Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
dream
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 11/01-2010 12:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
jammen du skal have en post for dig selv her. dejligt at du ikke har fået livstruende men af det,og nu når du så har så meget tid i overskud så syntes jeg du skal til at komme til tasterne igen,vi mangler lidt sarkasme og drillerier her på siden nu hvor der er tyndet ud i medlemmerne, ønsker dig alt mulig godt i fremtiden( men kun hvis du opføre dig ordentligt) og håber du kommer over det hurtigt,...... venligst bagerbager |
|
|
Dream |
Lagt på d. 11/01-2010 14:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 465 |
Tak BB. Jeg er jo noget slap i betraekket, saadan en hovedpulsaare er ikke at spoege med, men det vigtigste er for mig at jeg stadig har livet og det skal leves nu...uden alc. og smoeger......efter saadan en tur er der da ikke noget nemmere en at holde op med at ryge og drikke ( Min. 20 oel og 80 smoeger pr. dag ) Jeg var indlagt pa Aek Int. hospital her i Udon, jeg toer slet ikke at taenke paa hvad der ville vaere sket mig hvis jeg havde boet paa landet, naa men Aek klarede aerterne..Tak for det. Hvis andre her paa DTW faar en taar over toersten rimeligt tig vil jeg sige : PAS PAA !!! De fleste doer af en aaben hovedpulsaar i maven...... Med venlig hilsen Suk/Dream... |
|
|
BJ |
Lagt på d. 11/01-2010 15:06
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Ja du har godt nok været heldig Dream, du må være født under en heldig stjerne. Pas nu på dig selv. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 11/01-2010 16:56
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Puha, en grim oplevelse Dream. Godt du kom frelst igennem. Bedste ønsker om en snarlig helbredelse. mvh rinpoche |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 11/01-2010 17:05
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
er lidt nysgerig.. er det beierne der er synderen, eller er det en kombi af begge.. God Bedring Dream Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Frank |
Lagt på d. 11/01-2010 17:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Ja men så er vi to som ikke skal nyde alkohol i de næste tre måneder. Held og lykke med det og husk lige at give besked til købmanden, så han ikke brænder inde med et lager af øl og smøger. |
|
|
thamarai |
Lagt på d. 11/01-2010 18:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 387 |
80 smoeger og 20 oel er ogsa en del. Proev at halver det naar du er klar igen. Start senere paa dagen med oel saa er det nemmere at skaere ned.
|
|
|
John |
Lagt på d. 11/01-2010 18:40
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
b_j3ns3n skrev: er lidt nysgerig.. er det beierne der er synderen, eller er det en kombi af begge.. God Bedring Dream http://www.netdok...urisme.htm john@dansk-thai.dk
|
|
|
Lagt på d. 11/01-2010 19:11
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Dream: Jeg var indlagt pa Aek Int. hospital her i Udon, jeg toer slet ikke at taenke paa hvad der ville vaere sket mig hvis jeg havde boet paa landet, naa men Aek klarede aerterne..Tak for det. eller Danmark, for det kører sku da heller ikke for godt ... go bedring. Lung |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 11/01-2010 20:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Fin henvisning John. Burde kunne undgå en masse misforståelser m.h.t fejlagtige besvarelser. Ole. Flyver PE med THAI altid
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 11/01-2010 21:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
ja fin henvisning, men føj for dælen da. det er hvad der venter når man runder 50 som der står: En udposning giver som oftest ingen symptomer, men faren ved den består i, at den kan sprænge. Derved løber blodet ud i bughulen, ofte så hurtigt at døden indtræder indenfor få minutter.. puha du en heldig mand (dream) men du skal nok ikke regne med at vinde i lotto de næste par dage. (så skal Ning da købe kuponen) Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
sank |
Lagt på d. 12/01-2010 02:54
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Det var Uhyggelig læsning godt man snart er over 75 og Dream har været heldig så nu er det med at holde den ny Stil då |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 12/01-2010 04:14
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Held og lykke "Dream"! Håber du får det bedre hurtigt! Og at du kan skære ned på forbruget af smøger og øl! Jeg ved godt det ikke er nemt, men Ning vil nok beholde dig lidt endnu Redigeret af jesperfrb d. 12/01-2010 04:14 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
krydolf |
Lagt på d. 12/01-2010 10:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 137 |
Held og lykke Dream. Jeg er af den opfattelse, at øl er sundt. Meget øl er meget sundt. Faktisk bliver man klog af øl. Man bliver meget klog af meget øl. Der er jo ikke det emne man ikke kan diskutere eller har en mening om, efter 10-15 bajere. Verdenssituationen klares i en håndvending. Politikkerne er nogle skvadderhoveder der ikke aner noget som helst om at styre et land. Faktisk har man løsningerne på alle eksisterende problemer. Ærgeligt man ikke kan huske dem dagen efter. George Burns sagde engang: "Det er underligt, at alle der er i stand til at styre dette land, enten er barberer eller taxachauffører". Han skulle efter sigende ha' været en tørstig mand der røg cigarer nærmest konstant. Han blev over 100 år! Underligt at hovedpulsåren sidder i haven. Sidder mavepulsåren så i hovedet? Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
|
Payanak |
Lagt på d. 12/01-2010 11:12
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Krydolf jeg tror du har ret! Jeg har personligt fået de bedste forretningsideer i lettere beruset tilstand God bedring Dream! |
|
|
Dream |
Lagt på d. 12/01-2010 12:06
|
[quote]krydolf skrev: Held og lykke Dream. Jeg er af den opfattelse, at øl er sundt. Meget øl er meget sundt. Faktisk bliver man klog af øl. Man bliver meget klog af meget øl. Der er jo ikke det emne man ikke kan diskutere eller har en mening om, efter 10-15 bajere. Verdenssituationen klares i en håndvending. Politikkerne er nogle skvadderhoveder der ikke aner noget som helst om at styre et land. Faktisk har man løsningerne på alle eksisterende problemer. Ærgeligt man ikke kan huske dem dagen efter. George Burns sagde engang: "Det er underligt, at alle der er i stand til at styre dette land, enten er barberer eller taxachauffører". Han skulle efter sigende ha' været en tørstig mand der røg cigarer nærmest konstant. Han blev over 100 år! Underligt at hovedpulsåren sidder i haven. Sidder mavepulsåren så i hovedet?[/quote] Proever du at vaere sjov, eller er du bare dum ? Tak for dit held og lykke.......... Redigeret af Dream d. 12/01-2010 12:54 |
|
|
krydolf |
Lagt på d. 12/01-2010 13:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 137 |
Jeg beklager dybt Dream, havde jeg vidst at du er blottet for humoristisk sans, i hvert fald min form for humor, havde jeg formuleret mig ganske anderledes. Det er jo trods alt din tråd. Mit indlæg var såmænd bare et ydmygt forsøg på at sige, at livet er uforudsigeligt og heldigvis også sjovt, hvis man ellers kan få øje på humoren. Bagerbager skriver i det første indlæg, at vi mangler lidt sarkasme og drillerier her på DTW. Jeg nøjes med hvad jeg tror er humor. Jeg forlader nu din tråd med ønsket om du får et langt og morsomt liv. Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
|
M and M |
Lagt på d. 12/01-2010 14:16
|
Begynder Antal indlæg: 20 |
God vind , suk I have a dream .... Man kan blive lidt sart i en presset situation, men man skal ikke kaste med glas , når man hedder Sten. Samtidig; er man med i snekampen - får man måske en iskugle i nakken Håber du snart er oppe på hesten igen - Ø-vitaminer er sundt - Take care out there Når katten er ude - leger musene på bordet
|
|
|
Dream |
Lagt på d. 12/01-2010 15:29
|
Jeg har skam masser af humor....bare ikke lige om alkohol i oejeblikket, ikke pga. savn, men pga. det naer kostede mig livet Nogen siger at man skal geare maaske 50 procent ned, hvofor ikke bare stoppe totalt med de ting der var ved at slaa en ihjel. Krydolf. Jeg er sikker paa at jeg faar et langt og morsomt liv, saa spar du dig bare dine stikpiller. [img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/DSC04690.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/DSC04692.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af Dream d. 12/01-2010 15:49 |
|
|
Lagt på d. 12/01-2010 15:59
|
|
Begynder Antal indlæg: |
er det nu ikke ved at blive for meget ?? måske var der også et røngtenbillede, eller et med kniven. ja, undskyld mig altså, men nogen kender sku da ikke grænser... lung Redigeret af d. 12/01-2010 16:04 |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |