Se indlæg
Hvor har du fundet din thai-kone/kæreste
|
|
Lagt på d. 03/02-2010 22:26
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Joe ; Du tager svarene som betvivler dine udsagn om din kone rigtig flot og svarer overdrevent høfligt men jeg synes Kent27 har fat i en helt rigtig pointe her, og ret til at betvivle dig...- hvis du har fundet din kone via søsteren som arbejder (arbejdede) på Eagle bar ( hvad var/er hendes navn???????) - hvad laver hun så nu???og hun bare liiige var på besøg i byen bla bla bla, ja så er det da helt utroligt. Søsteren arbejdede i bar,,,hvad lavede konen??...i Pattaya...ihvertfald er du ikke en typisk Pattaya gæst og hvis du kun har været der en gang ved du ikke noget som helst om alle de trick pigerne bruger her.... Men hvis din historie holder vand er du da heldig, og held og lykke . Jeg betvivler dog også din historie....el rettere dinkones historie...: var liiige i Pattaya på "besøg" |
|
|
Lagt på d. 03/02-2010 22:41
|
|
Soi 7, du er helt gal på den. Alle piger i Pattaya er lige kommet, har den første dag eller første uge på "arbejde", eller er kun på besøg hos søsteren. Det er bare fantastisk så godt de taler engelsk. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 03/02-2010 22:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
soi7 skrev: Joe ; Du tager svarene som betvivler dine udsagn om din kone rigtig flot og svarer overdrevent høfligt men jeg synes Kent27 har fat i en helt rigtig pointe her, og ret til at betvivle dig...- hvis du har fundet din kone via søsteren som arbejder (arbejdede) på Eagle bar ( hvad var/er hendes navn???????) - hvad laver hun så nu???og hun bare liiige var på besøg i byen bla bla bla, ja så er det da helt utroligt. Søsteren arbejdede i bar,,,hvad lavede konen??...i Pattaya...ihvertfald er du ikke en typisk Pattaya gæst og hvis du kun har været der en gang ved du ikke noget som helst om alle de trick pigerne bruger her.... Men hvis din historie holder vand er du da heldig, og held og lykke . Jeg betvivler dog også din historie....el rettere dinkones historie...: var liiige i Pattaya på "besøg" Hey Det er slet ikke så indviklet. Min kone boede på det tidspunkt hos sine forældre i Buriram, som jeg også besøgte sidste år. Et besøg hos sin søster er vel meget naturligt? Vil helst ikke oplyse navne osv. på familie ¨vh |
|
|
vandango |
Lagt på d. 03/02-2010 22:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
sabai sabai skrev: [quote]sabai sabai skrev: Vandango skrev.. I starten da hun var sur på mig, sad hun blot i timevis i skrædderstilling på gulvet og kiggede ind i væggen, ligegyldig hvor sweet sugar mouth jeg var. Her anden gang da jeg er i Thailand, har hun smadret min mobiltelefon, jeg har masser af blå mærker over hele kroppen, og hun gemmer alle knivene, som hun så siger, at hun ikke kommer til at gøre noget hun fortryder bag efter (monkeyhouse). Det er svært ikke at elske sin thaikvinde. Og jeg savner hende vildt meget ...................................... Jeg ville nok "satse" på din kommende kones , kommende sagsbehandler istedet !!! [img]http://i2-images.tv2.dk/s/19/10836819-7dd4025db8d37ad01cad92b0b2e19a3b.jpeg[/img] is not a valid Image. [img]http://www.thai-blogs.com/pictures/stevesuphan/thaiarmpit2.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af vandango d. 03/02-2010 22:59 |
|
|
Lagt på d. 03/02-2010 22:59
|
|
Ja selvfølgelig boede hun da i Buriram ved forældrene.....og hvad arbejdede hun så med der,,,,???og hvorfor var det kun søsteren der arbejdede på bar i Pattaya??? din kone er helt anderledes??? nå men, det er da også ligemeget....du kan vel selv lægge tallene sammen ik....måske du har ret i det du siger,,,meeeen det er satme tvivlsomt, og det håber jeg du ved, men bortset fra hvad din kone lavede før kan det da også være ligemeget, bare alt er godt for jer. Hvis hun har arbejdet på bar får du nok ikke sandheden fra hende alligevel... |
|
|
Joe |
Lagt på d. 03/02-2010 23:09
|
soi7 skrev: Ja selvfølgelig boede hun da i Buriram ved forældrene.....og hvad arbejdede hun så med der,,,,???og hvorfor var det kun søsteren der arbejdede på bar i Pattaya??? din kone er helt anderledes??? nå men, det er da også ligemeget....du kan vel selv lægge tallene sammen ik....måske du har ret i det du siger,,,meeeen det er satme tvivlsomt, og det håber jeg du ved, men bortset fra hvad din kone lavede før kan det da også være ligemeget, bare alt er godt for jer. Hvis hun har arbejdet på bar får du nok ikke sandheden fra hende alligevel... Tror ikke hele hendes familie har øvet sig på den samme løgn, bare for at overbevise en knøs som mig om, at min kone ikke er prostitueret. Især ikke når man tænker på at hendes søster taler åbent og ærligt omkring hendes erhverv i Pattaya. Min kone har været syerske på en lille fabrik, og har derudover hjulpet sin gamle mor i hjemmet. Umiddelbart kan jeg godt forstå at i tvivler en smule, men jeg er da sikker på de fleste her på dtw, ligesom mig ikke er gift med en prostitueret?!? |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 03/02-2010 23:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
vandango skrev: sabai sabai skrev: [quote]sabai sabai skrev: Vandango skrev.. I starten da hun var sur på mig, sad hun blot i timevis i skrædderstilling på gulvet og kiggede ind i væggen, ligegyldig hvor sweet sugar mouth jeg var. Her anden gang da jeg er i Thailand, har hun smadret min mobiltelefon, jeg har masser af blå mærker over hele kroppen, og hun gemmer alle knivene, som hun så siger, at hun ikke kommer til at gøre noget hun fortryder bag efter (monkeyhouse). Det er svært ikke at elske sin thaikvinde. Og jeg savner hende vildt meget ...................................... Jeg ville nok "satse" på din kommende kones , kommende sagsbehandler istedet !!! [img]http://i2-images.tv2.dk/s/19/10836819-7dd4025db8d37ad01cad92b0b2e19a3b.jpeg[/img] is not a valid Image. [img]http://www.thai-blogs.com/pictures/stevesuphan/thaiarmpit2.jpg[/img] is not a valid Image. Hmmm... Ja med sådan en "sagsbehandler forstår jeg efterhånden hvorfor du er blevet "kærlighedsflygtning" i Thailand . ( Gamle trussetyv ! ) Redigeret af sabai sabai d. 03/02-2010 23:14 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
Lagt på d. 03/02-2010 23:27
|
|
Joe: der er mange der er gift med en pige som du kalder "luder" - og det er der mange piger i th nød til at være fx. i Pattaya ...jeg håber da ik du har nogen fordomme overfor det???eftersom din egen kones søster fx. er det... Redigeret af d. 03/02-2010 23:34 |
|
|
Joe |
Lagt på d. 03/02-2010 23:35
|
soi7 skrev: Joe: der er mange der er gift med en pige som du kalder "luder" - og det er der mange piger i th nød til at være fx. i Pattaya ...jeg håber da ik du har nogen fordomme overfor det???eftersom din egen kones søster fx. er det... de piger kan være lige så gode som hvis du møder en der bare hjælper deres mor derhjemme som fx. du gjorde. Det jeg bare siger er at du evt. skal ikke være så blåøjet og tro på alt hvad din kone fortæller dig...og hvis hun har stukket dig en hvid løgn og har arbejdet på bar engang...ja hvad så??? Jeg har da set flere ægteskaber fra pattaya med barpiger som går godt.... det drejer sig vel om hendes fremadrettede syn på jeres liv...nu har du givet hende en chance for et godt liv... men igen, du er måske bare heldig...og held og lykke med dig. Tak. Og lige til protokollen: Jeg kaldte ikke nogen en luder Og nej ikke nogen fordomme omkring det, i modsætning til hendes familie, som rent faktisk ikke bryder sig om søsterens arbejde i Pattaya. Må jeg godt bande? For ind i helvede soi7! Min kone har ikke arbejdet i Pattaya! Hvis hun havde, var jeg ikke gift med hende. Eftersom jeg regner med at tilbringe resten af mit liv med hende, må du forstå, at det ikke var en impulsiv tanke at gifte mig med hende. En god beslutning tager tid at træffe, men vil helst ikke redegøre for hvordan jeg kom frem til den, bare for at forsvare mig herinde. Nå, sorry about the mess. Sov godt, skal på arbejde imorgen. vh |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 03/02-2010 23:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Joe---> Selvom Du, fornemmer Jeg, mener det ironisk, men alligevel: Hvad er der galt med at være gift/kæreste med en prostitueret, som har arbejdet /har truffet Dig/Jer under ferie i Patong, Patpong eller Pattaya????.... Hvorfor den dobbeltmoral???? De er også mennesker!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
Lagt på d. 03/02-2010 23:44
|
|
Joe: nu modsiger du vist dig selv...du siger hvis din kone havde arbejdet i Pattaya havde du ikke giftet dig med hende??? hvorfor ikke??men du siger også du ikke har nogen fordomme???????? held og lykke |
|
|
juj |
Lagt på d. 03/02-2010 23:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
Joe skrev: soi7 skrev: Ja selvfølgelig boede hun da i Buriram ved forældrene.....og hvad arbejdede hun så med der,,,,???og hvorfor var det kun søsteren der arbejdede på bar i Pattaya??? din kone er helt anderledes??? nå men, det er da også ligemeget....du kan vel selv lægge tallene sammen ik....måske du har ret i det du siger,,,meeeen det er satme tvivlsomt, og det håber jeg du ved, men bortset fra hvad din kone lavede før kan det da også være ligemeget, bare alt er godt for jer. Hvis hun har arbejdet på bar får du nok ikke sandheden fra hende alligevel... Tror ikke hele hendes familie har øvet sig på den samme løgn, bare for at overbevise en knøs som mig om, at min kone ikke er prostitueret. Især ikke når man tænker på at hendes søster taler åbent og ærligt omkring hendes erhverv i Pattaya. Min kone har været syerske på en lille fabrik, og har derudover hjulpet sin gamle mor i hjemmet. Umiddelbart kan jeg godt forstå at i tvivler en smule, men jeg er da sikker på de fleste her på dtw, ligesom mig ikke er gift med en prostitueret?!? Hellere en aerlig luder end en dum maer. |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 03/02-2010 23:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
det er synd jeg ikke må skrive hvad jeg mener lige nu.........tro på joe eller lad ham være i fred. i er ikke søde nu. joe jeg tror på hvad du skriver så lad bare de andre tvivle. |
|
|
WisawagonFaiFaa |
Lagt på d. 04/02-2010 01:19
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 55 |
Hej Joe Jeg kan ikke forstå hvorfor du finder dig i disse insinueringer om at din kone skulle være prostitueret. Og hvorfor gider du i det hele taget at spilde din tid på at diskutere med sådan nogle sølle skæbner? De har ingen moral, så du får intet ud af at prøve at overbevise dem om noget som helst. For dem er du kun underholdning i deres ellers dødssyge og meningsløse liv. |
|
|
Lagt på d. 04/02-2010 05:26
|
|
det ikke så tit jeg skrive et indlæg, men jeg bliver nød til at tilføje at: Pattaya er et populær ferie sted.. ja også for thaier som kommer på strandferie. De holde måske ikke ferie på samme måde som europæer men de er der. |
|
|
Kent27 |
Lagt på d. 04/02-2010 06:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 107 |
BlackBlond skrev: det ikke så tit jeg skrive et indlæg, men jeg bliver nød til at tilføje at: Pattaya er et populær ferie sted.. ja også for thaier som kommer på strandferie. De holde måske ikke ferie på samme måde som europæer men de er der. Strandferie i Pattaya? Har man fx. været i Phuket, så fremstår stranden i Pattaya som en stor kloak. De fleste thai'er foretrækker i øvrigt at være sammen med deres egne. Tag en tur (ikke langt fra Pattaya) til Bang Saen og udlændinge vil være i undertal. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 04/02-2010 08:33
|
soi7 skrev: Joe: nu modsiger du vist dig selv...du siger hvis din kone havde arbejdet i Pattaya havde du ikke giftet dig med hende??? hvorfor ikke??men du siger også du ikke har nogen fordomme???????? held og lykke Jeg er jaloux anlagt. Det havde heller ikke været interessant for mig med en dansk pige, hvis hun forinden vi mødtes, løb fra mand til mand. Vh |
|
|
Joe |
Lagt på d. 04/02-2010 08:34
|
bagerbager skrev: det er synd jeg ikke må skrive hvad jeg mener lige nu.........tro på joe eller lad ham være i fred. i er ikke søde nu. joe jeg tror på hvad du skriver så lad bare de andre tvivle. Haha.. Tak ska' du ha' Bager.. Det er nu mere af ren kedsomhed jeg deltager i debatter herinde.. Min kone er i Thailand |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/02-2010 10:35
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
det er også en dejlig måde at distrahere hjernen på.. kan huske da jeg selv gik og ventede, på kæresten kom herop til mig, jeg kunne ikke tænke på andet hele dagen lang.. nu går jeg bare og venter på hun smutter igen (det gas) Redigeret af b_j3ns3n d. 04/02-2010 10:37 Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
DKPete |
Lagt på d. 04/02-2010 11:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
sony skrev: DKPete skrev: Har mødt min kæreste i Århus - hun var på besøg hos "søsteren" - er enke fra Eesan - meget dårligt engelsk, hvilket jeg tager som en garanti for at hun ikke har arbejdet i Pattaya Glæder mig til hun kommer igen her i April....... Det her kan man næsten ikke lade være og kommentere, ikke noget ondt ment men langt de fleste piger i pattaya taler meget dårligt engelsk. Så du kan ikke være sikker på hun ikke er fra en bar et eller andet sted fra bkk phuket eller pattaya, og det er vel også ligegyldigt hvis bare du kan lide hende. Sony - du har jo ret i at ens engelsk kundskaber ikke beviser noget som helst. Min erfaring siger dog at de fleste Thaier i turistområderne er rimelige hurtige til at lære Men som du selv siger - det er ligegyldigt bare man kan lide hinanden.... er iøvrigt også ligeglad med hvor man mødes etc. bare alle er ærlige omkring det. Har tidligere haft en bar kæreste ex Huahin. Har iøvrigt aldrig været i Pattaya - er det meget værre end HuaHin - Patong - BKK ? |
|
Spring til debat: |