Se indlæg
MIT SKO EVENTYR
|
|
Thongthai |
Lagt på d. 15/02-2010 05:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 430 |
Arbejder på at lave et skoeventyr i Thailand som jeg kalder jeg det.Kunne godt tænke mig at at have en partner da jeg føler mig lidt alene.Min ide er at lave nogle sko med en special så.Nedeunder er et par link til 2andre firmaer der laver den sko. Jeg har købt webnavnet som konceptet skal hedde.Opstart 1-2år. Er i Thailand de næste 2mdr. Skulle en af jer have en interesse kan i kontakte mig. Jeg besvarer selvfølgelig jeres spørgsmål her på siden. http://www.swissm... Det næste link er til Sketchers som er et kæmpefirma fra USA som også har noget lignende de kander dem SHAPE-UPS. http://www.skeche... |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 15/02-2010 08:52
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Web siderne findes ikke.....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Thongthai |
Lagt på d. 15/02-2010 10:56
|
De kommer her. http://www.skeche... http://www.swissm...ction.aspx |
|
|
Thongthai |
Lagt på d. 15/02-2010 11:52
|
Ideen er at købe sko i Kina, åbne en butik i Bangkok med konsept navnet og derfra enten lave flere butikker eller på en sportsbutikkæde som Supersport til at sælge skoene. Destro flere skomodeller destro dyrere er det også og derfor ville det være godt med en partner med finanserne iorden. Jeg sætter ikke nogle krav til hvormeget men 50% ville være fair. Jeg har fået flere emails med tilbud til revisor til hjemmesidehjælp osv det er ikke det jeg skal bruge nu. Mit mål på 2-3års sigt efter opstart er at sælge 40-50 sko om dagen til en pris af 3000Baht pr par. Prisen for Skechers modeller er 4000Baht og op. MBT Modellerne kommer til at koste fra 11000Baht til 15000Baht. MBT kommer til Thailand i år sagde de da jeg havde kontakt men dem ang at blive retailer. Redigeret af Thongthai d. 15/02-2010 12:03 |
|
|
Thongthai |
Lagt på d. 15/02-2010 16:56
|
Jeg kan se mit indlæg er blevet ændret til Kontakt fra Danskere i Thailand Om at bo, bosætte sig, arbejde og leve i Thailand. Jeg mener selv at tråden kan befinde sig begge steder. Men selvfølgelig er webmastermaster bossen her og bokstavernes fortolking er anderledes end hvad hjertet begærer fra min side. Redigeret af Thongthai d. 15/02-2010 17:05 |
|
|
golfer |
Lagt på d. 15/02-2010 19:29
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 58 |
Thongthai skrev: ... og derfor ville det være godt med en partner med finanserne iorden. Jeg sætter ikke nogle krav til hvormeget men 50% ville være fair. Jeg har fået flere emails med tilbud til revisor til hjemmesidehjælp osv det er ikke det jeg skal bruge nu. Hvad er det egentligt du ønsker fra en partner? er det kun finansiel støtte eller er det hjælp til indkøb, produktion, salg, administration, juridisk, økonomisk etc. Du bliver nok nødt til at præcisere dine krav/ønsker til en partner - det andet er ikke seriøst. Du vil få alt for mange useriøse tilbud som du ikke kan bruge til andet en spilde tiden på. Hvad er dine krav til kapital fra en partner?, og hvad kan/vil du skyde i selskabet?. Hvad er dine styrker i et sådant selskab og hvad er din rolle og hvad er partnerens rolle? Har du en detaljeret forretningsplan eller har du blot en ide i hovedet? Jeg er muligvis interesseret i et partnerskab i Thailand, men der skal være meget mere kød på benet, før jeg overhovedet gider bruge tid på det. |
|
|
Thongthai |
Lagt på d. 15/02-2010 19:43
|
Golfer er du helt rundtosset eller hva skulle jeg lægge hele forretningsplanen ud på nettet. Jeg skrev at folk kan kontakte mig. Du er ikke andet end en provokatør som lider af misundelse for folk der har eller kan få susses. |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 15/02-2010 20:11
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Thongthai skrev: Golfer er du helt rundtosset eller hva skulle jeg lægge hele forretningsplanen ud på nettet. Jeg skrev at folk kan kontakte mig. Du er ikke andet end en provokatør som lider af misundelse for folk der har eller kan få susses. HLÆLP ! Du får nogle seriøse spørgsmål fra golfer , og smider en spand lort tilbage ! Tror du får mere succes ved at importere ris fra Danmark til Thailand , end dit fantast projekt.! Redigeret af sabai sabai d. 15/02-2010 20:13 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
golfer |
Lagt på d. 15/02-2010 20:16
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 58 |
Thongthai skrev: Golfer er du helt rundtosset eller hva skulle jeg lægge hele forretningsplanen ud på nettet. Jeg skrev at folk kan kontakte mig. Du er ikke andet end en provokatør som lider af misundelse for folk der har eller kan få susses. F flot svar som måske viser lidt om niveauet - men det er da godt du har en forretningsplan. Jeg ønsker dig held og lykke - jeg har lidt på fornemmelsen at du får brug for det. Jeg er muligvis en provokatør (i andre sammenhænge), men når det drejer sig om virksomhedsdrift er jeg normalt ganske seriøs. Jeg har sandsynligvis også lidt mere erfaring og succes end dig - men du er jo selvfølgelig også kun lige begyndt, så forhåbentlig bliver du med tiden endnu mere succesful end mig. |
|
|
Nixon |
Lagt på d. 15/02-2010 20:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 189 |
Thongthai skrev: Golfer er du helt rundtosset eller hva skulle jeg lægge hele forretningsplanen ud på nettet. Jeg skrev at folk kan kontakte mig. Du er ikke andet end en provokatør som lider af misundelse for folk der har eller kan få susses. De spørgsmål var nu ganske relevante nu når du skal sælge din ide til en investor. Der er ikke meget forskel på at sælge et par sko eller en ide men du er vist ikke den fødte sælger at tyde udfra din reaktion. Tvivler på nogle tør kaste sig i lag med en person der regere sådan på ganske relevante ting. Held og lykke herfra. Tag evt et kig ind på www.amino.dk hilsen
Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 15/02-2010 20:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
Vil altså rigtig gerne med ud på dit eventyr! Så kan vi have succes sammen? Jeg mener susses.. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 15/02-2010 20:40
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Tror det er bedst at låse denne tråd inden den udvikler sig yderligere. Såfremt man ønsker nærmere information så kan Thongthai kontaktes via PB. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
Spring til debat: |