Se indlæg
Gamle mænd & unge piger
|
|
sony |
Lagt på d. 15/02-2010 16:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Hæ hæ pilgrim var du virkelig 3 dage om at finde ud af det? Sorry kunne ikke lade være Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Joe |
Lagt på d. 15/02-2010 16:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
Griner indvendigt og smiler sødt.. Og det er også grunden til jeg bliver ved at poste herinde. Magen til tabere skal man da lede længe efter. Sødt, men lidt pinligt for dig, at du offentligt tilkendegiver du er nødt til at købe sex. Har lidt ondt af dig, virkelig. Men man vel får som fortjent, og det kan så forklare hvorfor pigerne prøver at udnytte dig, og kun er interesserede i dine penge. Personligt skal jeg aldrig til Pattaya igen. Lidt sørgeligt at gå igennem gaderne og betragte de mange 'ulige' par. Måske jeg så dig første gang jeg var afsted, jeg ved det ikke. Men sandsynligheden må da være stor, når du nu har gjort dig så mange erfaringer fra den by. Vh |
|
|
Lagt på d. 15/02-2010 17:35
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Sony Ja jeg var squ så Joe du fremstår temmelig underfrankeret |
|
|
Lagt på d. 15/02-2010 18:16
|
|
Ja nu har jeg jo været på Eagle Bar i Pattaya mange gange...., så det kunne da være sjovt at høre navnet på denne "søster" men det vil Joe jo ikke oplyse he-he. Måske jeg kender hende lidt???altså bare givet en drink selvfølgelig...hvis hun da drikker den slags...el hvad hed søsteren?? Jeg forstår godt navnet ik skal ud her..... Tænk jeg har også mødt mange piger i barerne som lige er på "besøg", så jeg er altså temmelig "heldig" Desuden var det første gang mange af dem var på "besøg",,,sjovt nok ... Redigeret af d. 15/02-2010 18:20 |
|
|
Joe |
Lagt på d. 15/02-2010 18:25
|
Meget godt svar pilgrimmen.. Løbet tør for ord? Det er okay. I dit tilfælde taler det vist til din fordel. Hvis du forstår sådan en lille en. hehe. til soi7: du må da gerne få navnet på søsteren, er i bund og grund kold overfor dine stærke relationer til denne bar. Pb mig hvis du skal have navnet på søsteren. |
|
|
Lagt på d. 15/02-2010 19:05
|
|
Ja tænk at finde en pige på Eagle Bar som ik har relationer til området. Tillykke med det, jeg siger bare jeg også har snakket med flere piger med samme baggrund som din, og tænk vi skal være så heldige tag det dog ikke ilde op, men du må da forvente en "lille" skepsis fra alle der kender Pattaya...åhh jeg glemte lige at du jo ik kender Pattaya...kun 1 gang..... Meeen Pattaya har altså en liiille smule "bad" girls...men som jeg ser det er du bare utrolig heldig og tillykke herfra,,,håber ik jeg ødelægger dit humør. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 15/02-2010 19:09
|
Det er vel en slags relation at have en søster i miljøet. Ved ikke hvor meget eller hvor længe søsteren har arbejdet der, og det kommer heller ikke mig ved. Du ødelægger skam ikke mit humør. Det eneste der kan ødelægge mit humør i er, når Peter ryger ud af x-factor. Godt nok ærgerligt. God aften. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 15/02-2010 20:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
ha ha det tager du sku meget pænt joe.. jeg synes du klarer dig meget godt, taget i betragtning at de fleste prøver på at få dig op i det røde.. og ja det var vel nok synd for ham peter. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 15/02-2010 20:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Pattaya og Bang Saen er som regel de første rejsemål for thailændere der aldrig har set havet. At nogle så forsøger at gøre det til, at disse thailandske turister er indenfor "miljøet" er så uoplyst at det gør helt ondt. Og dette uagtet om de eventuelt har familiemedlemmer der, der eventuelt arbejder indenfor "miljøet". Redigeret af rinpoche d. 15/02-2010 20:28 |
|
|
Nixon |
Lagt på d. 15/02-2010 20:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 189 |
Dennis Damgaard skrev: Han ligner en der skal hjem på Hotelet og have sig en Morfar eller hvad???? Jeg ved ikke helt hvad det er jeg ser på den video. Er det far/datter/steddatter-forhold eller bedstefar/barnebarn-forhold, er det griseri, hvor gammel er tøsen hvis det er kunde/sælger-forhold. Kan simpelthen ikke bedømme det udfra den video. Plejer ellers ikke være sent ude for at kalde en skovl for en skovl men det kniber en del her. Kan kun se titlen på videoen kalder hende en bargirl. hilsen
Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 15/02-2010 20:30
|
Så vidt jeg kan forstå, tager mange thailændere også dertil når der er songkran, for at få noget afveksling fra bylivet i bangkok. |
|
|
Lagt på d. 15/02-2010 20:38
|
|
Der findes da nok måske også piger i Pattaya på soi7 og Patpong i BKK osv. som ik er i barmiljøet, meeen det er da klart man må skænke det en tanke,,ellers er man da total naiv...jeg siger bare at fx. Joe er meget meget heldig at møde en sådan der... jeg synes det er helt fint og tillykke herfra,,og nej jeg er ikke uvidende om Pattaya.. og ja, der er mange der tager dertil med familier ved ferie...men stadig heldigt....så tillykke igen. Redigeret af d. 15/02-2010 20:48 |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 15/02-2010 20:54
|
Joe er ikke spor heldig. Du kender ikke det thailandske rejsemønster. De rejser som det første nogensinde til havet til Pattaya og Bang Saen, fordi de ikke kender andre destinationer. Forsøg på at stigmatisere dem derfor kan jeg kun tilskrive uforstand. Min salig svigermor så også havet den eneste gang, og det var i Pattaya. Redigeret af rinpoche d. 15/02-2010 20:56 |
|
|
Lagt på d. 15/02-2010 21:07
|
|
Jo , jeg ved godt at mange thaier tager til Patty på ferie,,,det skrev jeg også. Men det er da heldigt at det kun var søsteren der arbejde på bar ik. Det er vel klart det bringer lidt skepsis el hva?? Jeg og mange andre har da mødt mange med samme historie...Pattaya soi7 come on... men fred være med det og tillykke. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 15/02-2010 21:12
|
oops. Ja, det gjorde du jo Beklager. Jeg er blot temmelig træt af den brede børste, brugt af udlændinge der ikke ved bedre. (ikke møntet på dig) |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 15/02-2010 23:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Jeg synes der er mange, der har travlt med at sætte label på Joe's kæreste / kone ... er det ikke så uendelig ligegyldigt for os om hun er prostitueret (nuværende el. tidligere) - det må da være en privat sg mellem Joe og hende. Hvis Joe vælger at tro hun ikke er prostitueret, hvad får I så ud af anfægte hans tro . Hvis Joe tager fejl, er det jo ikke os der er blevet snydt. Det er jo også ligegyldigt for debatten om viore konerr er x-ludere ... debatten handlede om Gamle mænd og unge kvinder og efter er efter min mening kørt het af sporet og blevet alt for personlig. Jeg beklager hvis jeg har været medvirende til at trække den den vej. Og se så for pokker at delle nogle røde bær ud .... jeg synes virkelig der er nogen der trænger!!! |
|
|
Joe |
Lagt på d. 16/02-2010 08:46
|
Tror sidespringet kan spores tilbage til et par smartasses der troede de vidste alting om mig. Jeg kunne selvfølgelig vælge at ignorere deres uvidenhed, men når det er et fact at at min kone aldrig har arbejdet i pattaya, får man jo lyst til at sætte dem lidt på plads. Så jeg tager gerne en del af skylden for dette sidespring. Hvis emnet er udtømt, var det måske på tide at lukke tråden? |
|
|
Lagt på d. 16/02-2010 09:28
|
|
Joe, nu er det jo dig selv der bliver ved med at fremprovokere diverse angreb. Du har oven i købet "lovet" at du ville forlade os, også det forblev en usandhed. Rinpoche, jeg giver dig for så vidt ret i din vinkling i indlæg #245 og dog. Vi har diverse bekendte fra "underholdningsindustrien" i vor omgangskreds, og jeg må sige at når vi en gang i mellem er inde og hilse på dem på arbejdspladsen og vi ved at familien til dem er på besøg så går de ikke på arbejde. De viser ikke "deres bar" frem til hverken mor eller far onkler eller tanter, men hvis søster er der, store som små, er det i 99,9% af tilfældene sikkert at de bliver introduceret til barmiljøet, og mange forbliver der så, da de ser de "lettjente" penge. Idet de glemmer at de ikke er så let tjente endda. Basis løn for at stå bag en bar er fra 1.800 og måske op til 2.500 dertil kommer evt. tips og barfine. De fleste skal være lykkelige hvis de har en indtægt på mere end 3.500 om måneden. Og så er det farangen kommer ind i billedet, hvis de er heldige, men hvor mange piger er der ikke om udbuddet af faranger som ikke alle er lige rundhåndede. Vi har jo her på sitet læst om "gæster der ikke betaler tariffen. Men lad os endelig forlade denne naive Joe og komme tilbage til emnet. Jeg undrer mig stadig over at man vedblivende kun beskæftiger sig med gamle mænd (man er heldigvis begyndt på et pænere sprogbrug og vi kaldes ikke så ofte svin mere), jeg skrev i mit tidligere indlæg om hvad man så mener om GAMLE FEDE GNUBBERE? Kun en vendte tilbage med et indlæg. Nu spørger jeg så: Hvad med alle de ulækre bøsserøve der vimser rundt i landet. Gamle og unge, fede og slanke, men alle kendetegnet ved deres ulækre fremførsel med vimsende bagdele, femine håndledsmanøvrer, blink med øjet til alt og alle og overdreven lesbende tale. Alle som een har fået farvet håret og klippet det til tossestreeger, iklædt kropsnært outfitt str. small til en XXXL krop i skriegnde kulører, de er direkte ulækre at se på. De render gade op ned med den kønne mørke dreng/unge mand i hånd eller med sin hånd i et godt fast greb om drengens faste baller, uden blusel eller skam. Er det ikke ulækkert. Hvorfor skal de udleve deres sexfantasier på den måde? Her kan man virkelig se at det er et betalt forhold. Disse typer nævner man aldrig, HVORFOR? Jeg selv syntes de er mere ulækre end en end gammel mand med en yngre model, der endnu engang føler at hormonerne danser når han går diskret hånd i hånd ned ad gaden eller sidder med hende på en restaurant. Jeg har i hvert fald aldrig set at de sidder og overgramser og kysser som bøsser gør det. Når alt dette er skrevet, så ser man da, heldigvis, flere og flere thaikvinder oppe i årene med en farang mand på udflugt. Men hun udstråler stadig den indre skønhed som et lykkeligt samliv giver. Skeptikeren |
|
|
latour82 |
Lagt på d. 16/02-2010 09:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 377 |
Tja Joe, måske er der smartasses eller gamle bitre mænd. Din historie lyder bare så urealistisk som noget snart kan gøre. Men lykketræf sker jo, så du har bare fundet, den eneste jomfu som er på Soi 7, hvad laver du forøvrigt på Soi 7 nu når du er så ung og flot?? Jeg har også gerne set når du står i Buriam og sætter svigermor på plads, se hendes respektfulde andsigt når du fortæller hende at hun kan stoppe hendes krav om en million bath i sinsot op et vist sted, du vil ikke betale en kleine. men er det tilfældet alligevel, så bare roligt du skal nok komme til at betale kassen alligevel. Nå men tilbage til emmnet, jeg kan vel være en af de rynkerøve som de flotte unge tyre henviser til. Jeg er nu snart 50 år gammel, men da jeg mødte min viv i Bangkok tilbage i 1999, der var jeg en flot sportstrænet aktiv maratonløber. For den søde Thaipige var jeg det idielle match, da hun havde andre planer. Hun var ret ligeglad med penge, havde ingen børn men ville have, gad ikke have en Thaimand som ville tage flugtvejen så snart hun var gravid, derfor valgte hun en lidt ældre model (mig) som sikkert ikke ville forlade hende så snart hun var med rogn. Hvilket jeg heller ikke gjorde og vi har nu 2 børn sammen. Sinsot var ikke inde i billedet da hun havde haft en Thailandsk mand kortvarigt, så intet blev givet og intet blev forlangt. Syntes man skal passe på med at fordømme og være bedrevidene, forhold kan sagtens være "ægte" selvom der er aldersforskel. Selv syntes jeg at de 14 år der er imellem os umiddelbart kan virke som på den høje side, men vores forhold fungerer fint, så jeg vil mene at alder betyder intet, det er kun de mennesker der er i forholdet der betyder noget. Vi er da i alle tilfælde snart tæt på vores kobberbrylup Og nej jeg har ikke mødt min kone på Soi 7. Niels |
|
|
Lagt på d. 16/02-2010 09:39
|
|
Niels, et flot, flot indlæg!!!!! og sådan er vi mange der har det. Skeptikeren |
|
Spring til debat: |