sidet i et fly ica. 10-12 timer er det da godt at få rørt benene (man skal jo gå mindst 12000 skridt om dagen) med hensyn til Air Asier er det biligere at flyve sidst på dagen) Redigeret af Saijai d. 24/02-2010 12:22 |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 24/02-2010 15:05
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
ttah skrev: hej er der nogle her der ved hvilken lufhavn air asia benytter når man skal til Phuket fra Bangkok, lander med Thai Airways i suvarnabhumi og skal til Phuket. Men det fremgår ikke på Air Asia s hjemmeside der skrives bare BKK. Skal man til den gamle lufthavn for at komme vidre er der en tid til transport?. vil gerne bestille billetter hjemme fra.venligst ttah Er billerterne til BKK allerede købte ? Hvis ikke, da du flyver med Thai dertil, hvad med det tillægsbillet til Phuket også med TG for 200kr(retur)?. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
ttah |
Lagt på d. 24/02-2010 15:47
|
ja de er det var et tilbud
Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
ttah |
Lagt på d. 24/02-2010 15:49
|
kan man så købe tillægsbilletter de er købt hos kilroy Redigeret af ttah d. 24/02-2010 15:50 Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
Spring til debat: |