Se indlæg
Gamle mænd & unge piger
|
|
Frank |
Lagt på d. 14/02-2010 16:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
krydolf skrev: Sikke en morsom tråd. Bortset fra indlæg fra et par stykker af de gamle drenge, har jeg sjældent læst så meget sludder og vrøvl. Ham der Joe kan da ikke være virkelig? Der er da ingen mennesker der bare har været ude på den anden side af hoveddøren, der kan være så naiv og samtidig totalt forstokket. Her tillader jeg mig et verbalt angreb, idet jeg som før skrevet, ikke tror der er en rigtig person bag Joe. Nogen holder os for nar - og tilsyneladende virker det ganske godt. Underholdningsverdien er høj, men de fleste indlæg giver overhovedet ingen mening. Fortsæt endelig - og pas nu på I ikke bliver ædru. Jeg har været ædru hele året. |
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 14/02-2010 16:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
Jeg må sige at jeg er blevet foravet over denne tråd at man kan diskuter hvordan andre lever deres liv og hvordan di finder deres partner, så længe de holder sig inde for loven så syntes jeg ikke man skal blande sig
Come As You Are
|
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 14/02-2010 16:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
Hej Nirvana, jeg forstår godt hvad du mener, men selvfølgelig kan man diskutere andres måde at leve på. Også selvom det er fuldt lovligt hvad de gør. Man bør bare gøre det på en "civiliseret" måde uden at nedgøre andre og deres meninger. Hvis man kun kan diskutere ulovlige handlinger, er der vel egentlig ikke så meget at diskutere. Peter
|
|
|
thamarai |
Lagt på d. 14/02-2010 17:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 387 |
Hvad er en "gammel mand" egentlig?
|
|
|
Lagt på d. 14/02-2010 17:21
|
|
Begynder Antal indlæg: |
En der er født 07-10-66.. kan du ikke mærke det lindy Redigeret af d. 14/02-2010 17:22 |
|
|
Frank |
Lagt på d. 14/02-2010 17:44
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
thamarai skrev: Hvad er en "gammel mand" egentlig? For nogen år sidem købte jeg en rullepølsepresse. Da jeg stod med den hjemme gik det op for mig, at man ikke kan kalde sig ung, når man har købt en rullepølsepresse. Så prøv at se efter i køkkenskabene. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 14/02-2010 17:59
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
juj skrev: Fuldstaendig latterlig traad, men saa typisk Dansk Faa jer dog et liv selv, istedet for at have travlt med andres. Jepz jeg har rundet de 50, jepz jeg dater unge piger, og betaler for det. Men hvad fanden rager det jer????? smukt sagt.. kan folk ikke lide dig og det du laver, så fis dog af og find nogen andre at genere.. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 14/02-2010 18:03
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Så-så I begge, lad os lige holde tonen. Selvom det er et emne hvor der naturligvis er stor uenighed, så kan vi godt tale ordentlig til hinanden. Tak Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 14/02-2010 18:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
ja undskyld.. du må gerne slette det. det var måske lidt dårligt formuleret
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Surmule |
Lagt på d. 14/02-2010 18:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Frank skrev: thamarai skrev: Hvad er en "gammel mand" egentlig? For nogen år sidem købte jeg en rullepølsepresse. Da jeg stod med den hjemme gik det op for mig, at man ikke kan kalde sig ung, når man har købt en rullepølsepresse. Så prøv at se efter i køkkenskabene. Jamen det er jo lige hovedet på sømmet. Hvornår er man gammel? Er det op til de unge at definere??? Eller er det op til dig selv og din hustru. Jeg er lige netop kommet ind, efter at min kone og jeg har været ude at fjolle i sneen et par timer. Af en Isaan pige at være er hun utrolig uhøjtidelig og hun er totalt fjollet med den "DANSKE" vinter. Den sidste km før vi var hjemme sloges vi med sne, hun sad på ryggen af mig ... vi var lykkelige, vi var barnlige og fjollede og selvfølgelig lod jeg hende få overtaget og give mig den "vasker" hun mente jeg fortjente.. Jeg har et godt liv, og jeg tilbyder min kone samme.... og så skal jeg sidde med skyldsfølelse overfor en f.ck..g fløs, der lige har sluppet sin mors patter. Som sandsynligvis lige har mødt den eneste kvinde, ud over sin mor der synes han er over gennemsnittet. Der slår jeg altså bremsen i. Jo, jeg har importeret hende og jo jeg er 17år ældre end hende, og efter dansk målestok, så er det nok mig der mest forelsket. Men hun er ikke undertrykt og hun bliver ikke udnyttet. Hun er kanon lækker og hun prøver virkelig at indtage "mor" rollen overfor mine børn fra tidligere ægteskab. Hun er dog lidt genert overfor min søn på 23, hun er så bange for at han skal mistolke hendes kameratlige signaler. Jeg synes det er lidt op ad bakke, bl.a fordi min ex. fodrer vores fælles børn (7år) med samme fordomme (OG MÅSKE LIDT VÆRRE) en den bedrevidende knægt, der mener at have ret, til at tale ned til os. Fordi hans forelskelse i sin pivate Pattaya forelskelse er meget mere "ægte" og mere rigtig, end alt hvad vi andre føler. Men bortset fra det... så ved vi senest den 27. denne måned hvad resultatet af vores familie sammenførings-ansøgning er. Og selvfølgelig skinner solen på os og selvfølgelig, får vi et rungende ja. For hvis vi ikke får et "ja" så er der da ingen retfærdighed til. Mage til forelskelse skal man da være 23 for at have patent på!!! Redigeret af Surmule d. 14/02-2010 18:39 |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 14/02-2010 18:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
surmule 10+ til dig,og jeg krydser fingre og tær. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 14/02-2010 18:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
Skulle vel ikke tilfældigvis være mig du hentyder til.. haha. Lad venligst være med at få skyldfølelse, bare fordi jeg ytrer min mening om gamle mænd med unge piger. Hvis i er forelskede og jeres forhold er reelt, så kunne det jo ikke være bedre. Kan derimod ikke se noget morsomt i et forhold hvor det kun er pengene der definerer forholdet, og aldersforskellen oven i købet er 20-40 år mellem parterne. De mænd som er i den slags forhold, kan sikkert ikke selv se hvor tåbeligt det er. |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 14/02-2010 19:01
|
Joe skrev: Skulle vel ikke tilfældigvis være mig du hentyder til.. haha. Lad venligst være med at få skyldfølelse, bare fordi jeg ytrer min mening om gamle mænd med unge piger. Hvis i er forelskede og jeres forhold er reelt, så kunne det jo ikke være bedre. Kan derimod ikke se noget morsomt i et forhold hvor det kun er pengene der definerer forholdet, og aldersforskellen oven i købet er 20-40 år mellem parterne. De mænd som er i den slags forhold, kan sikkert ikke selv se hvor tåbeligt det er. Gør dig ingen illusioner min dreng. At du PRØVER at give folk skyldsfølelese og en dårlig smag i munden er ikke det samme som at det lykkedes. Det eneste der indtil videre er lykkedes for dig er at give et billede af dig selv som en umoden knægt i sin første forelskelse. |
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 14/02-2010 19:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
Joe skrev: ... Kan derimod ikke se noget morsomt i et forhold hvor det kun er pengene der definerer forholdet, og aldersforskellen oven i købet er 20-40 år mellem parterne. De mænd som er i den slags forhold, kan sikkert ikke selv se hvor tåbeligt det er. Er et forhold, hvor "det kun er pengene, der definerer forholdet" mere acceptabelt, hvis parterne er nogenlunde lige gamle, end hvis der er 20-40 år mellem parterne? Peter
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 14/02-2010 19:06
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Lad os nu holde os væk fra det personlige og kun diskutere de forskellige holdninger. Vi kan ikke alle være enige, og skal absolut hellere ikke være det. Men derfor kan vi godt tale ordentlig til hinanden og holde det personlige ude af debatten. Gælder selvfølgelig både den ene og anden vej. Tak Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 14/02-2010 19:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
Suk.. læste du overhovedet hvad jeg skrev? Men er da ked af hvis du føler dig truffet ad den umodne knægt. Har rejst over det meste af kloden, så selvom min mors bryster er flotte, er det ikke de eneste jeg har set. |
|
|
Lagt på d. 14/02-2010 19:08
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Der er altså forhold hvor aldersforskellen ikke betyder noget....20 års forskel finder vi også i DK. Jeg har selv kendskab til en thai pige 26 år her i DK som er gift med en 57 årig mand og de har 3 børn sammen og de er lykkelige og hun ville aldrig tage en yngre. Det er altså naivt at tro der ikke kan være kærlighed pga. aldersforskel...basta. Hvis man derimod finder en pige via kontakter til Eagle bar på soi7 Pattaya og hun siger hun ik er i barmiljøet ...ja så vil jeg mene man er mere naiv...men ok hvis sådan en person finder en kone der og kun har været i Pattaya 1 gang er han da også lidt undskyldt.... |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 14/02-2010 19:11
|
bagerbager skrev: surmule 10+ til dig,og jeg krydser fingre og tær. Tusind tak "bagerbager" - det varmer! |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 14/02-2010 19:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 180 |
Dejlig debat, min kone i Thailand er 46 år, jeg selv 54 år, vi er meget forelsket, hun vil have at jeg ringer til hende når jeg er kommet på arbejde, og når jeg er kommet hjem igen, hvis jeg ikke gør det om aftenen kan hun ikke sove, for sæt der nu var sket mig noget så ja man kan godt blive forelsket i en Thaier, og omvendt skulle jeg hilse og sige, nej glem det hun er ikke forelsket i mine penge, har kun lige til dagen og vejen, og det ved hun, sender aldrig penge til hende, hvorfor skulle jeg dog det, hun kan da stadig arbejde, IKK. Det var bare lige min mening. MVH NID. |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 14/02-2010 23:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
thamarai skrev: Hvad er en "gammel mand" egentlig? Det er et godt spørgsmål???? Min far der var med i Thailand, i 2008, siger at han foretrækker at blive kaldt ældre, selvom han er på vej til de 86 år!!!! Den dag han ikke mere kan klare sig selv og opfører sig som en tosse, kan Vi begynde at kalde ham "gammel".!!!! Han savner i øvrigt stadig den 27-årige tøz, Jeg overdrog ansvaret for hans velbehag, under turen.... __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
Spring til debat: |