Se indlæg
 Udskriv debat
5 danske guider anholdt i Phuket
kro90
Ifølge Ekstrabladet er 5 danske guider fra Tyrkiet Eksperten blevet anholdt i Phuket i går eftermiddags dansk tid.Det var manglende arbejdstilladelse.
Guiderne er sent Thailandsk tid blevet løsladt.
Ifølge Deniz Jensen (TE) er alle regler blevet fulgt, og der er ikke betalt penge under bordet.
Kim

krydolf
Er de der guider ikke kommet noget ud af kurs? Jeg mener, der er sgu' da langt fra Tyrkiet til Thailand! Og de kalder sig eksperter?
Man kan godt drikke uden at more sig.

kro90
Hej Krydolf.
Jeg tror de har taget fejl på en af deres mange mellemlandinger.
Nej TE flyver jo til både BKK og Phuket, næsten direkte, med blot en teknisk mellemlanding. priser fra ca 6.500 med hotel i 14 dage.
Kim

thamarai
Naturligvis, for en udlænding kan ikke få arbejdstilladelse som guide i Thailand.
/Andreas

Bangkok, Thailand

http://thamarai-t...gspot.com/

http://thamarai-thailand.blogspot.com/
rinpoche
Du har helt ret, thamarai.
Dette omgåes ved at de officielt figurer som tolke/konsulenter og hvad ved jeg. Dette selvom gud og hvermand ved, at de de facto er guides.

Big-Viking
Nu har gennem flere år hørt den ene dårlige ting efter den anden angående Tyrkiet Eksperten. Men at de ikke engang kan sørge for at deres "medarbejdere" har orden i diverse papirer er da en falliterklæring i mine øjne.Sad

rinpoche
Ja, det er sandt nok, Big Viking.
Hvis der var tale om en generel crack down ville andre selskaber nok også være blevet berørt.

mvh

kiml
Har hørt så meget dårligt om tyrker expessen, må se at få dem prøvet dem af, kunne være helt fint hvis de serverer Kasserol i flyet med en Efess pils til Wink

BJ
Min noget ældrere mor har rejst med dem nogle gange, og her er svaret det samme HOLD FINGERNE FRA DEMSad, det er det rene L..T hun har også kun dårlig erfaring med dem.
Har dog ikke selv fløjet med dem men ønsker det heller ikke efter de beretninger jeg har fået.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

BJ
Men det er det ikke noget om at der er forskæl på Tyrkiet Expressen og Tyrkiet eksperten#1.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

SteenJ
Tyrkiet Expressen: på goggle kommer en del søgninger frem der ikke har med Tyrkiet Eksp. at gøre. Sidstnævnte eneste af de to til Thailand udfra mine søgninger.
Dette indlæg ikke kun for at gøre sig bemærket på DTW.
MVH.SJ

John
BJ skrev:
Men det er det ikke noget om at der er forskæl på Tyrkiet Expressen og Tyrkiet eksperten#1.
MVH.BJ

Tror ikke der er noget rejseburaeu der hedder Tyrkiet Ekspressen.

Jeg har rejst til Phuket med Tyrkiet Eksperten en enkelt gang for et par år siden, med en mellemlanding i Emiraterne på en time.

Jeg har ikke noget at klage på, det var billigt og man kommer fra A til B. Største problem er at det jo er carter så de er ikke fleksible med længden på opholdet.
De flyver ikke til Thailand om sommeren, så min kammerat har været heldig et par gange at få en rest billet sidst i marts, 14. dage incl. hotel på Phuket for kr. 999
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Big-Viking
Tyrkiet Expressen lyder som en eller anden togrute.. Har intet hørt om Expressen ..
Tyrkiet Eksperten er det jeg har hørt om og ikke har i sinde og lære at kende eller prøve.

BJ
Ja Ja jeg ved det ikke jeg har aldrig brugt dem, men som sagt det har min mor, men i indlæg#1 står der Tyrkiet og i indlæg#8 skriver Kiml Tyrkiet expressen???????????????.
og ja Big-viking det lyder som et togselskab, men det er det desvære ikke.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 29/12-2009 21:13
THAILAND
A DREAM COME TRUE

kylling
Bus Nr. 5 A , der jo køre i københavn bliver også kaldt Paki el. Tyrkiet expressen

fckguld
[quote]kylling skrev:
Bus Nr. 5 A , der jo køre i københavn bliver også kaldt Paki el. Tyrkiet expressen[/quote ha ha den var god, dejligt med humor-god dag
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

carstenjacob
tyrkiet eksperten kan absolut ikke anbefales til nogen der har humor ej heller brug for mad!!!!
Er netop hjemvendt fra 14 dages tur med dem til phuket og hold da kæf...
*De har lejet sig ind hos et lihtauisk selskab hvor stewardesserne absolut ikke var uddannede - 3 timer for at servere en doggybag pose med sandwich til aftensmad og herefter kaffe samt valget mellem øl og sodavand - og ikke andet. Efter mellemlanding i Sharjah varm mad efter samme fremgangsmåde. Og that´s it.. Ingen varme, ingen puder, ingen film, musik eller noget - så er der fannneme langt til thailand :-(((( Og pitchen i det gamle fly fra rusland er mindre end thai´er næsten kunne sidde i - kan IKKE anbefales, selvom det måske lyder billigt

BJ
Ja det kommer vel an på ens forventninger, men jeg er sgu også blevet advaret mod dem.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Spring til debat: