Se indlæg
Det ny design-Forandring fryder!
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 20/01-2010 11:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Det er rigtig smukt, det ny design, men.... Der er meget stor forskel, fra at kigge på det gamle design, som havde meget bløde farveforskelle til det ny, som har så store forskelle i kontrast på farverne at det gør en smule ondt i øjnene!!!! Men som sagt, forandring fryder!!!! Tillykke, Web.... __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
sune |
Lagt på d. 20/01-2010 12:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Hej Kontrasten er et problem for mig. Efter 10 min. flyder det hele, men jeg er jo også en gammel mand. Ellers flot kim.. Kan du ikke i det mindste lave teksten sort i stedet for den fisegrå farve. Måske vil det hjælpe os med gamle øjne. |
|
|
Jesse James |
Lagt på d. 20/01-2010 12:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 166 |
Jeg har det samme problem,skift til sort farve igen.
Hr Olsson
|
|
|
ThomasHOL |
Lagt på d. 20/01-2010 12:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 264 |
Dårligt design valg. Den nye opdatering er ikke særligt vellykket og bærer meget præg af at det er en design template der er lagt ind. Problemer - Kontrasten Dette skyldes især at siden nu er hvid, det er ikke i sigselv et problem medmindre man sidder på en skærm med en høj opløsning for er siden maksimeret er det en stor af hvid. - De faste 80 pixel til højre og venstre for siden. Da det er en design template er der sikkert også en mulighed for at vi brugere kan vælge bredde på siden. -Skrift farven - Hvordan nogen kan få sig til at vælge beige på hvid baggrund er mig en gåde. |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 20/01-2010 12:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Alt for lyst, selv på en skærm med høj opløsning flyder teksten ud, da den ikke er sort, Hvorfor mangler der 2 cm i hver side ?? Kim
|
|
|
hfb |
Lagt på d. 20/01-2010 12:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
Jeg synes designet er godt men som også de andre skriver er det svært at læse indlæggene. Kan teksten i indlæggene ikke blive mere sort? |
|
|
hfb |
Lagt på d. 20/01-2010 12:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
Ovenstående indlæg skrevet med FED skrift. Nedenstående med coller = sort Fed skrift hjælper lidt men kan teksten ikke blive rigtigt sort? Redigeret af hfb d. 20/01-2010 12:53 |
|
|
Lagt på d. 20/01-2010 13:03
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg mangler også den klare sorte farve, og ikke denne her støvsorte. Ellers er det godt nok blevet lækkert herinde. Der kunne måske ske en udvidelse af smileys sortimentet ozze |
|
|
M and M |
Lagt på d. 20/01-2010 13:28
|
Begynder Antal indlæg: 20 |
Hejza . Lad os få Kulsort skrift tibage - ikke Gråzoner Ellers er det OK med lidt nyt design Have a nice day Når katten er ude - leger musene på bordet
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 20/01-2010 13:37
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
Madiba skrev: Jeg mangler også den klare sorte farve, og ikke denne her støvsorte. Ellers er det godt nok blevet lækkert herinde. Der kunne måske ske en udvidelse af smileys sortimentet ozze Kan nu godt lide den lyse baggrund men skriften sort og flere smiley´s lyder som en god ide Mvh Bjarne Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
krydolf |
Lagt på d. 20/01-2010 13:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 137 |
De lyse farver er fine, men skriften skal være mere sort så den kan læses.
Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 20/01-2010 14:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Giver alle ret mht. til at kunne læse tekst bedre og tydelig nok og så syntes jeg bogstaver er blevet mindre, men det er nok mine øjne der har ændret sig i nattens mulm og mørke |
|
|
Gurk90 |
Lagt på d. 20/01-2010 16:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 173 |
Jeg syntes også det er blevet sværere at læse indlægene, med det nuværende farvevalg. |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 20/01-2010 16:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Nej forandringen fryder ikke ! Rent ud sagt .. elendige farver og kontrast ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 20/01-2010 16:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Sorry,må også give de andre ret, synes også skriften er blevet mindre. Det kan være det er synsbedrag pga farverne? |
|
|
Stampe |
Lagt på d. 20/01-2010 17:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 305 |
Jeg melder mig også under fanen, jeg mener også at det nye layout ikke er optimalt, ville heller have det gamle tilbage, for det her layout er noget gylle Hilsen Stampe |
|
|
VIP |
Lagt på d. 20/01-2010 17:37
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
Blegt og fesen design. Og næsten ulæseligt. Det er en ommer...!!! >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/01-2010 18:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 180 |
Må give ret, jeg får også lidt ondt i øjenene, alt for skarpt, lidt for svært at læse, hvorfor er der så stor en kantmargen? Det må da kunne gøres lidt bedre? IKK På den igen WEB,tak. Mvh NID. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 20/01-2010 23:24
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Har hældt lidt mere sort i skriftfarven. Håber den er lettere at læse nu. Ang. Smileys, vil lige overveje det. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 20/01-2010 23:27
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Har også fjernet de "bjælker" i højre og venstre side. Håber i øvrigt at siden er lidt hurtigere at hente for jer i Thailand med de langsomme forbindelser. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
Spring til debat: |