Se indlæg
Hvor har du fundet din thai-kone/kæreste
|
|
blume |
Lagt på d. 05/01-2010 14:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 169 |
thamrai Ja det giver mening, det jo det med forståelsen. Hvad man gerne vil hører, eller hvad der bliver sagt! Er det selektiv hørelse?? Med venlig hilsen fra Fyn blume |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 05/01-2010 15:12
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
http://www.stickm...rgirls.htm Her er lidt fra denne soendags Stickman. Egentlig kan det vel ligegyldigt hvor man har fundet sin kone. Det der taeller er vel hvor godt man har det sammen. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 06/01-2010 00:31
|
http://www.stickm...rgirls.htm Her er lidt fra denne soendags Stickman. Egentlig kan det vel ligegyldigt hvor man har fundet sin kone. Det der taeller er vel hvor godt man har det sammen. |
|
|
Fido |
Lagt på d. 06/01-2010 00:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
hugoboerge skrev: http://www.stickm...rgirls.htm Her er lidt fra denne soendags Stickman. Egentlig kan det vel ligegyldigt hvor man har fundet sin kone. Det der taeller er vel hvor godt man har det sammen. Har du selv læst den artikel du linker til ? Jeg har da selv mødt og hygget mig med mange dejlige barpiger men jeg vil nok have svært ved at gifte mig med en. Måske er det bare mig der er sart ..... One man's ceiling is another man's floor |
|
|
ThomasHOL |
Lagt på d. 06/01-2010 02:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 264 |
Nå siden ingen vil indrømme det, jeg jeg lige så godt. Jeg har mødt min kone på en bar. Det er helt rigtigt, men nu var det en her i Danmark og vi mødtes gennem nogel venner til en fest. Men det bringer sådan lidt folks foredomme på plads når man har en kone fra thailand :-) |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 06/01-2010 07:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Jeg har fundet/mödt min i Thailand . Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
Lagt på d. 06/01-2010 07:34
|
|
Begynder Antal indlæg: |
mødte min kone i 2005 på en bar i soi 4 (annies bar) der arbejdede hun cirka et halvt års tid mere efter vi havde mødt hinanden, indtil jeg havde været dernede 2 gange mere. jeg sendte penge til hende da hun stoppede med at arbejde, og vi sender stadigt penge til hendes mor året efter blev vi gift, siden hen kom hun her på turistvisa nogle gange, og sidste år blev vi familiesammenført efter eu reglerne. Jeg har været super heldig mener jeg selv, hun er dejlig, trofast og (for det meste) skide sød. Nu går hun i skole for at lære dansk og kan slet ikke vente på hun kan få et arbejde Jeg elsker hende meget højt, og jeg er sikker på hun gør det samme. Vi har været meget slemt igennem for at nå hertil. Enhver anden ville være løbet skrigende væk |
|
|
thamarai |
Lagt på d. 06/01-2010 09:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 387 |
Jeg har mødt min i en telefon.
|
|
|
Bjarne 63 |
Lagt på d. 06/01-2010 10:38
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 69 |
Som Ezal siger at de fleste vil rende skrigende væk.. Jeg havde en sød arbejdskolega som skulle over til Thailand og besøge sin tilkommende kone i Thailand på juleferie havde nogle billede med hjem på en pige fra det område han havde været i . og meget siden er sket og nu hvor vores fs er gået igemmen. og flyveern er bestilt jo det har været umagen værd ,at vente på |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 06/01-2010 15:16
|
Fido skrev: hugoboerge skrev: http://www.stickm...rgirls.htm Her er lidt fra denne soendags Stickman. Egentlig kan det vel ligegyldigt hvor man har fundet sin kone. Det der taeller er vel hvor godt man har det sammen. Har du selv læst den artikel du linker til ? Jeg har da selv mødt og hygget mig med mange dejlige barpiger men jeg vil nok have svært ved at gifte mig med en. Måske er det bare mig der er sart ..... Selvfoelgelig har jeg laest artiklen ellers var den nok ikke sendt videre. Som det fremgaar saa spoerger man ikke. It's the question you never ask in Bangkok. Where did you meet your wife? |
|
|
thamarai |
Lagt på d. 06/01-2010 15:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 387 |
hugoboerge skrev: Fido skrev: hugoboerge skrev: http://www.stickm...rgirls.htm Her er lidt fra denne soendags Stickman. Egentlig kan det vel ligegyldigt hvor man har fundet sin kone. Det der taeller er vel hvor godt man har det sammen. Har du selv læst den artikel du linker til ? Jeg har da selv mødt og hygget mig med mange dejlige barpiger men jeg vil nok have svært ved at gifte mig med en. Måske er det bare mig der er sart ..... Selvfoelgelig har jeg laest artiklen ellers var den nok ikke sendt videre. Som det fremgaar saa spoerger man ikke. It's the question you never ask in Bangkok. Where did you meet your wife? Nu er det vel heller ikke normalt i Danmark at spørge folk, hvor de har fundet deres kone. |
|
|
Lagt på d. 06/01-2010 15:22
|
|
jeg syntes da det er meget normalt at spørge et par om hvor og hvordan de har mødt hinanden? eller er det bare mig som er alt for nysgerrig |
|
|
Fido |
Lagt på d. 06/01-2010 15:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
hugoboerge skrev: Fido skrev: hugoboerge skrev: http://www.stickm...rgirls.htm Her er lidt fra denne soendags Stickman. Egentlig kan det vel ligegyldigt hvor man har fundet sin kone. Det der taeller er vel hvor godt man har det sammen. Har du selv læst den artikel du linker til ? Jeg har da selv mødt og hygget mig med mange dejlige barpiger men jeg vil nok have svært ved at gifte mig med en. Måske er det bare mig der er sart ..... Selvfoelgelig har jeg laest artiklen ellers var den nok ikke sendt videre. Som det fremgaar saa spoerger man ikke. It's the question you never ask in Bangkok. Where did you meet your wife? Men det fremgår da også tydeligt af artiklen at det ikke er ligegyldigt hvor man har fundet sin kone. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 06/01-2010 16:19
|
Naar man saa har fundet et emne saa er bogen "Thailand Fever" altid god. Herudover er her lige udkommet en ny bog "So Many Girls! So Little Time!" af Chuck Wilson - Your Guide to romantic adventures in Thailand. Her er en masse gode raad, hvorfor man ikke skulle blive gift, hvorfor man skulle blive gift osv |
|
|
mrbfly |
Lagt på d. 06/01-2010 16:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
Jeg ved jeg har vaeret ufattelig heldig og skoenner paa det! Efter flere aars dating etc med masser af sjove oplevelser lokkede en kammerat mig til at proeve en thai dating site, thaikisses.com! Paa 14 dage havde jeg modtaget 93 henvendelser paa min profil og selv om jeg angav aldersgruppe til 30-40 var der tilbud fra kvinder fra 19-55! Med tilbud om ALT - i foerste henvendelse! Hvis jeg bare kom derned ville de soerge for alt inkl alle div. serviceydelser - anytime! Tak for kaffe og nej tak, det var for direkte, men efter 7 mdr, den 3-3-08 dumpede et lille soedt brev ind i indbakken og da jeg havde laest det og set billederne var jeg solgt til stanglakrids, lige paa stedet! Skyndte at betale for medlemsskab paa siden og etableret. Herefter gik den med 3-5 timer.s webcam om dagen samt telefonsnak og umaerkeligt fjernede hun stille og roligt alle de blinkende roede alarmer, der var bare ingen tvivl om at det skulle vaere os! Saa den 2-5-08 friede jeg pr webcam og telefon og trods mine advarsler om min alder og at jeg kun var fattig taxichauffoer sagde hun ja. Selv var hun fattig som en jungletempelrotte, var stukket af fra hendes voldelige mand, hus, deres 2 restauranter og havde taget de to boern under armen vaek! Arbejde for sin soester som er laege, i hendes doegnkiosk og lille private skadestue, boede paa et lille kontor, hvor der lige var plads til madras paa gulvet naar kontorstolen var blevet fjernet! Jeg landede i Suvarnabhumi den 31-7-08 og ni dage efter den 08-08-08 blev vi gift oppe i landsbyen i Esaan. En fantastisk oplevelse og de efterfoelgende 3 uger var vi rundt i Thailand paa fattigroevs bryllupsrejse. I 2009 har vi vaeret sammen i 4 mdr og nydt starten paa byggeriet af vores hus i junglen og praecis i morgen genoptages arbejdet med faerdiggoerelsen af huset. Trods visse skeptikere og andet godtfolks rynkede miner gaar det bare bedre og bedre, maaske fordi to soul-mates har fundet hinanden og nyder livet sammen og adskilt selvom det ikke er paa 1. klasse! http://picasaweb....directlink http://picasaweb....directlink - mai pen rai - tchun! |
|
|
Lagt på d. 06/01-2010 16:39
|
|
den 08-08-08 blev vi gift oppe i landsbyen i Esaan er det nemt at blive gift i isan? selvfølgeligt skal alle papir være i orden, men der er ingen problemer med de ikke ved hvordan de skal gøre, eller ikke godkender div papir? ambassaden råder jo folk til at blive gift i bangkok fordi de har mere styr på processen, grunden til jeg spørger er at min far!! har fundet en sød thai pige på thailovelink.com og vil derned og giftes med hende. det må jo være fordi at hun har set min kone, og hvor sød og dejlig hun er bliver lidt mærkeligt, i starten ihvertfald, med 2 thaipiger i familien. men mon ikke det går hen og bliver en succes Redigeret af d. 06/01-2010 16:40 |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/01-2010 17:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
Ezal skrev: bliver lidt mærkeligt, i starten ihvertfald, med 2 thaipiger i familien. men mon ikke det går hen og bliver en succes det bliver helt sikkert en succes, jeg fandt mig da en sød thaipige for 3½-4 år siden. jeg sagde til min bror, han skulle med mig til thailand, da han og hans dengang danske kæreste gik fra hinanden. det ville han gerne og der gik ikke mange ture til thailand, før han havde fundet sig en sød lille en også. (hun var bare fra laos) vi bor i samme opgang, så de blev hurtig bedste venner, de er fandme ikke til at skille ad nu. nu er brormands kæreste lige taget hjem til laos, hendes mor fik kraft i nyrene og har højst sandsyndligt, ikke meget mere end et år tilbage. men så har jeg fået min kæreste tilbage, indtil hun vender hjem til sverige igen (har du holdt juleferie fra dtw, det er længe siden man har set nogen af dine indlæg) Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/01-2010 17:04
|
du får også dobbelt så meget thaimad. både derhjemme og ude hos far. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/01-2010 17:09
|
ingolf skrev: Jeg har fundet/mödt min i Thailand . hehe det var sku da heldigt. der er heller ikke så mange på løjpene i sverige Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
swed |
Lagt på d. 06/01-2010 17:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
b_j3ns3n skrev:
Ezal skrev: bliver lidt mærkeligt, i starten ihvertfald, med 2 thaipiger i familien. men mon ikke det går hen og bliver en succes det bliver helt sikkert en succes, jeg fandt mig da en sød thaipige for 3½-4 år siden. jeg sagde til min bror, han skulle med mig til thailand, da han og hans dengang danske kæreste gik fra hinanden. det ville han gerne og der gik ikke mange ture til thailand, før han havde fundet sig en sød lille en også. (hun var bare fra laos) vi bor i samme opgang, så de blev hurtig bedste venner, de er fandme ikke til at skille ad nu. nu er brormands kæreste lige taget hjem til laos, hendes mor fik kraft i nyrene og har højst sandsyndligt, ikke meget mere end et år tilbage. men så har jeg fået min kæreste tilbage, indtil hun vender hjem til sverige igen (har du holdt juleferie fra dtw, det er længe siden man har set nogen af dine indlæg) Redigeret af swed d. 06/01-2010 17:27 Swed
|
|
Spring til debat: |