Se indlæg
Gamle mænd & unge piger
|
|
vandango |
Lagt på d. 11/02-2010 20:36
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Ja det har du så helt ret i. Helt grotesk bliver det så, når de dømmende gør præcis det samme. |
|
|
rukka |
Lagt på d. 11/02-2010 21:03
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 37 |
vandango skrev: Tumut skrev: jeg har set videoen og der er jo faktisk intet der hentyder til noget kriminelt. I realliteten kunne det faktisk være hans "barnebarn" eller oldebarn. De holder ikke i hånd eller gør noget der minder om forhold. jeg vil være træt af hvis folk fik den opfattelse, hvis jeg spiste ude med min pap datter, bare fordi hun er ung thai og jeg "gammel " farang(falang). Ligner 2 mennesker der er ude og spise sammen Tror ikke at hun er en papdatter med den dybe udskæring i sin sorte kjole, men de hygger sig sammen og de ser begge glade ud. Hvis han får noget godt sex, og hun tjener nogle gode penge, så syntes jeg at det er i sin orden. Jeg er vist ikke så godt til det hér, men øvelse gør vel mester. Dét jeg vil sige, er at Vandango har vel hélt ret, oder. . . |
|
|
Lagt på d. 11/02-2010 21:40
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Tumut skrev: mener bare at folk er alt for dømmende Den eneste der er dømmende er den skinhellige Joe, som står klar ved skærsilden til sortering af folk. |
|
|
Thai72 |
Lagt på d. 11/02-2010 21:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 125 |
Altså…de passer da super godt sammen. Selvfølgelig skal hun have ham, han er jo en ener. Man kan tydeligt mærke de er på bølgelængde…snakken går lystigt og der er virkelig kemi i mellem dem. De peger oven i købet samme vej, på et tidspunkt i filmen. Og skulle de ende med at slå pjalterne sammen en dag, så er der jo mange gode år i manden endnu. De har så meget til fælles og dem der ikke kan se det, er bare misundelige. Jeg er meget rørt over det smukke par. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 11/02-2010 22:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
Madiba skrev: Tumut skrev: mener bare at folk er alt for dømmende Den eneste der er dømmende er den skinhellige Joe, som står klar ved skærsilden til sortering af folk. Sorterer gerne.. Men er ked af hvis jeg er for dømmende Kan godt te mig mere som et svin, hvis jeg så passer bedre ind i dit forskruede verdensbillede? |
|
|
Lagt på d. 11/02-2010 22:45
|
|
jeg tænker at det sagtens kunne være hans kones datter???? måske er jeg naiv.. men hvem siger det ikke er hendes mor der laver videoen for at have et godt minde fra deres ferie. folk har nemt ved at dømme andre. kan selv se det når jeg går i byen med min kone. trist trist |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 11/02-2010 22:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
Ezal skrev: dagens bedste svarjeg tænker at det sagtens kunne være hans kones datter???? måske er jeg naiv.. men hvem siger det ikke er hendes mor der laver videoen for at have et godt minde fra deres ferie. folk har nemt ved at dømme andre. kan selv se det når jeg går i byen med min kone. trist trist |
|
|
LEICESTER |
Lagt på d. 11/02-2010 23:47
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 66 |
Uha jeg skal for første gang til Pattaya om 14 dage så man ska nok passe på hvad man laver. Det kan jo opfattes forkert. |
|
|
Lagt på d. 11/02-2010 23:55
|
|
Joe skrev: Sorterer gerne.. Men er ked af hvis jeg er for dømmende Kan godt te mig mere som et svin, hvis jeg så passer bedre ind i dit forskruede verdensbillede? Du behøver nu ikke gøre dig dine helt store anstrengelser, for du ligner nu den den kække gris Babe på en prik. Så I har nok den samme mor. |
|
|
Lagt på d. 12/02-2010 02:46
|
|
Vandango du er og bliver utrolig, hvordan bærer du dig ad? Som den eneste kan du se uden om fotografens linse og opfange at hun er nedringet og har store bryster? Hele sekvensen er optaget med stillcamera, ikke et øjeblik ser du andet end de 2 sidde med en menukort, men du ser bryster overalt i dine indlæg. Noget helt andet er, at at jeg personlig syntes det er usmageligt at en "lurer" optager bag et vindue et ukendt par og så sætter det på nettet. Hvad fanden er det for en verden vi lever i efterhånden? For et par år siden var der en dansk "journalist", ja det kaldte han sig, der prøvede at starte en artikelserie om handel med børn. Han satte et billede i med en kvinde og et barn der sad uden for et spisested med en ældre mand på den anden side af bordet. Intet i motivet så meget som antydede at der var tale om handel med barnet, bare et par der hyggede sig med sit afkom. Jeg tillod mig at påpege at han ikke havde noget bevis for sin påstand, det kune være mor/far/datter eller andet. Artiklen døde hermed. Og ingen svar fra "journalisten". Sådan er det også med den der "gammelt svin ung thaipige". Hvorfor er man et svin når man bliver gammel, og hvor går aldersgrænsen? Hvorfor nævner man aldrig noget om de GAMLE LESBISKE kvinder der er herude i hobetal og køber ungt kød. De er i sig selv direkte ulækre (de fleste af dem) med fedtet, uredt hår, hængedeller og små cykelshorts, og med en besiddermine som jeg ikke ser nogen mand udvise. Er det ikke svineri? Jeg syntes det er dejligt at se gamle mænd (og for den sags skyld kvinder, når de er ders køn bevidst) der kommer herud og oplever "kærligheden" betalt eller ikke, noget som aldrig kunne finde sted i deres hjemlande. Man ser et utal af handicappede, unge og gamle, under diverse former for handicap, med og uden rulle stol blive rullet og skubbet af en smuk ung pige. De liver op, bliver som unge igen, griner og pjatter som teenagere, pigen får en økonomisk gevinst og er lykkelig også, farangen tager hjem til den kolde, grå hverdag, en oplevelse rigere indtil der bliver penge til endnu en tur til Paradiset. Hvad i alverden er der galt i det?????? Hvis jeg endelig engang i mellem bliver forarget så er det når unge snotnæsede knægte kommer herud og ikke aner en skid om sexlivets mangfoldigheder. De drikker sig stang hamrende stive for at samle mod og står så og brækker sig i en krog, for bagefter at vakle hen til baren og bestille en ny omgang og så prøve at "flirte". Pigen føler direkte væmmelse over barnerøven og afviser ham, hvilket han jo ikke forstår en pind af, han er jo i egne øjne jordens største vidunder, det har hans mor jo lige fortalt ham inden han rejste. Hjemme tør de end ikke holde en skolekammerat i hånden. af frygt for for tidlig sædafgang i bukserne. Skeptikeren |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/02-2010 02:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
vandango skrev: Ja det har du så helt ret i. Helt grotesk bliver det så, når de dømmende gør præcis det samme. Hvor har du ret! Og hvem er så de dømmende? Rigtigt gættet, kvinder! Så sidst jeg var i "slusen" inden ombordstigning på flyet til Danmark et par. To kvinder. Den danske var den stærkt kortklippede type, stramme bukser og stort herre ur på armen. Ca. 55 år. En yndig thaipige i tyverne opvartede "vidunderet" med kærtegn og evindelig massage af hendes ryg muskulatur. Var der nogle syrlige blikke fra andre mænd??? Nhæ, det var der ikke. Lad dem dog hygge sig. |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 12/02-2010 02:53
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Sådan Skeptiker, Du rammer plet.
Michael B Kristensen
|
|
|
Lagt på d. 12/02-2010 07:13
|
|
flot skeptiker , lige i øjet |
|
|
krydolf |
Lagt på d. 12/02-2010 08:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 137 |
Skeptiker, stor ros fra min side. Velformuleret og sagligt. Nu håber jeg så alle de dømmende og fordømmende medlemmer af DTW forstår budskabet og klapper i. Og til alle jer der skal til Pattaya for første gang, ta' jer ikke af hvad andre tror og tænker. Nyd livet, naturen, øllet og ikke mindst pigerne. Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
|
sony |
Lagt på d. 12/02-2010 08:41
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
krydolf skrev: Skeptiker, stor ros fra min side. Velformuleret og sagligt. Nu håber jeg så alle de dømmende og fordømmende medlemmer af DTW forstår budskabet og klapper i. Og til alle jer der skal til Pattaya for første gang, ta' jer ikke af hvad andre tror og tænker. Nyd livet, naturen, øllet og ikke mindst pigerne. Total enig og skeptikeren har altid været en god skriver herinde, ikke fordi alt han skriver er efter ens mening, men det skal det jo heller ikke være, men meget af det som kommer fra den hånd er guldkorn Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Joe |
Lagt på d. 12/02-2010 08:54
|
Skeptikeren skrev: Hvorfor er man et svin når man bliver gammel, og hvor går aldersgrænsen? Jeg syntes det er dejligt at se gamle mænd (og for den sags skyld kvinder, når de er ders køn bevidst) der kommer herud og oplever "kærligheden" betalt eller ikke, noget som aldrig kunne finde sted i deres hjemlande. Man ser et utal af handicappede, unge og gamle, under diverse former for handicap, med og uden rulle stol blive rullet og skubbet af en smuk ung pige. De liver op, bliver som unge igen, griner og pjatter som teenagere, pigen får en økonomisk gevinst og er lykkelig også, farangen tager hjem til den kolde, grå hverdag, en oplevelse rigere indtil der bliver penge til endnu en tur til Paradiset. Hvad i alverden er der galt i det?????? Skeptikeren Hvem har sagt man er et svin når man er gammel? Det groteske i videoen ligger vel i, at han køber sig til damens selskab, og at han ca. er 3 x så gammel. Selfølgelig er der en økonomisk gevinst for damen, ellers sad hun da ikke der. Hvem af jer har lyst til at være sammen med en dame på 80? Muligt at han får en god oplevelse ud af det, i hans ellers så miserable liv, men er i sikre på det også er 'paradis' for hende? |
|
|
Lagt på d. 12/02-2010 09:28
|
|
Joe skrev: Hvem har sagt man er et svin når man er gammel? Det groteske i videoen ligger vel i, at han køber sig til damens selskab, og at han ca. er 3 x så gammel. Selfølgelig er der en økonomisk gevinst for damen, ellers sad hun da ikke der. Hvem af jer har lyst til at være sammen med en dame på 80? Muligt at han får en god oplevelse ud af det, i hans ellers så miserable liv, men er i sikre på det også er 'paradis' for hende? Joe nu ser du IGEN spøgelser. Hvor i denne video ser du herren KØBE sig til kvindelig selskab ? |
|
|
Joe |
Lagt på d. 12/02-2010 09:41
|
Madiba skrev: Joe skrev: Hvem har sagt man er et svin når man er gammel? Det groteske i videoen ligger vel i, at han køber sig til damens selskab, og at han ca. er 3 x så gammel. Selfølgelig er der en økonomisk gevinst for damen, ellers sad hun da ikke der. Hvem af jer har lyst til at være sammen med en dame på 80? Muligt at han får en god oplevelse ud af det, i hans ellers så miserable liv, men er i sikre på det også er 'paradis' for hende? Joe nu ser du IGEN spøgelser. Hvor i denne video ser du herren KØBE sig til kvindelig selskab ? Ja undskyld mig. Det er jo også bare et vildt gæt. Hvad tror du situationen er? Andre har skrevet, at det eventuelt kunne være moderen til pigen der sidder og filmer. Det virker også meget naturligt at sidde ved et andet bord, og så filme sin mand og datter der bare sidder og kukkelurer. Eller hvad synes du? |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 12/02-2010 09:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Ezal skrev: jeg tænker at det sagtens kunne være hans kones datter???? måske er jeg naiv.. men hvem siger det ikke er hendes mor der laver videoen for at have et godt minde fra deres ferie. folk har nemt ved at dømme andre. kan selv se det når jeg går i byen med min kone. trist trist Bravo.... __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
Joe |
Lagt på d. 12/02-2010 09:47
|
FCKdk skrev: Ezal skrev: jeg tænker at det sagtens kunne være hans kones datter???? måske er jeg naiv.. men hvem siger det ikke er hendes mor der laver videoen for at have et godt minde fra deres ferie. folk har nemt ved at dømme andre. kan selv se det når jeg går i byen med min kone. trist trist Bravo.... Jeg synes det er synd for moderen, at de ikke bestiller mad til hende. Og at hun ikke må sidde ved samme bord. Rimelig ærgeligt alligevel. |
|
Spring til debat: |