Se indlæg
Vand i Chiang Mai
|
|
Healer |
Lagt på d. 15/09-2005 08:10
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 85 |
For nogen tid siden var der rigtig meget vand i Chiang Mai og oplysning om 8 døde. Er der en/flere der for nylig har været dér og kan fortælle lidt om situationen deroppe? Thai-TV har fortalt om det nogle gange, men ellers ved jeg ikke mere end det beskrevne... OK - bedste hilsen fra Healer - René ______________________________________________________
- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...! ______________________________________________________ |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 16/09-2005 20:25
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1075 |
Hej Rene', Jeg har lige talte med nogle venner som kom hjem i går, og de har lige været i Chiang Mai. De siger at det regner meget, men at det er generelt over hele Thailand, kun den sydlige del af landet er "skånet". M.h.t. Chiang Mai er det p.t. ikke så slemt, som ved den sidste "syndflod" der ramte byen for nyligt. Der har regnet meget mere i Korat og BKK. Søen Lam Takhong Dam, mellem Si Khiu og Pak Chong som var ved at være "indtørret" i April måned da vi var derned, er ved at være fyldt igen. Det kunne være at Commandertorp vil være elskværdig at give en vejr rapport fra Kon Khaen og Nutte fra Udon Thani. M.v.h., M. Rasmussen Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
commandertorp |
Lagt på d. 17/09-2005 05:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
her er lige en melding på vejret her ! - det regner en hel del i tiden ( regntiden lol ) - men bortset fra at der er meget mere ( og stærkere ) torden end sædvanligt efter de lokales oplysninger, så er der ikke mere vand end normalt ! vi har dog haft lokale oversvømmelser her i byen og området, men det trækker ganske hurtigt i jorden igen og har for det mewste kun været af en enkelt dags varighed ! Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert ! OK det ser ud til at det er Thailand denne gang |
|
|
Healer |
Lagt på d. 17/09-2005 09:24
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 85 |
Tak for vejrmeldingerne - det var jo trist at høre om de omkomne i Chiang Mai for nogen tid siden. Jeg skal en del steder i oktober, bl.a. Khon Kaen og Chiang Mai. Men selvfølgelig er regnen stoppet når jeg lander d. 29. sept. det gjorde det også sidste år, selv om jeg snød lidt og fløj videre til Saigon og blev der nogle dage først... Jeps Thailand - nu kommer den smilende skøre danske farang tilbage til hjertets land en måneds tid.... ______________________________________________________
- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...! ______________________________________________________ |
|
Spring til debat: |