Se indlæg
Google earth koord. i Ubon Ratchathani
|
|
gg |
Lagt på d. 18/03-2009 10:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 141 |
Hej. Er der nogen der har nogle koordinater til brug i Google Earth til steder i Ubon, bl.a. Tesco Lotus og Robinson? Jeg kan simpelthen ikke finde det. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 18/03-2009 11:59
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Jeg kender ikke koordinaterne. Men jeg vil lige tillade mig at anbefale [url]www.PointAsia.com[/url], som har luftfoto af Thaialnd i væstentlig bedre opløsning end Google Earth. Ulempen er dog, at teksten er på thai. |
|
|
industriskuespilleren |
Lagt på d. 28/12-2009 19:07
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
Lotus eller lotas som det heder på thai är faktisk meget nemnt og finde Lotus ligger på 15º15'10”N 104º51'00”O Robinson ligger på 15º14'27”N 104º51'07”O Du har også ett köbecenter her 15º14'41”N 104º50'51” Men jeg kan ikke huske navnet på den Jeg har et lille spörsmål om hvad lantbruksjord ved ayutthaya koster? Det ligger lige i udkanten av byn og är ca. 10 ray stort, nord ost mere precist i Ban Ko De Smiler jo så södt når de tar röven på en
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 28/12-2009 19:21
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Det udtales Lotat på thai Landbrugsjord? How long is a piece of string? Vandingsmuligheder? Reservoirs i nærheden? Er det hvad der kvalificerer som Ti Nah eller Ti Rai? Hvor tæt ligger det tæt på off. vej? Der indgår mange faktorer i vurderingen. NU savner jeg le-si, vores residerende ekspert. |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 28/12-2009 19:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
industriskuespilleren skrev: Lotus eller lotas som det heder på thai är faktisk meget nemnt og finde Lotus ligger på 15º15'10”N 104º51'00”O Robinson ligger på 15º14'27”N 104º51'07”O Du har også ett köbecenter her 15º14'41”N 104º50'51” Men jeg kan ikke huske navnet på den Jeg har et lille spörsmål om hvad lantbruksjord ved ayutthaya koster? Det ligger lige i udkanten av byn og är ca. 10 ray stort, nord ost mere precist i Ban Ko Big C ligger også på samme vej, og der er kommet et nyt som kun har tøj det ligger næsten overfor Lutas Ubon.
|
|
|
industriskuespilleren |
Lagt på d. 28/12-2009 19:30
|
Hmm det ved jeg faktisk ikke jeg sider som sagt i norge lige nu men han snakker om 300.000 per rai men skall se om jeg kan finde ud av det
De Smiler jo så södt når de tar röven på en
|
|
|
industriskuespilleren |
Lagt på d. 28/12-2009 19:33
|
Big C ligger også på samme vej, og der er kommet et nyt som kun har tøj det ligger næsten overfor Lutas[/quote] Mener du det nye hotel som ligger lidt länger ude? De Smiler jo så södt når de tar röven på en
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 28/12-2009 19:43
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Det er svært at sætte prisen, som vi fornylig så i hammerslag på dr i Thailand. Konen købte land i Sakon Nakhon sidste år - Ti Din altså jord man kan dyrke - kostede 50.000 baht per rai. De har et reservoir tæt på, der kan udlede vand til markerne. Disse marker ligger så et godt stykke for vejen, vel en 5 kilometer. |
|
|
industriskuespilleren |
Lagt på d. 28/12-2009 20:23
|
Jeg ved godt at dette ikke är den riktige tråd men jeg ville ikke lave en ny, Jeg skulle önske at det var en sögefunktion till DTW:s tråde billeder mm. Ellers synes jeg det är en meget god og underhållende side Det eneste jeg ved sikkert lige nu är at det ligger lige ved siden av et stort industriområde så denne lille plett skulle kunne bruges både til lantbrug og att bygge industri på men jeg har ikke råd til og bygge en stor fabrik lige nu De Smiler jo så södt når de tar röven på en
|
|
|
John |
Lagt på d. 28/12-2009 20:38
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
industriskuespilleren skrev: Jeg ved godt at dette ikke är den riktige tråd men jeg ville ikke lave en ny, Jeg skulle önske at det var en sögefunktion till DTW:s tråde billeder mm. Der er en søge funktion på DTW, i venstre side af skærmen Redigeret af John d. 28/12-2009 20:39 john@dansk-thai.dk
|
|
|
MadsEJ |
Lagt på d. 28/12-2009 20:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 112 |
Men den er sku forældet.. Jeg syntes ihvertfald det er uoverskueligt, og svært at finde rundt i.. Men det virker da hvis man har lidt tålmodighed (søgefunktionen) Savner Thailand og min kæreste utroligt meget!
|
|
|
industriskuespilleren |
Lagt på d. 28/12-2009 20:53
|
Nå for s.... det är da riktig og jeg har faktisk haft en kamerat i sverige som hade en blind ape De Smiler jo så södt når de tar röven på en
|
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 29/12-2009 07:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
industriskuespilleren skrev: Big C ligger også på samme vej, og der er kommet et nyt som kun har tøj det ligger næsten overfor Lutas Mener du det nye hotel som ligger lidt länger ude?[/quote] Det der kun har tøj, tænker du på det hvor der også er et vandland i, for der er der hvis kun tøj og smykker der sælges. Ubon.
|
|
Spring til debat: |