Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
RYGESTOP, OPREKLAMERET?????????
|
|
Fido |
Lagt på d. 05/01-2010 10:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
krydolf skrev: For mange år siden var jeg ansat i tobaksindustrien og der plejede vi at sige, at det er ikke noget problem at holde op med at ryge, problemet er at lade være med at starte igen. Mange holder op med at ryge 20-30 gange om dagen. Jeg holdt selv op med at ryge cigaretter da jeg så hvad der kom i tobakken. I dag er min tidligere arbejdsplads ved at lukke for at flytte til udlandet. House of Prince er opkøbt af BAT (British American Tobacco) som mener at lønningerne er for høje og derfor flytter fabrikken til et af de tidligere østlande. Det betyder, efter min bedste overbevisning, at kvaliteten af cigaretterne - og kontrollen med tilsætningsstofferne - vil falde drastisk. Det er yderst beklageligt, især for de rygere der er tilbage. Selv ryger jeg hver nytårsaften en udsøgt cigar til min Single Malt Whisky, hvilket jeg finder stor behag i. Resten af året drikker jeg bare Whisky. Desværre er det ikke nemt af finde god Whisky i Thailand og den ene flaske man må indføre toldfrit, holder jo ikke længe. I Big C kan man heldigvis finde et mindre udvalg, som jeg så må nøjes med. Så må du prøve "Distil Lounge" i State Tower, her kan du nyde en god whisky/cigar i passende omgivelser. http://www.lebua....ng/distil/ One man's ceiling is another man's floor |
|
|
krydolf |
Lagt på d. 05/01-2010 12:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 137 |
Ja Fido, det ser helt nydeligt ud. Efter billederne at dømme, ser der ud til at være lidt dyrer end der hvor jeg normalt indtager mine måltider, når ellers jeg spiser ude. Jeg foretrækker nok lidt mere ydmyge steder og kan således ikke forvente et større udvalg af Single Malt, ej heller cigarer. Som jeg skrev, så ryger jeg kun nytårsaften, så det er såmænd ikke noget problem. For det meste befinder jeg mig i København ved årsskiftet, og kan derfor vælge og vrage, både af god tobak og Whisky. Et par gange har jeg opholdt mig i Thailand ved denne højtid, hvilket så har medført at min vidunderlige kæreste har støvet Pattaya rundt for at finde en anstændig cigar og en flaske god Whisky. Det lykkedes begge gange. Hun er en knag til at finde lige det jeg mangler, det kære væsen. Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
|
kanut |
Lagt på d. 05/01-2010 16:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Dejligt at høre at der er andre der deler min interesse for en god Cigar og en vidunderlig Single malt Wisky jeg holdt op med at ryge da jeg var 30, ak ja det er nu 25 år siden,men god Cigar til nytår går jeg ikke af vejen for,og med hensyn til Wisky, ja så spare jeg jo i 1000 vis af kroner på ikke at ryge, så nogle af de kroner brænder jeg gerne af på kvalitet Whisky for som jeg siger til min kone, summen af laster vil altid være lige, mindre røg betyder mere mad og sprut for mig.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 05/01-2010 16:47
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Åhh ja, god whisky! Single malt! Med en cigar er absolut en oplevelse, godt man har gode venner i BKK der servicere en! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |