Se indlæg
Gamle mænd & unge piger
|
|
juj |
Lagt på d. 14/02-2010 12:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
Fuldstaendig latterlig traad, men saa typisk Dansk Faa jer dog et liv selv, istedet for at have travlt med andres. Jepz jeg har rundet de 50, jepz jeg dater unge piger, og betaler for det. Men hvad fanden rager det jer????? |
|
|
Lagt på d. 14/02-2010 12:49
|
|
Begynder Antal indlæg: |
sabai sabai skrev: Joe skrev: Dennis Damgaard skrev: Han ligner en der skal hjem på Hotelet og have sig en Morfar eller hvad???? Han kommer til at sutte så meget pik i helvede. For hulen da ! Der er ingen der ved hvad der foregår , eller kender noget til deres indbyrdes forhold ,som kan ses på den video !! Person angreb fjernet, rød prik Admin lol |
|
|
Chris White |
Lagt på d. 14/02-2010 12:54
|
Begynder Antal indlæg: 14 |
Joe skrev: Jeg gør mig bestemt ikke til dommer over andre. Det kan have ret så grimme følger. Ytrer bare min mening ligesom du gør nu. Det er fair nok med en stor aldersforskel, men en del af debatten handler altså også om mænd der køber sex, og det synes jeg ikke er ok. Jeg er åbenbart meget gammeldags, fordi jeg ikke mener man skal gifte sig, hvis ikke det er ægte kærlighed der ligger til grund for det. Joe for dælen da - hvis du var meget gammeldags, havde du syntes det var helt ok med købesex. Det er et af verdens ældste erhverv og har eksisteret i årtusinder. Syntes du ikke den der glorie du har over hovedet er lidt tyndslidt. |
|
|
Chris White |
Lagt på d. 14/02-2010 13:02
|
Joe skrev: Fido skrev: Der tager du - igen, fristes man til at sige - fejl. Idag er køllen skiftet ud med symbolanalyse og mandens fysiske tilstand har ikke nødvendigvis nogen sammenhæng med hans forsørgerpotentiale. At manden dør tidligere end konen - sker forøvrigt over hele verden - er forhåbentlig noget man har taget højde for i sin privatøkonomi. Du må bare se i øjnene at du som tilhørende det yngre publikum vil blive opfattet som værende mindre attraktiv end de midaldrende mænd med en stabil indtægt Ved intet om stenalderen, det var rene gætterier. Mht. forsørgelse nu om stunder, handler det vel om mere end bare penge? Kærlighed parterne imellem giver vel også tryghed. Og jeg vil stadig mene, at rent økonomisk, vil det være mere profitabelt, at finde en ung mand i arbejde fremfor en pensionist eller førtidspensionist. Men det er en lidt længere diskussion. bonusinfo: 1. Jeg tæller ikke dine fejl i debatindlæg. 2. Jeg er allerede gift, og derfor ligeglad om jeg er attraktiv eller ej. Det kunne være vældig interessant at give din kone det spørgsmål - om du er attraktiv eller ej... |
|
|
Thai72 |
Lagt på d. 14/02-2010 13:09
|
Øvet medlem Antal indlæg: 125 |
Jeg har fuld forståelse for at der er uenighed om emnet, men måden det foregår på, er helt uacceptabelt. Jeg er slet ikke enig med Joe i alt, men manden har lov til at have sine holdninger. Det er ganske enkelt ikke i orden at ”han bare skal fise af”… Jeg må sige at han har klaret det ret godt, i forhold til at en del brugere har rottet sig sammen og i den grad prøver at blæse ham af banen. Samtidig med at Joe bliver udnævnt til at være ultra fordomsfuld, konstaterer de selvsamme der udnævner ham, at han er ekstremistisk missionær og et tydeligt produkt af diverse trossamfund og meget andet. Joe må selvfølgelig tage visse ting, når han nu deltager i debatten, men det er - i mine øjne - for meget af det gode. Det nytter ikke noget, at hver gang nogle er uenige, så er de fordomsfulde. Og som en del af indlæggende tydeligt illustrerer, så er de DTW-brugere der kæmper så hårdt, mod de fordomsfulde, sådan set ikke meget bedre selv. I og med at der er en del sex-turister og en del ældre medborgere her på DTW (og nej, jeg siger ikke at alle ældre medborgere hermed er sexturister) så vil der helt automatisk og ganske logisk være flest holdninger der støtter deres aktiviteter. Derfor skal der være plads til andre holdninger og jeg syntes at det er en falliterklæring at Joe skal blæses ud på den måde. Hvis man er så træt af ham, så lad være at debattere med ham eller svare ham. Hvis man ved med sig selv, at man har et godt liv og ens kæreste/kone også har det, uanset aldersforskelle, så vær dog glad for det, i stedet for at flippe ud, som det er gjort i nogle af indlæggene. Jeg tænker over, hvorfor der er nogen der i den grad, forsvarer sig selv med næb og kløer. --- Nu har jeg prøvet at læse og lytte! Og inspireret af flere indlæg om aldersforskel, vil jeg lige præcisere min holdning til ”gamle mænd og unge piger”..: Jeg tror ikke, at fordi der f.eks. er 30 års forskel på manden og kvinden, så lever kvinden pr. automatik et decideret dårligt liv. Man kan se på det på mange måder: Hvis kvinden lever i et voldeligt ægteskab med en ung mand, vil jeg da mene at det er bedre at leve med ældre mand der ikke er voldelig. Jeg kan naturligvis ikke vide hvordan ægteskaber fungerer når jeg ikke kender de to mennesker i ægteskabet - det gælder sådan set uanset alderen. Der er også et det væsentlige element at når to mennesker er gift og lever sammen og har en hverdag igennem længere tid, så vil der naturligvis blive opbygget relationer til hinanden. Og relationer mellem mennesker er noget af det vigtigste i denne verden. Hermed er jeg fremme ved min pointe, for jeg vil fastholde - som jeg har skrevet tidligere - at den gamle mand/butterfly som tager til Thailand og køber unge piger og mener, at de unge piger er vilde med ham… ja, han er udsat for indbildning! Selvfølgelig er det fedt for manden og han lever i sin anden ungdom og han er feteret osv osv. Uanset om nogle syntes det rager mig eller ej, så forbeholder jeg mig retten til at have en mening om det. Men som sagt, det ændrer ikke en tøddel på tingenes tilstand i den virkelige verden. Nok om det…nu vil jeg koncentrerer mig om min egen kone…husk at det er Valentins dag, så kys jeres koner eller kærester og glem ikke at være glad… - Og husk så..: ”hvis gud eksisterer, er det hans problem”..! |
|
|
Chris White |
Lagt på d. 14/02-2010 13:13
|
Joe skrev: Tror vi er to generationer der bare taler forbi hinanden. Du er gammel og jeg er knap så gammel. Mht. de religiøse udtalelser i denne tråd, har det taget udspring i jokes eller lign., som egentlig ikke havde så meget med emnet at gøre. Hvis du kigger på min historik over mine indlæg, vil du se, at det kun er i denne tråd jeg ytret min mening omkring dette. Jeg er hverken fra indre missionsk eller Jehovas vidner, men har læst biblen, og lært en masse af den. Får så småt lyst til at blive inaktiv på dtw, da de fleste brugere ligesom dig, har 'købt' sig til kærlighed. Det var ikke lige det jeg regnede med da jeg første gang opdagede denne side. Det er åbenbart de færreste der finder en jævnaldrende ægtefælle, hvor det startede med en rigtig forelskelse. Godt at høre du nyder livet i det varme! Og at du selv kan se det er syndens hule. Flot. Helt ærligt Joe - hvad er det for noget gang munddiarre at lukke ud. Du kan da ikke tillade dig at komme med sådanne beskyldninger og skære alle over en kam. Iøvrigt skulle du jo nok hellere feje for din egen dør først inden du gør det for andres. Det vil bestemt glæde mange tror jeg at se dig mere inaktiv på dtw. Så hvis det skulle forestille at være en trussel - så...... |
|
|
thamarai |
Lagt på d. 14/02-2010 13:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 387 |
Joe skrev: Jeg er skam mere end glad. Har en jævnaldrende kone , og en udsigt til et langt og lykkeligt liv. Det er slet ikke så svært at leve i fred med sig selv, så længe man har en ægte familie. goodnight Jeg kan nu ikke se, hvad "ægte kærlighed" har med "jævnaldrende kone" at gøre, ligesom jeg heller ikke kan se, hvorfår, at det, når "det startede med en rigtig forelskelse", opkvalificerer forholdet på længere sigt? |
|
|
Frank |
Lagt på d. 14/02-2010 13:33
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Thai72 skrev: Jeg har fuld forståelse for at der er uenighed om emnet, men måden det foregår på, er helt uacceptabelt. Jeg er slet ikke enig med Joe i alt, men manden har lov til at have sine holdninger....... Joe skrev:Han kommer til at sutte så meget pik i helvede. Sådan lægger Joe ud. Det er ikke en holdning. En holdning kunne være "jeg synes det er ulækkert..." eller "jeg bryder mig ikke om..." eller lignende. Det er en dum, hadsk og intolerant bemærkning. Han ligger som han redt, hvis det sådan man siger, og et eller andet sted tror jeg han er ganske tilfreds forløbet. Og på samme måde som Joe ønsker andre til Helvede, så håber jeg han selv møder intolerante mennesker, der påtaler det umoralske i, at han som rig dansker udnytter en ubemidlet thailandsk kvinde, der ikke havde andet valgt. Nej det er løgn,for det håber jeg egentlig ikke. |
|
|
Thai72 |
Lagt på d. 14/02-2010 13:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 125 |
Frank skrev: Thai72 skrev: Jeg har fuld forståelse for at der er uenighed om emnet, men måden det foregår på, er helt uacceptabelt. Jeg er slet ikke enig med Joe i alt, men manden har lov til at have sine holdninger....... Joe skrev:Han kommer til at sutte så meget pik i helvede. Sådan lægger Joe ud. Det er ikke en holdning. En holdning kunne være "jeg synes det er ulækkert..." eller "jeg bryder mig ikke om..." eller lignende. Det er en dum, hadsk og intolerant bemærkning. Han ligger som han redt, hvis det sådan man siger, og et eller andet sted tror jeg han er ganske tilfreds forløbet. Og på samme måde som Joe ønsker andre til Helvede, så håber jeg han selv møder intolerante mennesker, der påtaler det umoralske i, at han som rig dansker udnytter en ubemidlet thailandsk kvinde, der ikke havde andet valgt. Nej det er løgn,for det håber jeg egentlig ikke. Jeg er helt enig i, at den kommentar ikke er i orden og at den skulle have været formuleret anderledes! |
|
|
ThomasHOL |
Lagt på d. 14/02-2010 13:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 264 |
Joe skrev: Tror vi er to generationer der bare taler forbi hinanden. Du er gammel og jeg er knap så gammel. Mht. de religiøse udtalelser i denne tråd, har det taget udspring i jokes eller lign., som egentlig ikke havde så meget med emnet at gøre. Hvis du kigger på min historik over mine indlæg, vil du se, at det kun er i denne tråd jeg ytret min mening omkring dette. Jeg er hverken fra indre missionsk eller Jehovas vidner, men har læst biblen, og lært en masse af den. Får så småt lyst til at blive inaktiv på dtw, da de fleste brugere ligesom dig, har 'købt' sig til kærlighed. Det var ikke lige det jeg regnede med da jeg første gang opdagede denne side. Det er åbenbart de færreste der finder en jævnaldrende ægtefælle, hvor det startede med en rigtig forelskelse. Godt at høre du nyder livet i det varme! Og at du selv kan se det er syndens hule. Flot. Jeg har faktisk lige taget et kig på din historik og ja det er kun her du er slået ud som en religiøs nutcase, du burde vide at her i Danmark er noget af det værste du kan gøre og argumentere med Biblen i hånden. Tro er noget privat og ikke et grundlag at diskutere på og det er derfor der ikke er nogle politiske partier der har haft sucess her i Danmark. Jeg havde heller ikke slået ud hvis du havde holdt biblen udenfor diskusionen, så må jeg komme med et rigtigt godt råd når du diskuterer på nettet så begynd aldrig med ar argumentere med biblen i hånden, det ender dårligt. Derudover så burde du vel vide at det er meget normalt at manden er ældre end konen i dansk-thai forhold. det er der flere årsager til og den ene er da naturligvis er besnærende at finde en smuk und kone når man selv er lidt oppe i årene. Det er meget naturligt at mænd vil det, det er bare ikke alle beskåret at blive det her i landet, Den anden er at kvinderne selv søger mænd der er ældre end demselv. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 14/02-2010 13:53
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Et tidligere indlæg fra Joe. Jeg mødte min kone i Pattaya. Det er rimelig trist at skulle fortælle dette hver gang folk spørger, specielt fordi min kone altid har boet på landet. Hun var på ferie hos hendes søster i Pattaya som på det tidspunkt arbejdede i Eagle Bar. Jeg var ude at bade med søsteren og nogle af hendes veninder en aften, og dagen efter blev jeg så introduceret for min kone. Hendes søster synes åbenbart jeg var god nok til hendes øjesten af en lillesøster. Har efterfølgende fundet ud af, at jeg har fået mere end jeg nogensinde har fortjent. Eagle Bar er absolut ikke et missionshus, men via sit engagement i denne bar, har Joe så mødt sin elskede. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 14/02-2010 14:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Religiøs nutcase. Jeg takker ThomasHOL for det ord, som jeg vil sætte ind på hylden ved siden af barstolsintellektuel. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 14/02-2010 14:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
Meget god humor med al den arrige respons.. Mere folkens, mere.. |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 14/02-2010 14:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Joe skrev: Meget god humor med al den arrige respons.. Mere folkens, mere.. Nej, Joe det er spild af tid. Det er latterligt at argumentere med en frelst. Kom tilbage, når du er i stand til at se mere nuanceret på tilværelsen og deltage seriøst i en debat, i stedet for at argumentere ved at tale ned til folk. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 14/02-2010 14:49
|
Jeg er tilbage nu. Nu synes jeg købesex er ok. Må jeg være med? |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 14/02-2010 14:50
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
ABEKATTEN skrev: Joe har ret, biblen er meget vigtig, der står blandt andet i det gamle testamente, at kvinden skal elske og ære sin mand, samt tie i forsamlinger. hehe 10 med pil op Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Chris White |
Lagt på d. 14/02-2010 14:55
|
Joe skrev: Jeg er tilbage nu. Nu synes jeg købesex er ok. Må jeg være med? Joe - du burde omgående have 2 advarsler mere på stedet. |
|
|
bangkoknielsen |
Lagt på d. 14/02-2010 14:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 435 |
Interessant oplysning, Vandango - måske forstår jeg nu meget bedre Joe´s latterlige, fordømmende indslag - pigen er nok skredet med en ældre og mere velbeslået herre - og nu skal hævnen gå ud over vi andre ældre, der virkelig har fundet "den eneste ene", trods en aldersforskel - i mit tilfælde på 22 år - men Joe, jeg kan betro dig, at mit ægteskab nu har bestået i 11 år og er ret sikker på, at det vedbliver. uden jeg økonomisk risikerer at blive flået... Forøvrigt kan jeg overhovedet ikke se noget fordømmende eller forkert i den video, der er årsag til denne debat - jeg selv har da selv ofte mine "pap-døtre" med ude til frokost, uden der løftes bryn over dette - og skulle det blive det, så må det være iagttagerens beskidte tankegang der er skyld i dette... Redigeret af bangkoknielsen d. 14/02-2010 15:05 |
|
|
krydolf |
Lagt på d. 14/02-2010 15:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 137 |
Sikke en morsom tråd. Bortset fra indlæg fra et par stykker af de gamle drenge, har jeg sjældent læst så meget sludder og vrøvl. Ham der Joe kan da ikke være virkelig? Der er da ingen mennesker der bare har været ude på den anden side af hoveddøren, der kan være så naiv og samtidig totalt forstokket. Her tillader jeg mig et verbalt angreb, idet jeg som før skrevet, ikke tror der er en rigtig person bag Joe. Nogen holder os for nar - og tilsyneladende virker det ganske godt. Underholdningsverdien er høj, men de fleste indlæg giver overhovedet ingen mening. Fortsæt endelig - og pas nu på I ikke bliver ædru. Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
|
Joe |
Lagt på d. 14/02-2010 16:03
|
Jeg er 100 % seriøs krydolf.. Godt at høre du er lige så underholdt som jeg. Jeg må virkelig have trådt på nogle ømme tæer, siden alle de gamle mænd farer i flæsket på mig. |
|
Spring til debat: |