Se indlæg
 Udskriv debat
Nogen erfaring at trække på ???
Ki Nuk
Jeg har kigget lidt på siderne bag dette link; de ser jo glade og tilfredse ud, gutterne, men hvordan er virkeligheden, her 3-4 år senere ? Nogen der ved noget om, hvordan det går ? Priserne er seriøse, er foretagendet mon også det ?

http://www.sweets...ples4.html

mvh
L.
Redigeret af John d. 18/11-2005 15:56

Robert Kronberg
Hej,

Jeg ved ikke, hvor meget, jeg tror på den slags sider. For mig virker det som plat og svindel. Der er sikkert nogle reelle wesite af den slags. For mig virker det, som den lette løsning; men kærlig er ikke let, da den kræver benarbejde.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
high-tower
Hej alle,

Jeg har rejst i Thailand 5 gange og har tidligere haft en kæreste på besøg.

Sidste år skulle jeg afsted igen, og faldt rent tilfældigt over www.megafriends.com, hvor jeg skrev sammen med en sød pige fra Udon Thani.

Vi mødtes og tingene udviklede sig. Her 1.5 år efter er vi gift og bor i Danmark og min kone stortrives og er netop begyndt i sprogskole.

Så jo, man kan være heldig, men jeg vil samtidig også gerne sige at man skal se sig godt for.

Den første pige jeg mødte havde arbejdet på bar og havde 2 børn boende i Thailand.

Hun var her 6 mdr. men faldt aldrig rigtig til og savnede familien. Vi var heller ikke helt enige om at det ikke var i orden at drikke sig halvfuld i hverdagen med nogle beninder (læs nogle af de tøser der kan lide at drikke og spille kort) så det sluttede.

De sider jeg kender er www.megafriends.com og www.thailovelinks... og der er flere der har haft held med det.

Man skal dog være opmærksom på at man kan være uheldig og finde en platugle, som forsøger at få folk til at sende penge til sig selv og familien, og man skal heller ikke være blind for at pigerne godt kna skrive sammen med flere mænd.

Hvis man er heldig og finde en sød pige skal man efter min mening tage ned og besøge dem - og ikke mindst deres famile.

Det er en god idé at se hvordan de bor, så man har en idé om at hverdagen i Danmark er anderledes end hos dem.

Mange af pigernes engelsk er ikke godt og nogle af dem får hjælp af lokale kontorer til at oversætte breve.

Det lyder måske lidt hårdt at sige det, men det er sjældendt det ender lykkeligt hvis man finder en pige fra bar - så den der skriver at de arbejder på en restaurant skal man vare sig med. (Prøv f.eks. at se på billedet om det ligner en bar, og pigen har tatoveringer eller guld halskæder osv.).

Guld er et status symbol. så hvis en pige fra en bar har en kæreste vil hun meget gerne have en fin og dyr halskæde (den kan i øvrigt nemt sælges senere hvis hun behøver kontanter). - Og det er slet ikke ualmindeligt at bar pigerne har flere kærester. Jeg har sågar set piger med flere mobil telefoner, så kæresterne kan ringe på hvert sit nummer!

Men som sagt besøg pigen og hendes forældre, og skal hun på besøg så tag til ambassaden i Bangkok og lav ansøgningen sammen.

- Husk at hun skal have et pas og 2 billeder i pas størelse med, og lav en skriftlig invitation hvor man skriver at man nok skal sørge for både billet og ophold mens der er her.

Der er mange suspekte firmaer der lever af at slå plat på folks kærlighed, og jeg ved at der er firmaer i Bangkok som tager 10-30.000 Bath for finde en pige.

Men hellere prøve at finde nogen at skrive sammen med og så mødes - og frem for alt lad være med at begynde at sende penge!

Held og lykke ;-)

High-Tower

MisterM
Hej high-towerGrin
Jeg vil for det meste give dig retGrin
Et firma kan ikke levere kaerlighedenSad

Og loejberg du er en fornuftig mandSmile
saa proev at finde en pige du kan lide via Yahoo eller ICQSmile

Chat med hende og hvis der er kontakt saa besoeg hendeGrin

For 4 aar siden sad jeg ved min computer i Danmark da der pludselig var svar paa ICQSmile Jeg ventede paa en samtale med mine bekaendte i Singapore. Jeg gider ikke chat men jeg svarede da jeg troede det var mine bekaendteSmile Men det var en ung pige Fra Ubon Ratchathani og hun var meget fornuftigSmile Da jeg skulle til Singapore gjorde jeg et ophold i Bangkok og floeg til Ubon i weekenden for jeg var nysgerrigSmile

Familien hentede mig i lufthavnen og jeg havde 2 fantastiske dage saa da jeg tog vidre sagde jeg at jeg ville komme igenGrin

Efter 3 besoeg i Ubon besluttede jeg for 2 aar siden at flytte herudGrin

Jeg er ikke forlovet med nogle af de soede piger og skal ikke giftes med demSmile Hvis jeg havde vaeret 30 aar yngre havde jeg gjort detGrin

Jeg lever i et lille paradis og familien kan forstaa migSmile De hjaelper mig med alt og jeg har aldrig faaet et daarligt raadSmile
Redigeret af MisterM d. 17/09-2005 18:09

high-tower
Ja, det er den slags små solstråle historier der gør livet værd at leve! Wink

Ki Nuk
Hej med jer...
Takker for svarene; de er vel lidt i retning af, hvad jeg havde forventet, mht de websider... De gode råd tager jeg med kyshånd...
Jeg skriver/snakker lidt (hver dag !) med en sød pige fra BKK.
Det kan blive til hvad som helst... Eller ingen ting ! Jeg har ikke så travlt mere... Ihvertfald tager jeg en flyver til Thailand d. 9 nov og vender hjem igen d. 3 dec... spændende... Uanset hvad der så sker...

mvh
Lars

commandertorp
he Lars

Well jeg kender til flere af de sider du referere til, og også til flere par der har mødt hinanden/ lært hinanden "at kende" ( i gåseøjne da jeg mener det er svært at lære en person at kende, hvad angår kultur-forskelle med videre, uden at have dem "face to face" )
- Og jeg kan da også se at der er både gode og dårlige eksempler i mellem dem ! - nogle kvinder er kun ude efter en "økonomisk sikker fremtid", mens andre virkelig ønsker at finde en der holder af dem ! endvidere er der jo også flere typer " farang's" !! - een af dem er kun ude efter at få fjederen dyppet, en anden er mere til "husholderske" modellen, og så er der selvfølgelig også de der er seriøse, og virkelig ønsker at finde den store kærlighed !
- Men fælles for mange af dem er dog, at der er en del af disse der bruger internettets dating/ chat-sider til at finde deres løsning.

så om en side er seriøs eller ej ?? ja det må være op til den enkelte at bedømme ! da det jo er brugerne og ikke web-master der bestemmer hensigter og det endelige udfald af hvert tilfælde.
Commandertorp

Hjem er det sted man sætter sin kuffert !
OK det ser ud til at det er Thailand denne gang Wink

http://www.khonkaen.dk
rinpoche
og man skal heller ikke være blind for at pigerne godt kna skrive sammen med flere mænd.

haha, nåeh, du mener ligesom mændene skriver sammen med flere piger Grin

xxxx
Altsaa Rinpoche

Hvordan kan du dog tro saadan noget Shock

Om kontakt sider er serioese.. tjae de har fundet en hurtig vej til enlige maends lommer, det er vist bedste beskrivelse.
Jeg ved ikke om der findes nogen som er serioese, men jeg ved der findes mange som er bundraadne... Det var grunden til at jeg i sin tid droppede www.ladythai.com / dk selvom det var gode penge saa var det godt nok for userioest..
I den forbindelse havde jeg kontakt med flere af de sider der vedr. Thailandske kvinder og ja i kan jo selv tjekke de samme piger findes paa flere sites bare til forskelige priser og rosende beskrivelser.
Om chat er bedre.. ja hvis man er lidt godtroende saa er det da sikkert. Der er simpelhen for mange nemme penge i det.
Indroemmet der findes piger som mener det serioest, men der er daeleme langt imellem dem.
Jeg fik tilbudt at koebe halvpart i www.thailadies.com som saa findes i et utal af andre navne paa nettet.. men pigerne er de samme, bagmaendene er de samme men siderne har forskellige tilbud og lovprisninger af de piger de INTET aner om. Udover at de fleste arbejder i pattaya - sukhumwit - Patpong osv.
Priserne er saa forskellige som fra dkr. 15 til 30-40.000 for den samme pige. Serioest jo da, hvis man ikke ved bedre.Grin

Le-si

MisterM
Tro ikke paa kontakt websiderSmile Der er for mange der skal tjene pengeSad

Du kan laese hvad jeg skrev foerSmile

Jeg er saa glad for at bo herSmile Det er et lille paradisGrin

Den unge pige som jeg chattede med var virkelig serioues og forsoegte at finde en farangSmile Og hun er ikke fra en fattig familie fra landetSmile

Hun opholder sig nu i Canada hos sin ven og har faaet et 1 aars visaSmile

Jeg vil kun sige at jeg har vaeret meget heldig Grin

Og hvis de bliver gift har jeg sagt til min Canadiske ven at han har fundet en guldklump som han kan vaere stolt overGrin
Hun er nr 10 udaf 10Grin

Suk Rak Ning
Lidt computer, lidt msn, lidt snak, lidt webcam, lidt tålmodighed og lidt rejsen................så tror jeg, at den er i vinkel...............

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Hejsa
Ja det ville være dejligt med en side hvor det ikke kostede noget at skrive sammen med dem.
Så ville man ikke tabe noget ved det
bamsen

Spring til debat: