Se indlæg
Gamle mænd & unge piger
|
|
Lagt på d. 14/02-2010 01:54
|
|
Begynder Antal indlæg: |
hvorfor i alverden bliver i ved med at svare joe , kan i da ikke se han kun er en provokatør af rang , i får aldrig ret i noget som helst af hvad i skriver , efter min mening skulle han være på samme alder som jeg , med den viden han er i besiddelse af eller tror han er . der gar været fine indlæg om hvorfor man har kastet sin kærlighed på en yngre pige fra thailand , og hvorfor skulle man ikke skulle kunne nyde sit otium med en yngre model , jeg har ikke i mit liv været ude for en sådan omsorg der bliver givet fra en thai pige , man bliver passet i alle ender og kanter , end ikke noget dansk plejehjem ville kunne udføre en sådan omsorg for et menneske , og hvad man betaler for dette er kun godt givet ud , og tro ikke at det er de store sumer man kommer af med , som pensionist har man jo ikke de store recurser at gøre godt med , selvfølgelig er der nogen er giver en masse penge og andre ikke , mmen det er heller ikke gratis at bo derhjemme sammen me en pige tvært imod. jeg ville gerne unde en masse ældre mennesker at prøve at se hvad det er at blive passet på herude. skal lige pointere hun er ikke 22 men 40 men ung i forhold til mig som er 70. hilsen jeppe |
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 14/02-2010 01:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
hej Joe., jeg synes at både larsmand og Thomasholl har ret i at at skriver hvad de gør. Hvem er jeg?, Gammel? 54 og elsker min kærste på 34?, et gammel svin?, 20-24 år forskel , uhaha. Ikke 60 nu men tror jeg holder mig til emnet. og iøvrigt danser jeg helt vildt, haha, hvad hvis jeg var 67? ikke tilladt? Hvem er du til at dømme. Jeg har forsvaret din ret til dine meninger før og ændrer ikke på det, men du er altså så fordomsfuld. Vågn lidt op knægt. Redigeret af hanspeter d. 14/02-2010 02:22 |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 14/02-2010 02:23
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Joe skrev: Sikkert.. Det var en joke. Du synes ikke den var sjov? Nej! Jeg syntes ikke den var sjov, og viser en masse om din manglende indsigt i Thailand og Thaikultur! Du tror på biblen og hvad dermed følger! Men jeg nedgør hverken dig eller den! Og budisme er ikke en religion, men en livsfilosofi at leve efter! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Lagt på d. 14/02-2010 03:03
|
|
Er der ingen af Jer der undrer sig over den religiøse skolen der gennemsyrer Mr. Joe's indlæg. Han er så tydelig et produkt af Jehovas Vidne eller i bedste fald Indre Missionsk. Man kan så undre sig over hvad i alverden han vil på et site som DTW? En typisk Troll, der bare kører der ud af til det sidst hænger os andre ud af halsen. Når nu talen kommer på Jehova, så kan jeg da fortælle at jeg har en tidligere kollega hjemme i DK, han er begyndt at skrive til mig i sin sædvanlige Jehova stil med en mængde bibelske citater. Jeg bruger det at jeg en gang imellem sender "rejseberetninger" fra Thailand til familie og venner. Den kære forrykte missionsmand er nu begyndt at BEBREJDE mig at at jeg tager Thailandsk Buddisme alvorligt og at jeg tillader mig at lade min hustru have gudetempel til husets Phii inde og ude. I sidste uge kom to vildførte thailandske kvinder til vor Soi, iklædt modetøj og med biblen og den amerikanske udgave af Vagttårnet under armen. Jeg blev så hamrende edende ond at de satans missionærer tillader sig at komme til et buddhisk land og sågar formå at omvende/indoktrinere nogen til deres tro. Det er i mine øjne den mest svinske opførsel i verden at prøve at omvende andre, uanset hvor i verden det forgår. Hvor meget har den kristne tro ikke ødelagt gennem tiderne, blot fordi nogle skriftkloge for lige omkring 2.000 år siden satte sig for at skrive nogle eventyr om en skægget mand der var født via "ubesmittet" undfangelse (??????) og dermed kunne han gå på vandet og lave whisky om til vand, og få brød til at forstene lige som den kristne tro er en forstening. Nå Mr. Joe, nu fik du selv mig til at fravige den oprindelige tråd. Og jeg er stadig af den mening at du i din religiøse fanatisme ikke kan tillade dig at tale nedsættende om den der køber sig til lidt "forloren kærlighed" og da slet ikke bebrejde os der har fundet lykken og den ægte kærlighed her i dette vidunderlige land. Jeg er fyldt 70 og min elskede er fyldt 45, hvad fanden betyder sølle 25 år når man er lykkelig og lever som ligeværdige partnere på alle fronter. Jeg er opvokset med bl.a. Hans Kirk som en hyppig gæst i mit barndomshjem, husker endnu hans grufulde beretninger om de missionske fisker samfund i Nordjylland, de blev senere til bogen "Fiskerne", der kunne man tale om nedværdigende forhold for kvinder og børn, det var en mandens verden underlagt den almægtige gud, (ham den gamle med det store skæg der sidder på en sky og vogter os alle). Så Joe fri os fra dit religiøse pladder. Vi er voksne fornuftige mennesker (tror jeg nok! ) Skeptikeren der bor i syndens hule - Sodoma og Gonorhe i skøn forening, også kaldet Pattaya |
|
|
Joe |
Lagt på d. 14/02-2010 03:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
Tror vi er to generationer der bare taler forbi hinanden. Du er gammel og jeg er knap så gammel. Mht. de religiøse udtalelser i denne tråd, har det taget udspring i jokes eller lign., som egentlig ikke havde så meget med emnet at gøre. Hvis du kigger på min historik over mine indlæg, vil du se, at det kun er i denne tråd jeg ytret min mening omkring dette. Jeg er hverken fra indre missionsk eller Jehovas vidner, men har læst biblen, og lært en masse af den. Får så småt lyst til at blive inaktiv på dtw, da de fleste brugere ligesom dig, har 'købt' sig til kærlighed. Det var ikke lige det jeg regnede med da jeg første gang opdagede denne side. Det er åbenbart de færreste der finder en jævnaldrende ægtefælle, hvor det startede med en rigtig forelskelse. Godt at høre du nyder livet i det varme! Og at du selv kan se det er syndens hule. Flot. |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 14/02-2010 03:36
|
Takker skeptikeren for endnu et godt indlæg! Jeg ved ægte kærlighed findes, også med stor alders forskel. Det har kun noget med respekt og forståelse, og måske lidt harmoni at gøre! Selv fornuftsægteskaber kan blive meget lykkelige! Så Joe, find venligst et andet sted at prædike, her er du bare en troll! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Joe |
Lagt på d. 14/02-2010 03:42
|
Tror også det er på tide at finde et andet sted. Dog ikke for at prædike, men mere for at finde nogle ligesindede. Held og lykke med jeres købe/fornuft ægteskaber. |
|
|
Lagt på d. 14/02-2010 03:50
|
|
Mr. Joe, jeg er gammel af alder men så absolut ikke af sind, tag endelig ikke fejl af det. Jeg har min livsglæde i behold på trods af alle odds. Hvor har du fra at jeg har købt mig til min kærlighed? Det har du så absolut ingen forudsætning fra at vide noget om. Du GÆTTER som sædvanlig fordi du har læst så meget om dårlige Thai/farang relationer, så tror du dermed at sådan har vi det alle. Kunne have lyst til at spørge hvor meget kender du til Thailand, hvor mange gange har du været her, og hvor henne i landet? Det virker som om du ved mere om Nørreupperups missionshus i Vendsyssel. En strålende ide du har fået om at blive inaktiv, det vil glæde adskillige, bla.a. mig. Uanset din benægtelse så er og bliver du religiøs fanatiker i mine øjne. Ja jeg bor i syndens hule som nogen kalder den, jeg selv joker ret så kraftigt med det, men jeg er umådelig glad for denne by. Den indeholder alt hvad et menneske kan begære incl. synd og druk, natur og smukke, glade mennesker og nu desværre også missionærer, gid satan måtte rive og flå dem. Lev i fred med dig selv, prøv at blive et glad og lykkeligt menneske - du vil få det meget bedre med dig selv og din omverden. Ser lige dit sidste indlæg, tror du vil få svært ved at finde ligesindede med thai/farang relationer, der er ikke mange religiøse fanatikere på de andre sites heller, de fleste er realister. Skeptikeren Redigeret af d. 14/02-2010 03:54 |
|
|
larsmand |
Lagt på d. 14/02-2010 03:55
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 78 |
Joe skrev: Larsmand. Ja, jeg syntes at manden i videoen er et svin. Jeg kender dig ikke, så jeg ved ikke om du er ensom. Men hvis man køber sig til selskab, så går jeg da stærkt ud fra, at man mangler noget selskab. Jeg bryder mig ikke om sexturister, så du kan have ret i, at jeg har fordomme. Jamen Joe netop derfor forstår jeg jo ikke dit indlæg nr#97 hvor du skriver "at du bestemt IKKE gør dig til dommer over andre"!!!!!!!! Så hvad mener du??? er du dommer eller er du ikke???? Andre kunne jo ha fordomme overfor personer der lever efter BOGEN... forstokkede i deres tro... vil ikke lytte til andres mening.... tror de er ejer af den evige sandhed... men du kender sikkert selv alle fraserne.... men tror nu ikke jeg vil kalde dem svin alligevel, for igen, hvis folk lever et andet liv end det du gør og mener er rigtigt så er det vel ikke lig med at de er nogle svin?? eller hvad?? Så lang tid man vel og mærke holde sig indenfor lovens rammer er alt vel i princippet tilladt og accepteret.. og igen, selv fck fans er jo en slags mennesker.... he he he livet er jagt og kvinder....
|
|
|
Joe |
Lagt på d. 14/02-2010 04:03
|
Jeg er skam mere end glad. Har en jævnaldrende kone , og en udsigt til et langt og lykkeligt liv. Det er slet ikke så svært at leve i fred med sig selv, så længe man har en ægte familie. goodnight |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 14/02-2010 04:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Joe skrev: Tror vi er to generationer der bare taler forbi hinanden. Du er gammel og jeg er knap så gammel. Mht. de religiøse udtalelser i denne tråd, har det taget udspring i jokes eller lign., som egentlig ikke havde så meget med emnet at gøre. Hvis du kigger på min historik over mine indlæg, vil du se, at det kun er i denne tråd jeg ytret min mening omkring dette. Jeg er hverken fra indre missionsk eller Jehovas vidner, men har læst biblen, og lært en masse af den. Får så småt lyst til at blive inaktiv på dtw, da de fleste brugere ligesom dig, har 'købt' sig til kærlighed. Det var ikke lige det jeg regnede med da jeg første gang opdagede denne side. Det er åbenbart de færreste der finder en jævnaldrende ægtefælle, hvor det startede med en rigtig forelskelse. Godt at høre du nyder livet i det varme! Og at du selv kan se det er syndens hule. Flot. Ja hvis du havde studeret dette forum ligeså indgående som du påstår du har studeret biblen, ville du nok have haft en idé om at vi er rigtig mange ækle gamle mænd, der elsker at drukne vore lyster i sprødt ungt Thailandsk kød Og tag lige og definér den der "rigtig forelskelse" ... findes der en forkert??? Er der nogle bestemte normer vore forelskelser, skal leve op til for at kunne komme i kategorien "rigtig". En ældre mand der finder sig en yngre dansk model er hans forelskelse mere "rigtig" end en der finder sig en thailænder??? Eller er vi allesammen bare nogle gamle svin, hvis den gennemsnitlige aldersforskel er ude af proportion med dine normer. Vidste du forresten at Jesus kæreste ud over at være luder også var en rigtig gammel sag - er det acceptabelt??? |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 14/02-2010 04:09
|
Joe skrev: Jeg er skam mere end glad. Har en jævnaldrende kone , og en udsigt til et langt og lykkeligt liv. Det er slet ikke så svært at leve i fred med sig selv, så længe man har en ægte familie. goodnight Kan ikke lade være med at spørge! Hvorfor skal man være jævnaldrene, og hvormange år, plus-minus gælder det?? Og hvad er en ægte familie?? Redigeret af jesperfrb d. 14/02-2010 04:09 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 14/02-2010 04:21
|
jesperfrb skrev: Joe skrev: Jeg er skam mere end glad. Har en jævnaldrende kone , og en udsigt til et langt og lykkeligt liv. Det er slet ikke så svært at leve i fred med sig selv, så længe man har en ægte familie. goodnight Kan ikke lade være med at spørge! Hvorfor skal man være jævnaldrene, og hvormange år, plus-minus gælder det?? Og hvad er en ægte familie?? Ja, den der med "ægte familie" den studser jeg også lidt over. Men det er vel bare endnu et udtryk for at Joe som "moralens frontkæmper" mener at vores familer og de værdier vi har valgt, ikke er andet end købe kusse og kvindeundertrykkelse. |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 14/02-2010 05:28
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Jeg spørger nu også. Hvad er en ægte familie? Den ældre Peter på 65 og den yngre Noi på 25 er det falsk. Joe , Er det dig de kalder moralens vogter? Hva så med yngre mænd og gamle damer. Er det også forkert? Michael B Kristensen
|
|
|
Lagt på d. 14/02-2010 05:45
|
|
Joe skrev: Tror også det er på tide at finde et andet sted. Dog ikke for at prædike, men mere for at finde nogle ligesindede. Held og lykke med jeres købe/fornuft ægteskaber. Du vil nu ikke blive savnet Så smut du endelig. |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 14/02-2010 06:17
|
Saendaeng skrev: Jeg spørger nu også. Hvad er en ægte familie? Den ældre Peter på 65 og den yngre Noi på 25 er det falsk. Joe , Er det dig de kalder moralens vogter? Hva så med yngre mænd og gamle damer. Er det også forkert? Jeg gætter på at Joe synes hvis man er 50 og liderlig og tager en tur til Pattaya, så er man en gammel gris. Men hvis man er 23½ og liderlig så er det bare ungdommeligt "det skal da prøves" og sikken en buk. Joe tog sikkert kun til Pattaya, for at nyde naturen og den skønne strand, at Pattaya er et stort horehus, det kom sikkert helt bag på ham. For selvfølgelig er hans motiver meget mere rene end alle de midaldrende mænd, der tager samme tur. Heldigvis bliver de unge også ældre og får en mere moden indstilling til livet. Det er bare en skam de skal være så ophøjet dumme, naive og dobbeltmoralske, inden de når så langt. Hvor er det dog nemt at fordømme andre, når man føler sig hævet over dem. |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 14/02-2010 06:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Surmule skrev: Saendaeng skrev: Jeg spørger nu også. Hvad er en ægte familie? Den ældre Peter på 65 og den yngre Noi på 25 er det falsk. Joe , Er det dig de kalder moralens vogter? Hva så med yngre mænd og gamle damer. Er det også forkert? Jeg gætter på at Joe synes hvis man er 50 og liderlig og tager en tur til Pattaya, så er man en gammel gris. Men hvis man er 23½ og liderlig så er det bare ungdommeligt "det skal da prøves" og sikken en buk. Joe tog sikkert kun til Pattaya, for at nyde naturen og den skønne strand, at Pattaya er et stort horehus, det kom sikkert helt bag på ham. For selvfølgelig er hans motiver meget mere rene end alle de midaldrende mænd, der tager samme tur. Heldigvis bliver de unge også ældre og får en mere moden indstilling til livet. Det er bare en skam de skal være så ophøjet dumme, naive og dobbeltmoralske, inden de når så langt. Hvor er det dog nemt at fordømme andre, når man føler sig hævet over dem. Lige nøjagtig. Michael B Kristensen
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 14/02-2010 07:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 230 |
Ja, da man var en ung dreng på de 16 år, drømte man (eller jeg, he he) jo at en Voksen dame omkring de 30 år ville falde for en, og vise en livet glæder indefor samlivet glæder, da piger på ens egen ælder, ikke lige var sagen den gang, det var da en total vild ide i mit hoved den gang Og idag som 40 år, vil man (her det mig selv jeg skriver om igen, he he) jo gerne ha finger i en yngre dame på de 20-25 år, tro altid det vil være sådan, og ser intet problem i det, sådan er det nu engang....... Ha´ en rigtige god dag alle sammen MvH Per |
|
|
Chris White |
Lagt på d. 14/02-2010 10:04
|
Begynder Antal indlæg: 14 |
Total latterlig tråd fuld af fordomme og misundelse. Alle har brug for noget. Gamle mænd har da også et behov og unge piger har brug for cool cash. Et spørgsmål om at overleve. Det er da bestemt ikke noget galt i. Begge parter bruger hinanden. Men forstå også den Thailandske kultur og hvorfor mange thailandske piger foretrækker faranger. Det er ikke altid kun penge, men også tryghed i et forhold som de oftest ikke får hos en thailandsk mand. En thailandsk mand har typisk en række elskerinder/flere koner ved siden af sit ægteskab. Det er der ikke ret mange thailandske piger som bryder sig om. Derfor går mange af dem, som har muligheden - efter faranger, som typisk er meget tro over for den de er gift, eller bor sammen med. God søndag. Redigeret af Chris White d. 14/02-2010 10:05 |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 14/02-2010 11:55
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Joe skrev: Dennis Damgaard skrev: Han ligner en der skal hjem på Hotelet og have sig en Morfar eller hvad???? Han kommer til at sutte så meget pik i helvede. For hulen da ! Der er ingen der ved hvad der foregår , eller kender noget til deres indbyrdes forhold ,som kan ses på den video !! Person angreb fjernet, rød prik Admin Redigeret af John d. 14/02-2010 12:32 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
Spring til debat: |