Se indlæg
 Udskriv debat
Lidt sjov i gaden. Reklamer fra Thailand
Noget der for mig har vakt stor morskab, er de thailandske reklamer.
Fruen kigger med stor undren på mig når jeg skratgrine og udbryder "crazy Thailand" Grin

I anledning af fredagen er her lidt fundet på youtube.

Der er masser af gode grin gemt derinde, fine at mindes nogen gode stunder med.

Hygge.

Kristian
Redigeret af Webmaster d. 22/01-2010 13:59

Dennis Damgaard
Ja de laver sku funny reklamer i Thailand jeg griner meget af den her. Velbekomme

Smile
Redigeret af Webmaster d. 22/01-2010 13:59
www.getsmile.com/emoticons/energizer-smileys-51935/beer11.gifครั้งหน้าฉันจะเป็นคนจ่ายwww.getsmile.com/emoticons/sports-smileys-41523/beer.gifSTOP alt den tåge snak og sluk for den Morten Korch Film er du dus med Himlens fugle jeg bliver aldrig Dus med Berigerne. เดนนิส เด็มกๅร์ด เอสกิลดิ์เช่น Eating Fast
http://www.hua-hi...e-away.dk/
Sunflower

http://cid-4cbed35699cdc260.photos.live.com/albums
b_j3ns3n
kom med nogle flere.. den med gekkoerne og den med "bankrøverne" var sku fede Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Big-Viking
Ja helt dumme til at lave disse reklamefilm er de sgu ikke... Altid godt med et grin..Grin

b_j3ns3n skrev:
kom med nogle flere.. den med gekkoerne og den med "bankrøverne" var sku fede Grin

I søgefeltet i "Youtube" skriver du bare "funny thai add" Så er der underholdning nok til LANG tid.

Husk askebæger/kold pils med hen foran skærmen Smile og god fornøjelse....

Kristian

Humi

Den sidste i denne serie er ret godSmile
Redigeret af Webmaster d. 22/01-2010 14:00

Humi skrev:

Den sidste i denne serie er ret godSmile

Pfft Alle 3 er fine eksempler på den " twistede" men dog universale humor som Thai'erne heldigvis også besidder.

Tak for 1.36m sjov Grin

Kristian

WM, tak for at lave links embedde, det vil jeg forske lidt i hvordan man gør Smile
Redigeret af d. 22/01-2010 15:19

Spring til debat: