Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya
Nu har jeg hørt at Pattaya kun er øl. fisse og horn-musik, jeg harr stadig ikke fundet sterdet med hornmusik ????Violin

FCKdk
Ha-HaRolll

Point taken....
Der er faktisk flere steder med levende musik, ikke denne sædvanlige
støj af Thailandsk kopimusik, de spiller til festerne i ladybarene!!!!
Mener også at huske at der flere af de dyre hoteller samt enkelte
barer i Naklua og Jomtien der har Jazz-underholdning, ofte med
små udenlandske bands på gennemrejse!!!!Violin
Redigeret af FCKdk d. 09/02-2010 22:33

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

jesperfrb
Husker engang jeg var forbi en tysk bar der holdt "Tyroleraften" der var masser af hornmusikLOL LOL
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

keniko
ABEKATTEN skrev:
Nu har jeg hørt at Pattaya kun er øl. fisse og horn-musik, jeg harr stadig ikke fundet sterdet med hornmusik ????Violin

Du kan finde dit hornmusik på hjørnet af Soi7 og Beachroad, her er der både orgel blæser og tyrolergøgl.Til hest
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

krydolf
Nu kommer det vel an på hvad man lægger i ordet "Hornmusik". Jeg har da "hørt" basuner og trompeter mange gange, alt efter hvad hun nu fandt på at gøre ved mig. Efter min opfattelse kan alt opleves i Pattaya, det er kun et spørgsmål om at være de rette steder, på de rette tidspunkter. Jeg har boet mange år på Vesterbro og oplevet et og andet gennem tiden. Men intet af det kan måle sig med Pattaya. Det er Sodoma og Gomorra smeltet sammen til én by. Man behøver kun at bevæge sig lidt væk fra heksekedlen for at opleve golfbaner, parker, vidunderlige haver med nogle af de bedste restauranter på The Estern Seaboard. Selv bor jeg i et meget stille område af Pattaya (Pattaya Klang, ikke langt fra Tops) når jeg er i Thailand. Som sagt leverer min "kone" hornmusikken.
Man kan godt drikke uden at more sig.

Joe
Med hvilken grund er emnet her lagt i 'sjove ting'? Burde vi ikke have en slags censur, der kunne sortere dårlige jokes fra?

bagerbager
Joe skrev:
Med hvilken grund er emnet her lagt i 'sjove ting'? Burde vi ikke have en slags censur, der kunne sortere dårlige jokes fra?
nu skal du ikke være så sippet........det er jo kun for sjov

b_j3ns3n
ja ja det er kun for sjov, men jeg forventede da også noget, jeg ville grine af.. Hammer
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Payanak
Hva! Er der fisse i Pattaya???

Joker

Frank
Joe skrev:

Så var der jo ingen som kunne læse dine indlæg, Joe. Nej så hellere trækkes med dine skriblerier.Smile

sank
Hello....

Spring til debat: