Se indlæg
 Udskriv debat
Ring til Thailand for 9 øre med Lebara
MyrupLebara
Hej hfb,

Alt er jo til debat, og da særligt her på sitet Smile, så hvis jeg kommer med et indlæg om vores gode produkter og tilbud må jeg selvfølgeligt finde mig i, at ikke alle er enige Smile

Mht. synlighed af opkaldsafgift gør vi vores bedste for at kunder er opmærksomme på det inden de køber et produkt af Lebara. På forsiden af sitet fremgår det flere steder og særligt i forbindelse med 0 øre/minut fra Lebara til Lebara er det vigtigt, at det fremgår tydeligt, at der er en opkaldsafgift, se evt.: www.lebara.dk. Udover at være den rigtige måde at gøre det på er det faktisk ikke en god forretningside at narre kunder som man gerne vil have en lang relation til og derfor er det som du ser også tydeligt angivet på Lebara sitet.

Der er flere grunde til, at jeg skriver på sitet netop nu. En af grundende til at jeg kom herind netop i denne uge var, at jeg rejser til Phuket i aften, iøvrigt min første tur til Thailand, så det glæder jeg mig meget til.

Derudover syntes jeg, at det var ok fordi; mange herinde ringer meget til Thailand og blandt andet bruger Lebara, prisen på 9 øre er så vidt jeg ved enestående lav. Endeligt gav vi et særligt tilbud om en gratis startpakke eller 100 kr i velkomstgave ved nummerportering. Det tilbud eksisterer ikke andre steder end her på sitet, og dermed var der noget særligt at bidrage netop i forhold til Jer herinde, hvilket igen øger relevansen.

Tilbudet er kun fremsat herinde, og det er også derfor, at man for at få den gratis startpakke eller velkomstgaven skal angive at man har fået tilbudet her.

Endeligt er det selvfølgeligt vigtigt at man klart og tydeligt angiver at man kommer fra et firma og dermed har en kommerciel interesse, det synes jeg også at have gjort både i brugernavn og ved underskrift med eget navn.

Jeg skal igang med pakkeriet, i ønskes alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Venlig hilsen

Myrup

Lung Yao
M.h.t. opkaldsafgifter kan jeg oplyse at fx. vedr. min kones tlf regning hos (Sonofon) Telenor, at nogle gange posten til Opkaldsafgifter er større end samtale udgiften. Så kan de sagtens også "prale" med en lav minute pris eller gratis mellem hustandens Telenors abonnenter.
Opfordring til Myrup/Lebara : Hvis I samtidigt med den lav minute pris også nedsat opkaldsafgiften til fx. max. 20 øre, så kunne det være at det ville være interessant for mange, og I ville også tjene på mængten af samtaler(+ opkaldsafgifter).
Redigeret af Lung Yao d. 18/12-2009 11:54
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

hfb
Hej Myrup.

Jeg håber I får en god rejse til Thailand.... Jeg er slet ikke misundelig Frown

Du må også have en rigtig glædelig jul, godt nytår og god rejse Smile

bruno
Vi bruger også kun lebara, har aldrig haft nogle problemer med kvaliteten, altid klar tone og kan komme igennem til Thailand, hvis ellers de tager telefonen. Det eneste der er træls er, at lige så snart vi kommer syd for grænsen kan vi ikke bruge den.
Efter nytår kan vi så ikke få 750 kr på en 500 kr skrabelod ?

http://gj-blog.dk/
krydolf
Jeg har brugt Lebara i over et år - og har ikke haft de store problemer. Det er rigtigt hvad der skrives i et indlæg, at man ofte skal kalde op både 3 og 4 gange, før man for forbindelse. Det er også rigtigt at man mange gange bliver afbrudt. Om dette skal tilskrives Lebara eller andre omstændigheder, ved jeg ikke. I hvert fald tjener Lebara på hvert opkald, hvad enten man får forbindelse eller ej.
Fint nok at man nu sætter prisen ned til 9 øre pr. minut, men hvis man samtidig fjerner ordningen med at få for 750,- kr. taletid når man tanker op for 500,- har jeg ærligt talt svært ved at juble højlydt. Bevares, det er stadig billigere end andre selskaber.
Da Lebara benytter sig af Sonofon ved roaming, er det langt billigere at købe et sim-kort i Thailand, når man befinder sig der.
Man kan godt drikke uden at more sig.

lols
WisawagonFaiFaa skrev:
Lebara: 10 min/dag * 0,09 kr/min * 365 dage/år = 329 kr/år

Hvad sker der, hvis opkaldsgebyret lægges til og der regnes med de forgæves opkald og afbrudte forbindelser?

5 samtaler om ugen a 15 min.

Ubegrænset taletid og ingen opkaldsafgift.

Lebara:
Samtaler:
5 opkald/uge * 15 min * 52 uger * 0,09 kr/min = 351 kr/år

Opkaldsgebyr:
5 opkald, plus 3 forgæves opkald, afbrudte samtaler, eller modtageren ikke lige svarer, per gang = 20 opkald * 52 uger * 0.49 kr/opkald = 510 kr/år.

Ialt Lebara: 861 kr/år.

Lebera: 861 kr

Der fåes mobiler med Skype og der kan købes trådløse telefoner, som kan bruges hjemme helt som en trådløs fastnet telefon.
Redigeret af lols d. 18/12-2009 13:28

bruno
Men så er skype også markant dårliger i lydkvaliteten.

http://gj-blog.dk/
Lung Yao
MyrupLebara,

Hvor seriøse er I i Lebara?.
Jeg fulgte din opfordring og sendte en mail d. 21-12-09 til den adresse fra denne side her:

http://www.lebara...taktos.php

Men jeg har intet hørt fra dem endnu. Sad
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

MyrupLebara
Hej Lung Yao,

Jeg beklager selvfølgeligt ventetiden over Jul, men har kontaktet kundeservice og har forstået, at det er bragt iorden, jeg er ikke regelmæssigt på nettet før end uge 2, idet jeg er ude at rejse.

Hvis der er noget vi kan være behjælpelige med i forbindelse med nummerflytning eller andet vil jeg bede dig ringe til kundeservice, der er åbent 9-18 på alle hverdage og 10-16 i weekenden.

Kundeservice har 50 10 10 10.

Venlig hilsen

Myrup

vandango
03-01-2010 16:43:13 66xxxxxxxxx Thailand-Mobile 19 min. kr 1,71
03-01-2010 16:43:13 66xxxxxxxxx Opkaldsafgift 1 stk. kr 0,49

2,20 kr. for 19 minutters samtale til mobil i Thailand er da yderst rimeligt.

b_j3ns3n
bruno skrev:
Men så er skype også markant dårliger i lydkvaliteten.

ja og man er også nød til at købe ekstra udstyr til sin pc..

alle har vel en mobil tlf allerede, så det er bare et lebara sim kort der mangler.

jeg ringer ikke så meget mere, nu hvor konen er sammen med mig i sverige, men inden da og når hun er hjemme, bruger jeg kun lebara Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Spring til debat: