Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
At Christin
|
|
Chet |
Lagt på d. 08/02-2010 16:48
|
Begynder Antal indlæg: 23 |
Så er der nye historier fra en uerfaren tourist i Thailand Har været på tur idag. Set lækre strande, bjergbeklædte klipper, snorkling. Det er så smukt altsammen at jeg nærmest føler mig voldført af naturen. Tilbage til hotellet. 1 times genuine thai-massage. Under bruseren og på med party dresset. En kold Chang beer skylles ned altimens jeg venter på min aftensmad. Solen glider stille og rolig væk og natten melder sin ankomst. Jeg kan høre nogen feste et sted. Har lyst til at feste og danse iaften, kan jeg mærke. Kl. 20.30 kommer min ven tuk tuk driver. En sjov fætter. Han bærer har altid et kæmpe bundt nøgler, og jeg kan ikke undgå at hører når han kommer. Gud ved om han er pedel et sted? Helt skallen og med en lidt temmelig kraftig mave. Der er ikke meget plads mellem rattet og ham. Taler meget hurtigt engelsk og siger kun lige det han skal sige. Når han kører fra punkt A-B foregår det med lysets hastighed! Manden kører allerhelvedes stærkt!! Chet: I want to da... Tuk driver: You want massage..fuk fuk Chet: Yes Fuk fuk? Har svært ved at holde masken. Det er mørkt og jeg har ingen anelse hvor vi er henne. Vi kører op og ned, og rundt til højre og til venstre, og lige pludselig kommer der en masse gadebelysning. Trafikken bliver mere og mere instenst og støjende. Gud ved hvor han tager mig hen. Lige pludselig gør han holdt og peger op. Tuk driver: You go Chet: In there? Tuk driver: Yes Tuk driver: no like come back Chet: Okay Jeg står ud af tuk tuk'en og adrelinen pumper rundt i mig. Jeg står foran en kæmpe bygning hvor der står noget på thai. Med meget usikre skridt bevæger jeg mod indgangen og op af trapperne. En flok japaner har allerede taget føringen og snakker livligt på vej op. Da jeg træder ind i lokalet, prøver jeg at orienterer mig hvor tingene foregår. En bar findes på højre hånd. Et par mænd sidder ned og snakker. Til venstre for mig ser jeg et stort vindusparti. Rummet hvor jeg står er lyset dæmpet, men på den anden side er lyset kraftigt skruet op. Det er akkurat som når man og står kigger ind i en forretning. En "sælger" kommer hen til mig og byder mig velkommen til Christin. Han er den først thai'er jeg møder, der er meget størrer end mig og temmelig veltrænet og velklædt tilmed. Jeg er lammeslået over se så mange damer på én gang - til salg!! What on earth is this!? Sælgeren fortæller monotont og afdæmpet, at damerne til venstre er de billigste og prisen stiger mod højre. Pigerne helt til venstre ser mere buttet og ældre ud, og et hurtigt kig i den dyre ende ser pigerne yngrer ud og utrolig smukke. Der er bare lige ét problem. Pigerne til venstre ser mere levende ud, og de har også mere kulør i ansigtet. Men derimod pigerne i midten og opefter ser ganske livstrætte ud. De virker tavse forstenet - udstillet. Jeg må ærligtalt indrømme, altimens jeg står her, bliver jeg indhentet af moralske tømmermænd af galaktiske dimensioner!! Min beslutningsproces er gået helt i stå. Jeg føler mig virkelig korrupt indvendigt!! Skulle jeg blive eller skulle jeg tage tilbage til hotellet? Min sælger forlader mig et øjeblik. Japanerne og deres Christin sælger er åbenbart uenig om noget. Jeg går udfra at japanerne er interesseret i at lave, 1 pige og 5 japaner hankypanky. Lige fra jeg kom ind, lagde jeg mærke til, at en nydelig thai-kvinde i lavpris-klassen havde et godt øje til mig. Min sælger kommer tilbage. Sælger: Have you decide? Chet: The one in red dress looks fin. (jeg peger i den retning) Sælger: Dont point at the girls. Which number? Chet: Oh sorry. My mistake Sælger: Every women has a number Chet: Number 44 Sælger: She cost 3000 bth Chet: I'll take her Number 44 smiler endnu mere til mig, efter mit lille uheld. Jeg vil lige sige, at fra hvor jeg står, ser nr 44 ganske godt ud. Måske er der lidt ekstra til gården og til gaden. Men hun er den eneste der virker genuine og levende og med på den. Jeg går hen til betalingsskranken hvor en ung thai-kvinde sidder. Sælgeren står til højre for mig og snakker med hende på thai. Kvinden beder mig nu at få 4000 bth? Jeg betaler. Orker ikke at diskutere. Jeg når lige at se, at nr 44 er ved at forlade sin plads. Kort tid efter står vi sammen og venter på elevatoren. Hun har et stort smil på, og hun tager min hånd som om vi allerede var et par. Jeg falder lidt til ro efter jeg mærker hendes hånd i min. Mens vi venter på elevatoren får vi følgeskab af den sidste japaner fra gruppen. Ud fra hans smag at dømme, har han valgt en thai-kvinde i den dyre klasse. Jeg så hende godt da jeg kom ind. Yderst slank og veldrejet. Pigen med nummer 9. Gætter på at hun har kostet imellem 10.000 - 12.000 bth. I elevatoren står jeg og japaneren bageste og pigerne forrest. Japaneren står til højre for mig. Jeg kan høre hans tunge vejrtrækning. Han er ganske kraftig og ikke særlig pæn. Han står helt stiv og stirrer ud i luften. Jeg kan ikke lade være med at smile indvendig når jeg ser på ham. Han ligner lidt en gris i ansigtet. Der må være lidt blandingsrace i ham, tænker jeg. Min massagepige trykker på knappen og elevatoren kører mod 6 sal. Nr.9 drejer sit hovedet og kigger på mig. Hun laver en scanning fra top til tå og udbryder "Your handsome". Smilende siger jeg "thank you". Hun kigger ikke på japaneren. Jeg fornemmer, at hun er godt træt af at servicere japanere. Pigerne snakker på thai og smågriner lidt. Mig og massagepigen står af ved 6 sal. Det andet par kører videre. På 6 sal er der uhyr stille. Havde forstillet mig en masse stønnen og hvinen fra værelserne, når vi passerede dem. Vi skal lige ind i et rum og samle en kurv op. I rummet står der lyserøde kurver liniet op. At dømme på antal af kurver må vi være de eneste på 6 sal, tænker jeg. Mens vi bevæger os ned til vores værelse kan jeg ikke forstå hvad hun skal med den kurve. For mig ligner det et ordentlig sæt rengøringsartikler. Er det sådan noget med rollespil, hvor hun ligger på alle 4 og gøre rent, tænker jeg. Rummet er rent og lyset er dæmpet. Jeg bliver bedt om at sætte mig i stolen. Hun arbejder med at få tv'et til at virker, men må indse, at hverken tv'et eller radioen dur. Rummet er udstyret som et åben badeværelse uden toilet og en form for jacuzzi. En ting som virkelig springer mig i øjnene er denne her gule opustet gummibåd! Hvad i alverden laver den her? Jeg har en indre monolog hvad den kan være til. Kan det være noget i forbindelse med tsunamien? Vandet når sku'da ikke op til 6 sal. Der er sikkert en som har parkeret den der. Der er ikke plads andre steder. Mine tanker kører rundt. Et nyt optrin er ved at udfolde sig. Nr.44 er igang med at klæde sig af. Hun åbner for vandet og hælder en masse ting ned i jacuzzi'en. Jeg bliver bedt om at tage mit tøj af. Nu kan jeg se hvad de rengøringsartikler er til. Det er alle mulige former for dufte, shampoo, balsam, olie, creme you name it. Rummet blandes med em og en sød duft. Med ét ser jeg at hun er ved at klargøre den gule gummibåd. Skal den bruges nu!? Men sengen stå jo der? Hun smører sig ind i olie fra top tå. Jeg bliver bedt om at træde op i gummibåden og ligge ned. Hun hælder olie udover min krop og masserer. Det kilder. Hun træder også op i gummibåden. Nu forstår jeg hvad gummibåden bruges til. Hun bruger gummibådens ræling til at trække sig frem og tilbage. Hun bruger min krop som poledance! Og det hele glider som det var smurt i olie! For f..hvor er det frækt!!!! Det eneste jeg ser er hendes frække bagdel som bevæger sig op og ned af min krop, som en tysk standsemaskine i højste gear, velsmurt og evig glad. Jeg synes hendes understel kommer lige lovligt tæt på min begejstring. (Jeg er fuldstændig hysterisk hvis jeg ikke har overfrakke på. Safty first!). Jeg placere derfor begge mine hænder over min begejstring med det resultat, at hun ikke længere kan kører måsen op af min krop. Mine hænder er i vejen for yderlige poledance, og hun vender sig om med et spørgende blik. Chet: You are to close to my ding-dong. I need a condom Smilender siger hun: Dont worry. I know what I'am doing. I'am scared too Først herefter kan jeg virkelig slappe af og nyde det. Måske I kan hører Bamse synge..I en lille båd der gynger sidder jeg og ( indsæt selv passende ord). Jeg er helt væk. Nærmest i trance. Gud hvor er det dejligt. Ligger på maven og hun forsætter sin poledance. Jeg er helt væk endnu en gang. Pludselig bliver jeg revet ud af min trance, og bedt om at træde ud af båden. Jeg skal op i jacuzzi'en. Olie på mine fødder og gulvet med vand, gør det ikke let at bevæge sig 3 meter. Hun hjælper mig sikkert op i karet. Vandet er varmt og velduftende. Hun vasker mig med en svamp godt og grundigt. Mens jeg står der og bliver vasket, føler jeg mig som en lille dreng på 7 år. Hun giver mig svampen og så skal jeg vaske hende. Hun skyller munden med listerin. Jeg skal åbenbart også have noget af det her sprøjt. Fy for dælen. Jeg må her tilføje at thai'er virkelig er renlige. Efter den helt store badetur bliver jeg tørt. En lille pause og jeg bliver bedt om tage plads i sengen. Hun sørger for alt bliver efterladt rent og pænt til næste kunde. Og nu kommer hun med overfrakken. Da det hele er overstået tager jeg mit tøj på. Hun står og reder sit hår. Jeg får kigget nærmere på hendes krop og kan se at hun er lappet hist og pist. Chet: What happen? Nr.44: Oh, me and my boyfriend had a motorbike accident Chet: You have a boyfriend? Nr.44: Yes Nr.44: You give tip to me Chet: Tip? I've already paid 4000 bth Nr.44: You did'nt like the boat-thing? Chet: I enjoyed very much Nr.44: Dont I deserv tip? Chet: Yes you do Jeg stikker min hånd ned i min busker og finder én 500 bth og en 1000 bth. Jeg giver hende 500 bth. Hun kigger på den og siger: I want the other one. Jeg giver hende 1000 bth og hun smiler glad tilbage. Hun smyger sig ned i sin fine kjole og hun beder mig at lynne op. Hun vender sig om og giver mig et kys på kinden og siger - you are a real gentleman. Vi tager elevatoren ned. Vi skilles i stuen og hun indtager igen sin plads i udstillingsvinduet, nydelig og ren og yderst cool. Jeg ligner en der har giga store moralske tømmermænd, som pludselig er vendt tilbage da jeg ser pigerne. Jeg prøver at undgå pigernes blik og går skråt over mod udgangen. Typisk mig. Da jeg kommer ned på gaden får jeg øje på min tuk tuk driver. Han smiler og springer ind i tuk'en. Tuk driver: good? Chet: yes. I've just lost 5000 bth Tuk driver: You want more? Chet: No no no. Just take me back to hotel Tuk driveren har et lumsk smil på som jeg ikke kan tyde. Jeg er for træt til at analyser. Mens vi kører hjem lukker jeg øjnene og spoler filmen tilbage. Poledance, olien, duften, båden, nr.44 - hit me baby one more time...... \\Chet |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 08/02-2010 17:25
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Syntes du skulle finde et andet sted og fortælle din historie, måske de grå sider i "rapport"
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
sony |
Lagt på d. 08/02-2010 17:29
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Det var da en meget sød historie
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 08/02-2010 18:36
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
I en lille båd der gynger sidder jeg og .... Haha, jeg kom til at tænke på sangen om den knaldrøde gummibåd ... Fortsat god ferie i Patong, Chet. Redigeret af rinpoche d. 08/02-2010 18:38 |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 08/02-2010 19:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
god historie kom med nogle flere af den slags Så kommer man til at savne thailand |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 08/02-2010 19:32
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
hehe smukt.. du har en go tur kan jeg forstå. kom bare med mere vi er nogen der synes de er gode Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Lagt på d. 08/02-2010 20:21
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Det var da en rigtig god historie. Har selv været et lignende sted for ca. 12 år siden. Men det ser ud til at ingen DTW-medlemmer har været på lignende steder, men de er også svære finde! |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 08/02-2010 21:15
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
God historie ..som selv at være der ! Jo har været der ! det var sgu tider ! [img]http://static.open.salon.com/files/scan00171244027944.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
Joe |
Lagt på d. 08/02-2010 21:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
Starter med at hive 500 lappen frem.. Ja, du er da virkelig en gentleman. THUMBS UP. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 09/02-2010 03:26
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Jeg kan ikke se der skulle være noget galt i at skriver det her da det jo og så er den side af thailand mange kommer for. Det er jo ikke kun for de smukke strande og den smukke natur at mange tager til thailand for at opleve. Har ikke selv opleve den side at thailand selv og der er mulighed nok når man bo i Pattaya. |
|
|
krydolf |
Lagt på d. 09/02-2010 12:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 137 |
Ak ja, jeg mindes flere lignende oplevelser. Det er stadig steder i Pattaya hvor man kan opleve disse. Måske er de store steder lidt for meget "kødmarked" for mig, men jeg har da fundet små massagesteder hvor der er 3-5 piger ansat. Som reges starter det med en "normal" massage hvorefter de spørger om man ønsker "Happy Ending". Selv på stranden har jeg oplevet "Happy Ending" udført meget diskret så selv ikke nogle turister et par meter væk opdagede noget. Kinky! Nu har jeg en fast "kone" som opfylder alle mine ønsker, men en gang i mellem kan jeg da godt savne spændingen ved helt nye/fremmede piger. Gå til den drenge, så længe I må og kan! Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/02-2010 16:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
krydolf skrev: Selv på stranden har jeg oplevet "Happy Ending" haha krydolf din skumle fætter Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 09/02-2010 17:13
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
God historie. Hvem har ikke prøvet ligende historier. Jeg har ihvertfald.
Michael B Kristensen
|
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 09/02-2010 17:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
lyder som noget jeg SKAL prøve på næste tur til thailand |
|
|
bjarnefrederik |
Lagt på d. 09/02-2010 17:32
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
Det samme her .... |
|
|
Chet |
Lagt på d. 09/02-2010 19:23
|
sony skrev: Det var da en meget sød historie Tak Sony \\Chet |
|
|
Chet |
Lagt på d. 09/02-2010 19:26
|
rinpoche skrev: I en lille båd der gynger sidder jeg og .... Haha, jeg kom til at tænke på sangen om den knaldrøde gummibåd ... Fortsat god ferie i Patong, Chet. hehe, jeg overvejet også at bruge Birthe K's omkvæd men det blev Bamse Takker \\Chet |
|
|
Chet |
Lagt på d. 09/02-2010 19:28
|
sabai sabai skrev: God historie ..som selv at være der ! Jo har været der ! det var sgu tider ! [img]http://static.open.salon.com/files/scan00171244027944.jpg[/img] is not a valid Image. Ka' ikke lade være med at smile da jeg så dit svar. Først så jeg på billedet og derefter på dit citat - det hænger jo sammen. |
|
|
Chet |
Lagt på d. 09/02-2010 19:31
|
Joe skrev: Starter med at hive 500 lappen frem.. Ja, du er da virkelig en gentleman. THUMBS UP. Jeg havde faktisk den taktik, at ikke have for mange kontanter på mig hvis der skulle ske noget. |
|
|
Chet |
Lagt på d. 09/02-2010 19:35
|
Thaikurt1 skrev: Jeg kan ikke se der skulle være noget galt i at skriver det her da det jo og så er den side af thailand mange kommer for. Det er jo ikke kun for de smukke strande og den smukke natur at mange tager til thailand for at opleve. Har ikke selv opleve den side at thailand selv og der er mulighed nok når man bo i Pattaya. Jeg har endnu ikke været i Pattaya så det er en tur jeg ser frem til |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |