Se indlæg
 Udskriv debat
Og det skete i de dage :-)
12-12-09 kl. 08.15, trasker mod bageren henne på hjørnet, tjekker lige postkassen. Der er et enkelt brev....fra Udlændinge Styrelsen.

Så banker hjerte sgu hurtigt, meget hurtigt...

Oversat til dansk står der....Din lykke er gjort, din kone er velkommen her i DK Smile

Kære Julemand, tak, så ønsker jeg mig ikke mere.

TV2 udtrykte det engang som "Nærmest Lykkelig"

Min dag bliver god, må din også blive det.

Kristian

kimkingo
Tillykke og god julSmile

jesperfrb
Stort tillykke herfra også, må I blive lykkeligeGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

styrt3
fedt Smile tilykke med det !
http://www.yeha.dk/

Thongthai
Stort tillykke

Sådan en dag er nok på top 5listen af lykkelige dage.
Husker også da jeg ringede til Udls og hun spurgte og dagene jeg havde skrevet så var forkert.
Hun rettede det og sagde at jeg skulle ringe om en time fordi hun skulle have groent lys.
Det var nok den længste time i mit liv og alle de ting der kom op i hovrdet omkring hvis nu de siger nej.
Men heldigvis var det et ja som jeg straks viderebragte til min kone.

BentBP
Stort TILLYKKE , her fra Kris , håber det må gå jer godt når du får din kone her op , GLÆDELIG JUL og GODT NYTÅR .

Bent .Wink

b_j3ns3n
det var da dejligt stort tillykke og glædelig jul til dig og din kone Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Tino
Hils konen og sig velkommen!

Hygge, Tino

ghj
stort tillykker her fra også, så er det bare ud og købe flybillet til hende, så hun kan kommeSmile

og skynd dig så hun kan opleve den sne vi får i denne vinter

Hilsen

Gert
MAN SKAL IKKE GØRE DET SVÆRERER END DET ER......GrinSmile

mrbfly
Rigtig hjertelig tillykke herfra! Oensker jer en dejlig lykkelig tid sammen her i Dannevang. Hva med at delagtiggoere os lidt i hvordan HUN oplever sit moede med Danmark og danskerne - og kulden
Wink
- mai pen rai - tchun!

Kæmpe Tillykke og alt held og lykke i jeres fælles fremtid i det kolde nord Grin

Big-Viking
Også et stort tillykke herfra. Håber hun falder til og at alt må gå jer godt i fremtiden..

helgegedser
Jeg må også sige et stort Tillykke.
Og held og lykke i fremtiden.
Helge

Mange, mange tak alle sammen :-)

Ja det har været en ret vild dag. Rimeligt emotionel.

Nu er det fejret med en god bøf, der er stadig vin i flasken og sofaen føles dejlig mod ryggen.

Pas på jer selv derude.

Kristian

Payanak
Ja held og lykke med jeres Danish-Thai forhold...i får brug for det!

swaddii
mojner Kristian!
vi ønsker jer også tillykke god jul og godt nytår ,håber i for det lige så godt som vi ,vi blev gift for 11 år siden bedste ting der er sketWink
Cheersen gang Isaan altid Isaan

Spring til debat: