Se indlæg
Hvad er bedst/billigst
|
|
Jens Ole |
Lagt på d. 11/02-2010 07:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
Hejsa allesammen. Er livet ikke bare dejligt. Konen kom igår , og vi fik afleveret familiesammenføringspapirene,og hygger os bare så dejligt. Nu skal jeg til at finde et mobilselskab til konen , så hun kan ringe billigt til Thailand. Pt har Lebara pris på 0,09 øre pr minut til thailand for både fastnet/mobil opkald. Det syntes jeg er billigt , men er der skjulte gebyrer ( opkaldsafgift , osv.... ) Hun skal kunne bruge sin mobil over hele danmark , så jeg ved ikke om det dur at køre noget over PCèn. Har i nogle gode råd og erfaringer omkring mobilselskaber,hører jeg det meget gerne , så jeg kan få bestilt SIM kort til konen. Hav en god dag Mvh Jens Ole |
|
|
sony |
Lagt på d. 11/02-2010 08:13
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Lebara er godt nok, men voip discount er også godt der betaler du kun for opkaldet efter du har indbetalt 10 eouro så det vil jeg anbefale at have de 2 ting.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 11/02-2010 08:49
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
ja brug begge.. lebara er meget billige, vis du kigger på de andre tele selskaber, og der kommer ingen skjulte gebyer men voip discount er heller ikke helt ringe Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
sony |
Lagt på d. 11/02-2010 10:04
|
Hejsa igen du skal lige være opmærksom på lebara, hvis du ikke opnår at bruge et vist beløb efter 3 måneder så lukker de numret eller trækker alle dine penge du har. Men var lige inde og se på min konto, og der fandt jeg ud af at det koster mere at ringe heri dk end det koster til thailand 9 øre i thailand og 29 øre heri dk dertil kommer der et opkaldsafgift på 49 øre. Redigeret af sony d. 11/02-2010 10:05 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 11/02-2010 10:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Lebara er klart det bedste, hvis I ringer meget til udlandet, f.eks. Thailand! Prisen er 9(ni)øre i minuttet, der til lægges en opkaldsafgift på 49 øre på hvert opkald/opkaldsforsøg. Dette giver en samlet pris på ca. 2kr. pr. 18 minutters opkald. Det vil sige at hun for ca. 14kr. kan ringe 18 minutter om dagen i en uge!!!! Den billige takst opnås dog kun ved indbetaling på nettet(dankort/mastercard/lignende). Registrerer Du Sim-kortet med navn, addresse mm. får Du desuden adgang til Lebara-family, hvor Du kan ringe gratis(opkaldsafgift 49 øre) til andre Lebarakunder i indtil en ½halv time.... Så behøves I ikke råbe til hinanden!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
bruno |
Lagt på d. 11/02-2010 11:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 525 |
FCKdk skrev: Lebara er klart det bedste, hvis I ringer meget til udlandet, f.eks. Thailand! Prisen er 9(ni)øre i minuttet, der til lægges en opkaldsafgift på 49 øre på hvert opkald/opkaldsforsøg. Dette giver en samlet pris på ca. 2kr. pr. 18 minutters opkald. Det vil sige at hun for ca. 14kr. kan ringe 18 minutter om dagen i en uge!!!! Den billige takst opnås dog kun ved indbetaling på nettet(dankort/mastercard/lignende). Registrerer Du Sim-kortet med navn, addresse mm. får Du desuden adgang til Lebara-family, hvor Du kan ringe gratis(opkaldsafgift 49 øre) til andre Lebarakunder i indtil en ½halv time.... Så behøves I ikke råbe til hinanden!!!! Du kan ringe til samme priser som nå du tanker på nettet, hvis du køber taletids kort på 500 kr. Jeg ved ikke om stadig kan få 750 kr på telfonen, for 500 kr taletidskort. Lyd Kvaliteten på Lebara er en del beder end det jeg har prøvet, ved at ringe over nettet. |
|
|
chris70 |
Lagt på d. 11/02-2010 12:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 133 |
Nej, jeg klagede over at jeg ikke fik 750 Dkr for de 500 jeg havde købt og fik en lang historie om at det var en promotion de kørte en gang, ellers er det godt og billig til Thailand men duer ikke til at ringe indenfor Danmarks grænser som jeg gjorde, da det bliver for dyrt. Chris |
|
|
hfb |
Lagt på d. 11/02-2010 13:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
FCKdk skrev: Lebara er klart det bedste, hvis I ringer meget til udlandet, f.eks. Thailand! Prisen er 9(ni)øre i minuttet, der til lægges en opkaldsafgift på 49 øre på hvert opkald/opkaldsforsøg. Dette giver en samlet pris på ca. 2kr. pr. 18 minutters opkald. Det vil sige at hun for ca. 14kr. kan ringe 18 minutter om dagen i en uge!!!! ......... Jeg tror ikke dit regnestykke holder i praksis. Mange gange oplever vi man ringer, så er der: optaget, nåede ikke lige at tage telefonen, har ikke tid eller andre årsag til at samtalen bliver fra 0 sek til højest 2 minutter. Det er ikke uden grund at telefonselskaberne tager et højt opkaldsgebyr. Det er en pengemaskine. Vi bruger voip-discount til Thailand m.m. Ren dansk opkald bruger konen så et andet mobilselskab der ikke har opkaldsafgifter.... Det er yderst sjældent at vi har dårlig forbindelse med voip-discount. Hvis der er dårlig forbindelse lægger vi på og ringer op igen. |
|
|
sony |
Lagt på d. 11/02-2010 13:34
|
hfb skrev: FCKdk skrev: Lebara er klart det bedste, hvis I ringer meget til udlandet, f.eks. Thailand! Prisen er 9(ni)øre i minuttet, der til lægges en opkaldsafgift på 49 øre på hvert opkald/opkaldsforsøg. Dette giver en samlet pris på ca. 2kr. pr. 18 minutters opkald. Det vil sige at hun for ca. 14kr. kan ringe 18 minutter om dagen i en uge!!!! ......... Jeg tror ikke dit regnestykke holder i praksis. Mange gange oplever vi man ringer, så er der: optaget, nåede ikke lige at tage telefonen, har ikke tid eller andre årsag til at samtalen bliver fra 0 sek til højest 2 minutter. Det er ikke uden grund at telefonselskaberne tager et højt opkaldsgebyr. Det er en pengemaskine. Vi bruger voip-discount til Thailand m.m. Ren dansk opkald bruger konen så et andet mobilselskab der ikke har opkaldsafgifter.... Det er yderst sjældent at vi har dårlig forbindelse med voip-discount. Hvis der er dårlig forbindelse lægger vi på og ringer op igen. Jeps hfb sådan har jeg det også, og mange gange skal man ringe op flere gange med lebara hvor man derimod får forbindelse med det samme med voip. Det er godt nok sjældent jeg har problemmer med forbindelse med voip, men ok lebara har så den fordel der skal man ikke bruge en computer som man skal med voip. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 12/02-2010 00:55
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Det behøver du ikke, jeg ringer til et dansk nummer, og derefter Thainummeret fra min mobil, og da jeg har fri samtale i Dk koster det stadigvæk ingenting Der er en vejledning på din voipdiscount side til hvordan man gør. Kan kodes ind med pause og det hele, så er det bare at slå op i kontakter på din telefon og ringe! Redigeret af jesperfrb d. 12/02-2010 01:06 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
hfb |
Lagt på d. 12/02-2010 08:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
jesperfrb skrev: Det behøver du ikke, jeg ringer til et dansk nummer, og derefter Thainummeret fra min mobil, og da jeg har fri samtale i Dk koster det stadigvæk ingenting Der er en vejledning på din voipdiscount side til hvordan man gør. Kan kodes ind med pause og det hele, så er det bare at slå op i kontakter på din telefon og ringe! Så burde du måske kigge her: Hvis du har en mobil der kan bruge programmet LowCaller, kan programmet ringe op uden du først skal ringe til det danske nummer og derefter indtaste det thailandske nummer. Virker fint på f.eks. Nokia E52. Se mere her: http://www.voipdi...aller.html Programmet ringer automatisk op til det danske nummer og videre sender det thailandske |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 12/02-2010 12:53
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Det er jo sådan set det jeg gør, finder navnet på den person jeg vil ringe til i mine kontakter, og trykker ring op! Min telefon er ikke så smart, at den på forhånd ved hvem jeg vil ringe til IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/02-2010 18:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 180 |
Nå så kommer NID på banen igen igen ang telefon til Thailand, hvis man som jeg har fri tale til fastnet med mobil, så køber jeg taletid hos prepaid.dk, jeg betaler således 35 øre hos mit teleselskab i opkald, derefter kan jeg tale med Thailand for 6 kroner i timen, det synes jeg er nemt og billigt, men sådan er vi jo så forskellige det var bare også en måde at gøre det på. Go weekend MVH NID. |
|
|
swaddii |
Lagt på d. 12/02-2010 20:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 258 |
vi har voip det har vi haft i mange år nu ,det virker bare fint og er billigt man indbetaler 10euro og så ka konen ringe lige så meget hun vil både til thailand og frankrig hvor hun også har en søster,de opkald er gratis en gang Isaan altid Isaan
|
|
|
mrbfly |
Lagt på d. 12/02-2010 22:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Der er jo mange gode muligheder for billig telefoni - selv har jeg Call Me abonnement, hvor jeg ringer til LOS for 35 oere i min UDEN opkaldsafgift! Og hver fredag kan jeg hele doegnet ringe til 0 oere og uden opkaldsafgift i op til en time, laegge roeret paa og ringe op igen i en time igen osv. Det funker helt perfekt og uden problemer for mig
- mai pen rai - tchun! |
|
|
skattekontoret |
Lagt på d. 13/02-2010 11:08
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Jeg forstår ikke at nogen skulle ha´ problemmer med at komme igennem med Lebara. De kører på Telenor´s net(Sonofon) og har praktisk talt 100 % dækning. Derimod er nettet ikke altid stabilt i Thailand. Lebara med automatisk optankning til 9 øre i min. til både fastnet og mobil i Thailand er billigt og kvaliteten er god. 19 øre i min. i DK og 10 øre pr. SMS og gratis til andre Lebara nummer. Bedst af alt....Ingen faste udgifter på den når jeg er i Thailand et par måneder af gangen.
Importør af Ga-Jol shots og Fisk shots i Thailand.
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/02-2010 12:04
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
det her er nok lidt udenfor tråden, men de der Ga-Jol og Fisk shots, har du husket at oplyse om din ekstra indkomst på din arbejdsplads
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
skattekontoret |
Lagt på d. 13/02-2010 12:13
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Alle dokumenter er i skønneste orden mht. mine aktiviteter i Thailand. Der er 4 mill. Bath. Firma,Import licens, Label licens, Salgslicenser, VAT og skattebillet, Thai banderole mm. Men lad os nu holde os indenfor tråden
Importør af Ga-Jol shots og Fisk shots i Thailand.
|
|
|
Surmule |
Lagt på d. 13/02-2010 14:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Vi bruger også Lebara, men kun når vi er ude!!! Når vi er hjemme, bruger vi Skype til 30,00 om måneden (der er vist yderligere 15% at hente, hvis man forudbetaler 3måneder), man kan ringe ubegrænset til fastnet og mobil - Kvaliteten er for det meste OK- kun nogle udfald ind i mellem, men det er jo helt normalt, når man ringer til en mobil i Thailand. Min kone har Skype og WIFI på mobilen, så kan hun ævle og kævle, sit puthai døgnet rundt, uden at spekulere på opkaldsafifter og minut priser og tro mig hun har virkelig meget at skulle have snakket og mange at skulle snakket med. Men jeg har fred i sindet og ro i sjælen. Senest d. 27.02 hører vi i øvrigt fra US, om vi får godkendt vores familie sammenføring /Paul Redigeret af Surmule d. 13/02-2010 14:06 |
|
|
Jespersen |
Lagt på d. 05/03-2010 07:58
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
Prøv EASTCARD. Man kan ringe til Thailand for 8 øre pr. minut... Det kan hentes på alle danske posthuse... Mvh Rene' |
|
Spring til debat: |