Se indlæg
 Udskriv debat
Eksterne harddiske
sony
Nogle der ved hvad en ekstern harddisk på 1,5 tb og opefter koster?

Kan det betale sig og købe sådan en i thailand og hvis ja hvor er det bedst?

På forhånd mange mange tak
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

kro90
Hej
I danmark kan du købe den fra 817,- incl fragt
se evt. edbpriser.dk
Kim

vandango
SUK/DREAM skrev engang om det. Da jeg checkede [url]www.edbpriser.dk[/url] viste det sig, at du ikke sparer noget i Thailand, da konkurrencen på internettet herhjemme er meget hård.

Den model til 817 incl. porto er fra western digital, bruger kun harddiske fra det firma, har aldrig haft problemer, at valg jeg selv ville tage.
Redigeret af vandango d. 09/02-2010 15:13

krydolf
Generelt skal man ikke købe IT udstyr af nogen art i Thailand, eller de omkring liggende lande. Jeg kender til flere eksempler hvor det indkøbte er gået i stykker efter kort tid, og/eller har været behæftet med fejl og mangler. Mange gange er det kopi-produkter, som så meget andet, monteret med virkelig dårlige komponenter. Jeg har selv forsøgt at få en USB-nøgle byttet, købt for at være på 16Gb men var på 256Mb. I forretningen beskyldte de mig for at ha' byttet nøglen om med en gammel model, for at svindle mig til en ny nøgle. Jeg valgte at træde på den og forære dem stumperne, så kunne de i det mindste ikke sælge dén igen.
Rent prismæssigt kan det heller ikke betale sig. Danmark er faktisk et af de billigste lande at købe IT udstyr i.
Man kan godt drikke uden at more sig.

sony
Takker for link, fandt en på 1.5 tb til 796 kr og jeg kan selv hente den hos shg
Redigeret af sony d. 09/02-2010 15:58

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

sony
krydolf skrev:
Generelt skal man ikke købe IT udstyr af nogen art i Thailand, eller de omkring liggende lande. Jeg kender til flere eksempler hvor det indkøbte er gået i stykker efter kort tid, og/eller har været behæftet med fejl og mangler. Mange gange er det kopi-produkter, som så meget andet, monteret med virkelig dårlige komponenter. Jeg har selv forsøgt at få en USB-nøgle byttet, købt for at være på 16Gb men var på 256Mb. I forretningen beskyldte de mig for at ha' byttet nøglen om med en gammel model, for at svindle mig til en ny nøgle. Jeg valgte at træde på den og forære dem stumperne, så kunne de i det mindste ikke sælge dén igen.
Rent prismæssigt kan det heller ikke betale sig. Danmark er faktisk et af de billigste lande at købe IT udstyr i.

Hejsa krydolf

Jeg ved godt hvad du mener, men man ved jo aldrig, det kunne jo godt være der var en der lige havde et hammer godt sted hvor de havde den.

Kik lidt her...

http://www.pcworl...gory&i=218

lindy

Saendaeng
krydolf skrev:

Har flere gange købt bærbar og stationær pc i Th. Har ikke til dags dato har nogle problemer med noget af. Men jeg køber kun i autoriserede butikker.Priserne er meget ligende Danmark. Har dog flere gange også købt i Danmark og fået momsen tilbage da jeg jo forlader landet igen. Så er det noget billigere at købe i DK. Det samme kan gøres i Thailand. Ved køb over 10000 baht i butikker der er medlem af VAT refund. Så er der 7% af prisen retur i lufthavnen. Også ved visarun.
Redigeret af Saendaeng d. 09/02-2010 16:27
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
pdrhan
Jeg har aldrig haft problemer med elektronik jeg har købt i Singapore , Thailand og Malaysia - det være sig fra eksterne HDD til computere og digi cams....bevares , man skal vide hvad man går efter og hvad tilsvarende pris er i DK samt sikre sig mht garanti , returret osv....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Anonym Bruger
sony skrev:
Takker for link, fandt en på 1.5 tb til 796 kr og jeg kan selv hente den hos shg

Hvor har du fundet den på nettet ??,har du et link til den.

Lung Yao
sonny skrev:
sony skrev:

Hvor har du fundet den på nettet ??,har du et link til den.
Her hos:

[url]www.shg.dk[/url]

http://www.shg.dk...90170.html

.
Redigeret af Lung Yao d. 10/02-2010 01:33
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: