Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Helbred, sundhed, velvære og sygdom » Læger, hospitaler og klinikker
 Udskriv debat
Nedgroede tånegle
Lung Per
Er her nogen, der kan anbefale en fodterapeut i Hua Hin, evt. Bangkok, der kan behandle nedgroede tånegle???

Suk Rak Ning
Grunden til de nedgroede negle......tror jeg er at Thaierne klipper neglene runde og ikke bare cutter dem lige over......buede negle skal man jo fandme klippe og passe som var det en hel blomter park....Grin
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

dutling68
det er det som er så smart for så kommer kunderne jo igen og igen Wink
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Django
Tja Per hvis det virkelig er et problem, så forstår jeg ikke, at du ikke enten vælger at få en henvisning fra din læge til en operation, så du en gang for alle kan slippe for nedgroede negle. Ellers må du jo ofre de penge det koster at gå til en uddannet person i en fodklinik nær dig.

Forvent ikke at de i Thailand kan løse dit problem.
Men du kan sagtens få ordnet dine negle for 100 Bath og det kan du mange steder også i Hua Hin.Pfft

Clunse
I Hua Hin kunne det være, at hospitalet San Paulo har en fodterapeut eller en læge, der kan hjælpe.

http://www.sanpau...ainen.html

sank
Frown Jeg forstår godt Pers problem ? Du kan få fodmassage alle steder men Fod pleje ?? i Pattaya har jeg søgt for at få ordnet føder hård hud og negle osv ?? så var jeg på tur til Krabi og hurrae her var en der reklamerede med fod skrup og jeg kan det hele Smile Uha uha jeg humpede rundt på plastre og diverse medikamenter i 14 dage ? jeg lænede mig tilbage og nød det et øjeblik ? hun gik igang med barberblad og fil på mine knastøre føder Shock så det vare længe før jeg forsøger mig med fod pleje igen Angry

Lung Per
Til de få intelligente der har taget mit spørgsmål alvorligt og som måtte have samme problem kan jeg berette, at jeg efter lang tids søgen og afprøvning af diverse foddamer, har fundet een, der kan sin metier. Hun findes i frisørsalonen på Soi 41, lige før hjørnet af Petchkasem, i Hua Hin.

Spring til debat: