Se indlæg
 Udskriv debat
Vedr. Scan Asian Tours
snoopy
Jeg har i en tidligere tråd læst, at Scan Asian Tours, ejet af dejlige og hjælpsomme Kittiya Chovepreecha var lukket.
Jeg har lige talt med "Kitti" og hun fortalte mig, at hun godt vidste at der var nogle der ville hende ondt. Angry
Men jeg kan oplyse, at hun stadig har sit kontor i Rewentlowsgade 18, 1tv. 1651 København V. tel. 33 79 18 13
Og jeg kan varmt anbefale hende, da hun er meget hjælpsom og kan skaffe billige billetter osv. Wink

Thai72
Ved du om de har bedre priser end:
Thai Travel
Halmtorvet 42
1700 København V

Chris White
Thai72 skrev:
Ved du om de har bedre priser end:
Thai Travel
Halmtorvet 42
1700 København V

Vi var 3 uger i Thailand december måned 09. Købte billetterne hos www.rejsefeber.dk til kr. 5.200,- retur pr. stk.
direkte med Thai Airways.Come here sun

krydolf
Ja Kitty er stadig på "banen". Har selv lige købt en billet til Bangkok hos hende for 4.600,-
Kan varmt anbefale Scan Asian Tours.
Man kan godt drikke uden at more sig.

Thai72
Det lyder som meget rimelige priser.
Jeg kontakter Scan Asian Tours næste gang Smile

b_j3ns3n
utroligt i alle er så glade for thai´s gamle flyvere.. ved godt der følger lidt ventetid med, men i kan ofte spare 800-1000 kr på at flyve med et af de mange andre fly selskaber. der som regel har en mellem landing på vejen derned.
(men måske er 800-1000 kr, ikke så mange penge for alle andre end mig) Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Thai72
Jeg syntes personligt det er ok at mellemlande på vej til Thailand, men når jeg/vi skal hjem vil jeg gerne direkte.
- - -
Jeg glemmer i øvrigt aldrig det år, hvor det tog præcis 24 timer fra jeg gik ud af min dør i DK og til jeg trådte ind af døren i Thailand...hold da op en maraton-tur. (Uden for tråden, undskyld) Smile

TG950
krydolf skrev:
Ja Kitty er stadig på "banen". Har selv lige købt en billet til Bangkok hos hende for 4.600,-
Kan varmt anbefale Scan Asian Tours.

er det så via Istanbul ?
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Spring til debat: