Se indlæg
Meninger om DTW. lige nu.
|
|
Lagt på d. 30/12-2009 13:50
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Efter min mening kunne ledelsen ikke handle anderledes end de gjorde. Godt Nytår. |
|
|
Lagt på d. 30/12-2009 14:35
|
|
Hej. Tak for informationen/linket. Godt site! Jeg vil dog vove at påstå at jeg er 20% billigere, ink fri forsendelse til hele verden hvis du køber på hjemmesiden. I forretningen er jeg nok 50% billigere, og er pt igang med at få lavet en jakke, så kunderne kan se og føle på de materialer der er inden i. På den måde ved alle at de ikke køber katten i sækken, og modtager noget lort. Feks syr min skrædder en stor del af tingene i hånden, og på den måde er det langt bedre end hvis du købte hos inderne eller for den sags skyld færdigt produkt, da alt du modtager fra min butik er lavet i høj standart. Vi bruger aldrig ppir eller noget der minder om det. Dog igen, du får hvad du betaler for. Vi tilbyder discount produkter, såvel som 100% bespoke håndlavede jakkesæt i den højeste kvalitet. Men vil naturligvis kikke tingene igennem med min skrædder løbene, og hvis der skal laves om på priser osv bliver der naturligvis det. Men kvaliteten hos mig er høj, det skal der ikke være nogen tvivl om. Min skrædder har arbejdet i 25 år, og har lært af sin far som ligeledes har været skrædder i 279år (eller 280 jeg kan ikke huske det). |
|
|
Lagt på d. 30/12-2009 14:36
|
|
øhh.. Mit indlæg er svar på et tidl indlæg men af urnsaglige årsager valgte min pc ikke at smide citatet med... |
|
|
industriskuespilleren |
Lagt på d. 30/12-2009 14:39
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
Jeg synes nu at denne side skal fortsätte i samme ånd som nu, For om man söger andre sider så är de meget faktatunge og faktisk rimelige träls og läse i, Og man får både fakta og mange gange et godt grin här, Mig selv vil nok aldrig blive en hard core skriver her men jeg kikker alltid ind minst ett par gange i ugen, for og fölge debatterne. Og min erfaring av Thailand är at om det rejser 10 personer ned Så är det iaf. 8 forskellige måder og opleve landet på. Det får ni efter min mening riktig godt frem her. De Smiler jo så södt når de tar röven på en
|
|
|
Lagt på d. 30/12-2009 15:18
|
|
Ja enig herfra. Den ånd der er og iøvrigt altid har været herinde, minder lidt om den højskole ånd jeg husker fra mine tvind dage haha Bare ikke komplet forskruet, og pengegrisk! |
|
|
thamarai |
Lagt på d. 31/12-2009 05:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 387 |
kennyhawk skrev: Min skrædder har arbejdet i 25 år, og har lært af sin far som ligeledes har været skrædder i 279år (eller 280 jeg kan ikke huske det). Det gør nok heller ikke den store forskel, om det er 279 år eller 280 år, at faderen har arbejdet som skrædder. |
|
|
Dream |
Lagt på d. 31/12-2009 05:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 465 |
Jeg er maaloes |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 31/12-2009 08:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Ja, en stor skam at mange herinde er saa naertagende, har kostet Webmoster megen tid at rede traadene ud og har til tider vaeret ved at oedelaegge hele forummet.... __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
Dream |
Lagt på d. 31/12-2009 08:39
|
Som Erik Clausen siger i filmen Slip hestene loes : Man skal kun skide til kanten !! |
|
|
thamarai |
Lagt på d. 31/12-2009 08:44
|
Dream skrev: Som Erik Clausen siger i filmen Slip hestene loes : Man skal kun skide til kanten !! Jeg plejer bare at trække ud en gang imellem, selvom det er lidt besværligt, hvis knappen er bag ved ryggen. |
|
|
Dream |
Lagt på d. 31/12-2009 08:47
|
Man kunne ogsaa saette sig med ansigtet rettet mod knappen ikk' ' |
|
|
gall |
Lagt på d. 31/12-2009 08:59
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 29 |
Mit indlæg er rettet til det første indlæg.: Du har fuldstændig ret - hvilket de fleste af de sidste 50 indlæg desværre bekræfter. Det er måske det sted, man hurtigst kan få svar på de spørgsmål man skriver i "debatten", men samtidig også det sted hvor der kommer flest unødvendige bemærkninger, og personlige holdninger - Hvoraf mange er negative over for Thailand og Thaier. Derfor foretrækker jeg et andet forum med en mere informativ og positiv tone. ... Men det er selvfølgelig også fordelen. Man kan vælge at føre sin debat et andet sted. Jeg synes det er synd for nytilkomne, hvis de går ind på en debat med en negativ tone, første gang de ønsker at få informationer om Thn / dele deres lidenskab for Th. Ka' I ha' et rigtig godt nytår - og tak (til mange af jer) for jeres vilje til at dele jeres viden om Thailand med os andre Thomas
|
|
|
Dream |
Lagt på d. 31/12-2009 09:35
|
gall skrev: Mit indlæg er rettet til det første indlæg.: Du har fuldstændig ret - hvilket de fleste af de sidste 50 indlæg desværre bekræfter. Det er måske det sted, man hurtigst kan få svar på de spørgsmål man skriver i "debatten", men samtidig også det sted hvor der kommer flest unødvendige bemærkninger, og personlige holdninger - Hvoraf mange er negative over for Thailand og Thaier. Derfor foretrækker jeg et andet forum med en mere informativ og positiv tone. ... Men det er selvfølgelig også fordelen. Man kan vælge at føre sin debat et andet sted. Jeg synes det er synd for nytilkomne, hvis de går ind på en debat med en negativ tone, første gang de ønsker at få informationer om Thn / dele deres lidenskab for Th. Ka' I ha' et rigtig godt nytår - og tak (til mange af jer) for jeres vilje til at dele jeres viden om Thailand med os andre Undskyld, men hvorfor skriver du saa her.........? |
|
|
blume |
Lagt på d. 31/12-2009 10:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 169 |
Godt Nytår til alle , og tak for de ofte morsomme og indformative indlæg, men også de platte de vrede de dumme, rigide ligegyldige indlæg, dem med de fleste indlæg. Alle har de forsødet min hverdag. Tak til dem der forsvandt på den "ene eller anden måde" nogen savner Jeg og andre kan være lige meget. Tak Med venlige nytårshilsner fra Odense ligger på Fyn meget tæt på Københaven blume Redigeret af blume d. 31/12-2009 10:01 |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 31/12-2009 10:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
Også her fra Lamplaimat skal lyde et GODT NYTÅR til brugerne på DTW
|
|
|
gall |
Lagt på d. 31/12-2009 11:15
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 29 |
Ja... Dream. Så er det jo at jeg skal komme med et personligt svar til dig, og det er jo netop det der får siden til at minde mere om et chat center, end et Thai forum. Svarer man med en provokation, mindsker man muligheden for en debat i det første indlægs ånd. Så du besvarer egentligt hovedspørgsmålet godt, selv. Men jeg hoppper selvfølgelig på vognen!! Foretrække er ikke det samme som at udelukke. Dette her er så vidt jeg ved, det største forum, og der er rigtigt mange der er hurtige til at komme med gode konkrete svar på spørgsmål.... men der er også andre! Thomas
|
|
|
thamarai |
Lagt på d. 31/12-2009 13:22
|
Dream skrev: Man kunne ogsaa saette sig med ansigtet rettet mod knappen ikk' ' Jeg har lige prøvet, og det kørte bare derud med knappen. Dog er det alligevel ikke så smart - du kan selv prøve. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 31/12-2009 13:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
hehe jeg fik lige et meget grimt billede i hovedet..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
sn |
Lagt på d. 02/01-2010 02:58
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 92 |
Dream skrev: Man kunne ogsaa saette sig med ansigtet rettet mod knappen ikk' ' Så er der også mere plads til "banditten" sn
|
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 04/08-2010 01:07
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Syntes lige dette emne skal op igen, der sidder mange derude bag skærmene og forklummre DTW lige nu, efter min menning! Alle de platte/intet sigendende indlæg er blevet formeget! En joke og sjov kommetar er vel ok! Men bare at skrive "Gaab" eller et symbol, er bare formeget! Det er vist heller ikke menningen at mennesker har tovejs kommunikation i en tråd om et helt andet emne end tråden er oprettet om! Der er en grund til at pb funktionen er oprettet! I ved selv hvem I er og I ødelægger siden totalt! Jeg skriver dette fordi jeg selv læser de tråde jeg finder interressante, og åbner selvfølig tråden når der er nyt svar! Men bliver skider irriterret når den eneste kommentar er : Gaab eller ! TAG JER DOG SAMMEN DERUDE Redigeret af jesperfrb d. 04/08-2010 01:09 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
Spring til debat: |