Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
bath. du får mindre
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 29/01-2010 11:58
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Frank skrev: OK - Jeg har kigget ti år bagud. Først et billede af to valutaer, som ER bundet sammen, nemlig DKR og EUR: Og så et tilsvarende billede af USD og THB: Det er muligt at nogle mener, at de følges ad, men prøv at spørge en amerikansk pensionist i Thailand om han synes det samme.... Nogle flotte demografier du har fundet.... Stakkels Amerikanske pensionist...., men til gengæld ser det ud som at det kun kan blive bedre, for ham!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
Lagt på d. 29/01-2010 13:40
|
|
Begynder Antal indlæg: |
6.16 idag , det bliver da ringere og ringere |
|
|
Lagt på d. 29/01-2010 15:59
|
|
dk kroner er bundet til Euro'en som er stærkt presset, bl.a. Grækenland har meget dårlig økonomi, men faktisk er hele Euro zonen hårdt ramt. derfor stiger dolleren som thai baht er bundet på |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 29/01-2010 16:20
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Jeg få det samme sendt her ned som sidste måneden så jeg har ikke mærke af bath skulle være falde. |
|
|
Lagt på d. 29/01-2010 16:29
|
|
Det kommer du til at mærke allerede her den 1.2, ellers vil jeg gerne skifte til bank på samme vilkår som du har. Kursen var 29.12 2009 15.46 kursen er 29.01 2010 16.07 Redigeret af d. 29/01-2010 16:32 |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 29/01-2010 16:55
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
Thaikurt1 skrev: Jeg få det samme sendt her ned som sidste måneden så jeg har ikke mærke af bath skulle være falde. det er vel fordi din pension er stege mener da at du er pensionist ik......som den gør hver år har også selv fået ca det samme som sidste måned men pensioen er også steget ca 500 så det var ikke meget man lod mærke til den stigning Redigeret af dutling68 d. 29/01-2010 16:57 Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Fido |
Lagt på d. 29/01-2010 17:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
bkk skrev: dk kroner er bundet til Euro'en som er stærkt presset, bl.a. Grækenland har meget dårlig økonomi, men faktisk er hele Euro zonen hårdt ramt. derfor stiger dolleren som thai baht er bundet på Næste uge bliver kritisk ... lige nu tester Euro/Usd 1.3900 hvis den falder igennem er der risiko for yderligere et stort fald for Euro'en og den danske Krone. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
Lagt på d. 29/01-2010 19:33
|
|
På den lange bane bliver det nok Spanien høje arbejdsløshed, der svækker euroen. |
|
|
Thai72 |
Lagt på d. 30/01-2010 08:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 125 |
Hvis det er noget der bider sig fast er det noget rigtig møj. Fandt dette på Ekstra Bladet som andre også påpeger..: Fremtrædende økonom, som mest er kendt for at han præcist forudså den nuværende globale økonomiske krise, fastslår, at euro vil kollapse og forsvinde som europæiske fælles valuta om to år. Lurer euros kollaps lige om hjørnet ? Svaret er ja, hvis man skal tro på den amerikanske professor Nouriel Roubini, 50 år og en af verdens mest fremtrædende økonomi-guruer, kendt for at han forudså den seneste globale økonomiske krise. Han spår euros død – ikke lige nu og ikke i år, men i forudseelig fremtid kan euro forsvinde fordi der er en høj risiko for at den hele europæiske valutaunion bryder sammen. Det sagde Nouriel Roubini ved verdens økonomiske topmøde i den schweiziske skiferieby Davos, skriver den russiske netavis topnews.ru. Ifølge økonomi-guruen er det først og fremmest nuværende økonomiske situationer i Spanien og Grækenland, der kan føre til kollaps af fælles europæiske valutazone. Trussel fra Spanien - Spanien er den største trussel med sit svage banksystem og arbejdsløshed som ligger på 19 procent – dobbelt så høj som i resten af EU. Hvis Grækenlands økonomi krakker, bliver det et problem for euroområdet, men hvis Spanien kollapser bliver det en katastrofe, mener Nouriel Roubini. Han forudser, at de økonomisk svageste lande kan splitte valutaunionen. Den Europæiske Kommission har i længere tid været bekymret for euro-stabiliteten på grund af Grækenlands kæmpe budgetunderskud som er det største i EU. Jean-Claude Trichet, den indflydelsesrige præsident for Den Europæiske Centralbank synes at det er en absurd tanke at euroområdet kan gå i opløsning. SLUT De kan fremover kalde den ØVRO... |
|
|
Fido |
Lagt på d. 30/01-2010 09:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Ja, det er sgu da godt det endnu ikke er lykkedes politikerne at få os lokket med på den galaj. Danmark har da stadig muligheden for at ophæve fastkurspolitikken hvis det går helt galt i Euroland.
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
Lagt på d. 30/01-2010 09:23
|
|
det er vel fordi din pension er stege mener da at du er pensionist ik......som den gør hver år har også selv fået ca det samme som sidste måned men pensioen er også steget ca 500 så det var ikke meget man lod mærke til den stigning min pension er steget med 327 kr. og ikke ca 500 svarende til med dagens kurs 2024 baht Redigeret af d. 30/01-2010 09:24 |
|
|
waree |
Lagt på d. 30/01-2010 13:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 304 |
01-09-2009 10 euro 481 bath 30-01-2010 10 euro 434 bath 47 bath i minus valutaen er steget med snart 10% i 5 mdr. havde man dog vekslet sine penge om thailands eksport bliver noget mindre, hvis valutaen fortsætter sin himmelflugt |
|
|
Mythongmai |
Lagt på d. 30/01-2010 15:07
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
Generelt er de asiatiske økonomier i fremdrift, deriblandt Thailands, så nu er det efterhånden kun EU området der halter bagefter. Mythongmai |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 07/02-2010 05:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
1 DKK = 6.06฿ Det ser skidt ud for europa lige nu. Michael B Kristensen
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 07/02-2010 07:01