Se indlæg
Vejret i Oktober?
|
|
NOLF |
Lagt på d. 21/07-2004 13:15
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
Hejsa Hvordan er vejret normalt i Oktober? Smid gerne links til sider som opdaterer vejrudsigterne rundt om i Thailand. På forhånd tak NOLF As western men we still have a lot to learn!
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 21/07-2004 14:24
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Hej Nolf, Har du kigget på "Vejret i Thailand" i menuen ? http://www.dansk-...vejret.php Håber at du kan bruge det Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
isaan |
Lagt på d. 22/07-2004 08:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 289 |
hej nolf vejret i oktober er ganske fint da skulle regntiden vis være overstået forlængst , det ser jo ikke for godt ud nu i denne tid mvh isaan |
|
|
NOLF |
Lagt på d. 23/07-2004 04:03
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
Takker Webmaster og isaan Jeg tænkte sådan lidt på, en side med statistikker over hvordan vejret normalt er i den periode, lidt info om mm regn, soltimer osv.. Ikke for at være besværlig, hehe. På forhånd tak NOLF As western men we still have a lot to learn!
|
|
|
John |
Lagt på d. 23/07-2004 08:25
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Min erfaring med vejret i Thailand er at der er varmt, varmt og varmt Spøg til side jeg syntes der er stor forskel på vejret alt efter hvor man opholder sig i Thailand. Når jeg i april er i Nong Khai er der MEGET varmt og når jeg så bagefter tager til Kho Samui er der bare varmt. Det er det samme med regn, i Nong Khai er det heldags regn, på Kho Samui regner det som regel 1-2 timer. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
Lagt på d. 23/07-2004 10:14
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davser er det sådan noget her du leder efter http://www.weathe...y/THXX0002 http://www.weathe...y/THXX0002 eller den her hvor man indtaster berne man vil se på http://www.wunder...al/TH.html venlig hilsen hyggebamsen/bamsefarr ja bamser har mange kære navne Redigeret af Webmaster d. 06/09-2004 10:10 |
|
|
Boom-Boom |
Lagt på d. 24/07-2004 10:34
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 97 |
Hej NOLF, Du skal nok regne med at købe en paraply samt nogle gode sandaler hvis du har tænkt dig at tage til Thailand i starten af oktober. Generelt varer monsunen fra Maj - Oktober evt. November. Du kan evt. være heldig hvis du tager nordpå i landet. Var dernede sidste år bl.a. fra midt Oktober og der var meget vådt. Gå evt. ind under DMI, her kan du checke vejret rundt om i verden. / Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
John |
Lagt på d. 24/07-2004 11:56
|
Hej Nu omtalte jeg tidligere vejret i April. Sidste år i oktober var jeg 14 dage i Nong Khai, det regnede kun et par timer en enkelt nat. Derfra tog vi så til Kho Samui. Vi kørte med bus fra Bangkok, fra Hua Hin og sydpå var der stortset oversvømmelse overalt, nogen steder 50 cm. vand på landevejen. På Kho Samui havde vi regn en hel uge i træk, dag og nat. (sur r..) Så i år bliver vi i Nong Khai hele oktober. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
Boom-Boom |
Lagt på d. 27/07-2004 22:43
|
Hej John, Hvorfor dog ikke tage derned senere i den kolde periode? eller er ferien fast. øhh du er da ellers kommet til at se øm ud /Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
John |
Lagt på d. 29/07-2004 16:53
|
Hejsa Ja ferien er nogenlunde fast, min kone bliver nødttil at passe sin dansk undervisning, og vi har valgt okt. fordi der ligger efterårs ferien så vi kan tage 3 uger for 2 ugers fravær. Og så tager vi også afsted i påsken hvert år. Med hensyn til min plastik operation, så er det ikke ømt mere, og jeg kysser ski.. godt. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
Boom-Boom |
Lagt på d. 29/07-2004 20:21
|
Hmm. ser ud som om du har nogenlunde samme setup som mig. Plejer at være der i påsken og november-december selvom det ser ud til, at jeg bliver nødt til at tage derned i september i år. Kunne være man skulle droppe turen, det ser lige lovligt vådt ud. (268 mm. regn) over måneden! /Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
John |
Lagt på d. 29/07-2004 23:42
|
Droppe turen NEJ fandeneme NEJ. 268 mm. regn, hvis det holder så er det ligesom her, bare 20 grader varmere. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
resten |
Lagt på d. 18/09-2004 18:09
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 67 |
VRÆLLLLL..... Og jeg skal til Phuket sammen med fam her den 3/10 og det lover sku ikke for godt ang vejret Thailand en gang Thailand altid...
|
|
|
Pescator |
Lagt på d. 03/10-2004 12:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 329 |
isaan skrev: hej nolf vejret i oktober er ganske fint da skulle regntiden vis være overstået forlængst , det ser jo ikke for godt ud nu i denne tid mvh isaan Øhh, forlængst været overstået? Overhovedet ikke. Den officielle regntid varer indtil begyndelsen af november med regionale forskelle, og specielt de sidste par år har det da stået ned i stænger i oktober på halvøen. mvh Michael |
|
Spring til debat: |