Se indlæg
 Udskriv debat
"Dansk" restaurant til salg i Korat
Lung Yao
Annonce:

<< The restaurant MEETING POINT ONE is for sale. The owner had a motorcycle accident a month ago and it's almost impossible for him to continue working with a spinal back problem.

The place is newly renovated. Toilet and facilities are european style. The restaurant is under limited company and foreigners can own 49%. The others shares have to be under Thai people. The lease is done year by year, up to 5 years. The rental is only 4,500 the 2 first years and 5,000 the 3 last years. The rent is already paid for the next 6 months...

It includes, tables, chairs, bar, fridges, big box freezer, 2 microwaves, 2 gaz oven with fire on top, full equiped.

Price is 350,000.baht That is cheap!

>>Update: Ifølge ejeren er resturanten ikke længere til salg, hvorfor mailadresse og tlf. nr er fjernet..
Admin.

Redigeret af John d. 30/01-2010 11:10
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

BJ
Hvor ligger den Lung og ken den evt. Leases???
og er der mulighed for at lave den om fra resturant til evt en Bar???Smile
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

claus31130
er den ikke solgt ???

Det var da ihvertfald det sidste jeg hørte.....

http://www.cs-web.in.th/
BJ
Hvor ligger den Lung og kan den evt. Leases i Starten???
MVH.BJ
Ps. Undskyld gentagelsen.
Redigeret af BJ d. 13/12-2009 13:04
THAILAND
A DREAM COME TRUE

claus31130
BJ skrev:
MVH.BJ

Den ligger i Korat....

Big-Viking
Hvad med lidt billeder af den.? Er der bolig til?

Jeg troede ikke at førtidspensionister måtte arbejde Pfft

BJ skrev:
MVH.BJ

claus31130
I kan læse originalen her

http://koratfaran...104.0.html

BJ
Falang Bar skrev:

BJ skrev:
MVH.BJ

Jeg syntes du har lige travlt nok med mig, hvad har jeg gjort dig???................S.U
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Fido
Falang Bar skrev:

BJ skrev:
MVH.BJ

Jeg troede ikke førtidspensionister KUNNE arbejde. Det er vel derfor de er tildelt pension før tid. Wink

Grin Grin Grin
One man's ceiling is another man's floor

Lige mine ord Grin men bar ejer i Patty er måske ikke det samme som at arbejde....gad vide hvad en fra det offentlige tænker når de læser om førtidspensionister der vil være bar ejer i Thailand ??? ikke så underligt at der bliver strammet op på reglerne.

Fido skrev:
Falang Bar skrev:

BJ skrev:
MVH.BJ

Jeg troede ikke førtidspensionister KUNNE arbejde. Det er vel derfor de er tildelt pension før tid. Wink

Grin Grin Grin

christoffer
Er det ikke på tide at i lader BJ i fred. han prøver jo ikke at genere nogen, men derimod at være aktiv på denne side.

mvh chris

Webmaster
Falang Bar skrev:

Det må de så gerne.

https://www.borge...ning.aspx?

Dermed ikke sagt jeg helt forstår logikken i det.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
jette
Vil bare give Chris helt ret. I aner ikke, hvad BJ fejler, og kommer bestemt heller ikke andre ved. Der skal vel være plads til os alle, uanset om man har haft studenterhuen på eller ej. Hvis BJ fx havde cancer eller en anden alvorlig sygdom, ville I helt sikkert ikke tale til ham på den måde, men der er en årsag til, at han har fået førtidspensionen, og det er ikke vi andre, der skal dømme, om den er berettiget eller ej. Uanset hvad, skal han da have lov til at give sin mening til kende.

Hilsen Jette og go' søndag til alle

BJ
TAK Jette og christoffer det er da rart med nogle saglige og seriøse indlæg, og grunden til min FP mener jeg ike jeg har grund til at uddybe for nogen, jeg ved bare at kunne det være anderles så ville jeg ønske det, forsat go Søndeg!Wink
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

BJ
Webmaster skrev:
Falang Bar skrev:

Det må de så gerne.

https://www.borge...ning.aspx?

Dermed ikke sagt jeg helt forstår logikken i det.

Hej kim
jeg kan godt forstå hvis du og andre ike fostår logikken i en FP (idag) og heller ikke de forskellige strafferammer men det er jo ikke mig der sider og laver lovende.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 13/12-2009 14:49
THAILAND
A DREAM COME TRUE

bagerbager
Falang Bar skrev:
Lige mine ord Grin men bar ejer i Patty er måske ikke det samme som at arbejde....gad vide hvad en fra det offentlige tænker når de læser om førtidspensionister der vil være bar ejer i Thailand ??? ikke så underligt at der bliver strammet op på reglerne.

Fido skrev:
Falang Bar skrev:

BJ skrev:
MVH.BJ

Grin Grin Grin
fido-falang bar.... i er da utrolig dumme,han vil sq da ikke arbejde,han har bare penge som skal invisteres,så han kan bo og leve næsten gratis når han er i thailand, og så er det jo lige det store spørgsmål er i misundelige over at han stadig har mod og hjerne til at forsøge noget nyt, skam jeg med jeres angrep på andre.

sony
Har det ikke altid været sådan at man kan arbejde lidt selvom man har fp. Det er sgu da kun fair nok og lad nu for f..... bj være det skal da ikke være meningen at man jager folk væk herfra med personlige angreb evigt og altid.

Og jeg vil lige sige det er ikke fordi jeg altid er enig med bj, men han har vel også lov til at ytre sig, kan i ikke holde hans ord ud så spring videre til næste tråd.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Fido
fido-falang bar.... i er da utrolig dumme,han vil sq da ikke arbejde,han har bare penge som skal invisteres,så han kan bo og leve næsten gratis når han er i thailand, og så er det jo lige det store spørgsmål er i misundelige over at han stadig har mod og hjerne til at forsøge noget nyt, skam jeg med jeres angrep på andre.

Du har helt ret, Bager .... der er sgu tider hvor jeg føler mig lidt smådum over at have knoklet for at kunne forsørge mig selv - men på den anden side så har det været det hele værd. Især nu hvor det for alvor begynder at give et fornuftigt afkast - desuden tror jeg ikke at jeg egner mig til at leve af almisser.

Wink
One man's ceiling is another man's floor

FedeFinn
Befri mig for jeres bræk og ævl.
selvfølgelig er det for helvede ikke meningen, at en person der får tildelt IP skal kunne påtage sig et arbejde, hvis det er tilfældet at en person kan det, ja så snyder han bla mig og alle andre. Hvis BJ føler sig truffet over at personer så spørger om dette, ja så synes jeg den meget nærtagendeBJ skulle skride herfra, nu er jeg ved at være træt af denne persons ynk. På intet tidspunkt er BJ nævnt ved nvns nævelse omkring arbejdsduelighed, men BJ du følte dig åbenbart ramt....gad vide hvorfor.
BJ her er lidt til dig www.kinagrill.dk

Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

Spring til debat: