Se indlæg
 Udskriv debat
nej hvor jeg ikke gider danmark :(
ingolf
Nu skal i holde op med at brokke jer---det er altså heller ikke så sjovt at sidde her og svede i 30-35 graders varmePfft

Det giver store problem med väskebalancen---bare spörg AbekattenGrin
.
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

Anonym Bruger
Ja, så har det lige sne igen her i DK, her er mørkt og trist, og lige nu -6 grader...
Vil heller svede lidt, og ha sol, det hele er lyst, det gøre normalt en, en del mere glad......

Så ved godt hvad jeg ville vælge, hvis det var op til mig BVDr

MvH Per

hfb
Badedyr skrev:
Ja, så har det lige sne igen her i DK, her er mørkt og trist, og lige nu -6 grader...
Vil heller svede lidt, og ha sol, det hele er lyst, det gøre normalt en, en del mere glad......

Så ved godt hvad jeg ville vælge, hvis det var op til mig BVDr

MvH Per

Ja du vil selvfølgelig vælge Danmark Rolll

krydolf
Rejser til Pattaya om 81 dage, 4 timer, 25 minutter og.........51 sekunder.
Man kan godt drikke uden at more sig.

Boes
thorma skrev:
argh lige kommet retur til dk, og jeg er allerede træt af de sure fjæs, primadonna piger og alt for store numser.

æv jeg savner bangkok, bare at være i lufthavnen og se alle disse smukke kvinder vimse rundt alle med et stort forfriskende smil gør det næsten ubærligt at skulle være herhjemme lige nu Sad

Med andre ord - du har ogsaa faaet den : Yellow fever og til og med maaske bargirleritisViolin
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Fido
Boes skrev:
thorma skrev:
argh lige kommet retur til dk, og jeg er allerede træt af de sure fjæs, primadonna piger og alt for store numser.

æv jeg savner bangkok, bare at være i lufthavnen og se alle disse smukke kvinder vimse rundt alle med et stort forfriskende smil gør det næsten ubærligt at skulle være herhjemme lige nu Sad

Med andre ord - du har ogsaa faaet den : Yellow fever og til og med maaske bargirleritisViolin

Den er frygtelig smitsom og uhelbredelig Hehe-guy
One man's ceiling is another man's floor

Boes

Vaccinner eller modmedicin findes ikke -og af gode grunde : Ingen onsker at blive helbredte Pfft
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

FCKdk
krydolf skrev:

Det lyder hårdt, tror Du at Du overlever ventetiden????Wink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

vandango
krydolf skrev:

Jeg rejser også omtrent på samme tid, skal dog lige arbejde en hel del, så det med at glæde sig allerede nu, er lige en tand for tidligt. Har heller ikke købt flybillet.

Spring til debat: