Se indlæg
 Udskriv debat
Glædelig Jul/Godt nytår!
Klovn
Da vi nu nærmer os juleaftren vil jeg lige sende en lille hilsen til alle her på Dtw,nej jeg kender ingen af jer men er det
ikke det julen handler om, at sende en glad Smile og ønske hinanden en sød juletid med et håb om et godt nytår hvor vi
trods finanskriser/ægteskabelige kriser/børne kriser..osv mødes på dette forum og dyrker det, det hele handler om nemlig vores pasion for Thailand,om vi er i Pattaya eller Odense,København eller Århus betyder ingenting bare vi med
hjertet det rette sted går året imøde.

Tak Speedmaster og ilm... håber at julemanden har gemt en lille nisse pige til mig i Pattaya.... hahaha... har været en god dreng i år....

Venligst og god jul og lykkebringende nytår til alle.....

Michael

Ja rigtig glædelig jul. Ønsker det bedste til jer og jeres familie!!

Mvh

Kea & Lasse

mam
Jeg vil også benytte denne mulighed for at ønkse jer alle en RIgtig God Jul. Dejligt at man har venner, man ikke kender her på siden, der altid er parat til at hjælpe med spørgsmål. Håber i må nyde dagene sammen med jeres kære.
Med de varmeste julehilsner Max

Hvad laver vi her???

Payanak
Så kom tråden langt om længe...Grin

God Jul og Godt Nytår til alle!!!

i415.photobucket.com/albums/pp236/Keefers_/Keefers%20Christmas/d1728059.gif

[img]http://mypetjawa.mu.nu/archives/HappyNewYear.jpg[/img] is not a valid Image.

b_j3ns3n
når enden er god...

Glædelig Jul til jer alle. Grin Grin Grin Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

BJ
Ja glædelig Jul og et Godt nytår til ALLE DTW'er
MVH.BJWink
THAILAND
A DREAM COME TRUE

BJ
Payanak skrev:
Så kom tråden langt om længe...Grin

God Jul og Godt Nytår til alle!!!

i415.photobucket.com/albums/pp236/Keefers_/Keefers%20Christmas/d1728059.gif

[img]http://mypetjawa.mu.nu/archives/HappyNewYear.jpg[/img] is not a valid Image.

Det ser sgu godt ud Payanak!Grin
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

sony
Ja i ønskes en rigtig glædelig jul hik hik hik
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

kimkingo
Ditto. HerfraSmile

jette
Jeg vil også gerne ønske alle her på DTW en rigtig glædelig jul samt et godt nytår. Jeg kender heller ingen af jer, men det føles ind imellem alligevel, som om man gør. I hvert tilfælde har jeg lært en masse om Thailand på godt og ondt. Glæder mig til at vi rejser den 30.12.Smile

swaddii
vil også lige ønske jer allesammen herinde på Dtw en glædelig jul ,samt et forrygende godt nytår2010,specielt tak til dem der har hjulpet mig med svar på mine spørgsmål i det snart forgangne år.
Og glad Webmaster for din hjælp også,tales ved i det nye årWink
Cheersen gang Isaan altid Isaan

Dream
Her fra Udon thani oenskes i alle ogsaa en glaedelig jul.

Her holder vi jul hjemme sammen med vores genboer ( Thai ) med flaeskesteg, samt thaifood.

Med venlig julehilsen / Ning & Dream.........Wink

Janti
Ogsaa her fra Patong oenskes i alle en glaedelig jul samt et godt og lykkebringende nytaar.Grin

Hilsen Aun og Jan

kiml
også Jeg vil ønske alle her på siden en rigtig god jul samt et godt nytår Wink

pdrhan
"Same Same" herfra Ørestad
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

swed
I ønskes alle en rigtig god jul af konen og mig
Swed

bangkoknielsen
Glædelig Jul samt godt nytår ønskes alle - også de "udstødte"...
Her breder julestemningen sig, and og flæskesteg er i ovnen, juletræet pyntet og radio aura fra DK sender non-stop julemusik - så nu er der tid til en lille en på terrassen, inden thaifamilien ankommer - bare en skam, at vi heller ikke denne gang får en hvid jul i Bangkok...

Bjarne 63
Ønsker jer alle en god jul samt et good new year. Godt Nytår
Jeg glæder mig til det nye år at blive genforenet med min kone Fra Thailand i danmark..Så der er meget at se frem til...

Bjarne som elsker sin lille kone i Thailand

Lung Yao
G L Æ D E L I G....J U L.. til jer allesammen:

Redigeret af Lung Yao d. 24/12-2009 10:56
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: