Se indlæg
 Udskriv debat
"Dansk" restaurant til salg i Korat
jette
Lung, jeg ved godt, at der har kørt en meget lang tråd omkring emnet. Men det drejede sig, (efter hvad jeg kan huske), omkring div. tillæg, førtidspension efter og før 2003 i forbindelse med at tage ophold i Thailand o.s.v. Et relevant emne.

Og nej Big-Viking jeg vil ikke oprette en ny tråd, da jeg ikke har kriterierne for at vurdere, om folk skal have en pension eller ej, men blot ønsker at al den tilsvining af folk stopper, hver gang en person blot nævner ordet FP. Hvem kan bruge det til noget sagligt i forbindelse med en Thai-debat. Selvfølgelig skal der være plads til skæg og ballade, men i dette tilfælde synes jeg, at man går for langt. og at det nærmer sig mobning. Det er bare min mening.

Jette

jette
Hej Lung

Undskyld, havde lige overset, at du havde lavet en ny tråd omkring emnet. Godt gået.

BJ
jette skrev:
Lung, jeg ved godt, at der har kørt en meget lang tråd omkring emnet. Men det drejede sig, (efter hvad jeg kan huske), omkring div. tillæg, førtidspension efter og før 2003 i forbindelse med at tage ophold i Thailand o.s.v. Et relevant emne.

Og nej Big-Viking jeg vil ikke oprette en ny tråd, da jeg ikke har kriterierne for at vurdere, om folk skal have en pension eller ej, men blot ønsker at al den tilsvining af folk stopper, hver gang en person blot nævner ordet FP. Hvem kan bruge det til noget sagligt i forbindelse med en Thai-debat. Selvfølgelig skal der være plads til skæg og ballade, men i dette tilfælde synes jeg, at man går for langt. og at det nærmer sig mobning. Det er bare min mening.

Jette

Du har så evig ret, Jette............men det er der desvære ikke alle af DTW's aktive medlemmer der ikke har forståelse for.( ingen nævnt ingen glemt ).
Mit største ønske er også at folk ville tale/skrive noget pænere og mere konstruktivt hvis det endelig skal være kritik, men dog i en ordentlig tone, DTW har ændret sig meget det siste år, og som jeg en gang skrev til Webmarster, vil jeg så inderligt håbe den kommer på ret fod igen, med hendblik på tale/skrivemåden til hindanden, vi kan være og er alle sammen forskællige og som der er skrevet så mange gange før, skal der være en plads til alle.Wink
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

BJ
Og iøvrigt fater jeg ikke en sk.d af hvorfor folk har så travl med os FP'er IP'er og FLKP??? vi må endelig passe på med at ytre vores mening, for så bliver man slagtet.
Som Lung skrev ja så har jeg selvfølgelig tænkt mig et personale hvis jeg var heldig og kunne lease en bar i Thailand. Som Mærsk Mcini møller(citat), der ejer ca 29 milliarder D.KR i forvejen også gør, ikke fordi jeg på nogen måde kan måle mig med hans kaliber så er princippet det samme.Angry
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 14/12-2009 20:24
THAILAND
A DREAM COME TRUE

SteenJ
BJ, du har totalt ret i dit indlæg mht "ordentlig tone", det er nemlig ikke første gang du ikke har skrevet et bandeord i et af dine normalt gode indlæg efter min opfattelse, for det ligner ikke noget med at skrive...........forh. sgu, osv. og det gælder alle DTW brugere ang. sprog.
mvh
SteenJ
Redigeret af SteenJ d. 14/12-2009 20:32

MadsEJ
Jeg tror efterhånden at ord som fanden, sku og lign. efterhånden er ved at blive så almindelige, at man knapt kan kalde dem bandeord længere..
Personligt er jeg ret ligeglad, og bruger da (MEGET) ofte selv de "forbudte" ordPfft hehe..
Mener også at ordet "fuck" er optaget i den danske ordbog, så det er vel den vej vi går.. Så tag dog og chill, og lad vær med at have ondt i røven over folks sprog brug..
I minder mig sku mest af alt om min gamle folkeskole lære:S ( IKKE godt)
Men selvfølgelig alt med måde.. Det skal selvfølgelig heller ikke være sådan at man ikke kan lave en sætning uden en masse "dumme" ord.. Men bruger selv tit ord til at understrege hvad jeg mener- selv de mindste ting.. og helt ærligt.. Get over it..
Savner Thailand og min kæreste utroligt meget!

blume
Mads
Jeg syntes det sprogbrug du giver udtryk for er et eksempel på grim og utiltalende sprogbrug. Jeg ser det i forhold til mobning og vold, og hvad vi lærer vores børn, uanset om det er almindelig er det udtryk for forråelse, dårlig stil og mangel på opdragelse, og det bliver vel ikke mere rigtig af at det er impoteret til den danske ordbog. ?
Med venlig julehilsen fra Fyn Cool
blume
Redigeret af blume d. 15/12-2009 02:02

thaikurt1
BJ du har ret , kan ikke se hvad det kommer andre ved hvad man lave bare fordi man er IP.

Hvis man har lyst til at havde en bar eller hvad man nu en gang har lyst til at åben er det op til en selv.Wink

Jeg vil ikke bruge min tid på at skulle sidde på en bar og høre på fulde danskerne. Pfft

Jeg har også mange gange måde høre dumme bemærkning fordi jeg har valgt at bosætte mig i thailand Shock

http://nej
Nixon

http://ekstrablad...270168.ece

hilsen

Nixon
Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem.

http://www.whitehouse.gov/about/presidents/richard
thaikurt1
Hvad tro du så det kommer til at koste samfundet i forhold til danske IP ?

http://www.berlin...indvandrer

Redigeret af thaikurt1 d. 15/12-2009 18:21

http://nej
b_j3ns3n
jamen det skal nok hjælpe, at vores danske fpér smider alle deres penge i thailand, og kommer grædene hjem for at få hjælp når det hele er gået galt.
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Spring til debat: