Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Air
LisSauRus
4.600,- var da også en rigtig god pris du fik der...

Lung Yao
krydolf skrev:
Forstår ikke rigtigt problemerne. Har de sidste 10 år brugt Thai Air - og aldrig betalt for meget. Købte for 1 måned siden Cph-Bkk t/r, afrejse 1. maj - hjem 30. maj 2010, for 4600,-.........................................................
Problement er at længere venter du og nærmer dig "skærings datoen" (20-24 Juni) så stiger prisen på de samme billetter. Ellers skal man gøre lige som dig: købe i November for rejsen i LAVPRIS sæson for at få den til 4600, men ofte er der nogle elementer som skal opfyldes: fx. økonomien (har man/har man ikke råd), tidspuntet (kan man/kan man ikke få ferie) for ikke at glemme dem der har børn i skolealderen.
Summa summarum, så er det ikke altid så nemt som du ville gøre det til, MEN er du ungkarl og kan du selv disponere over din ferie, så har du ret at der er ingen problem i det.
Se også mit svar til LUNG.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
lung skrev:
det Bjarne mener tror jeg er hvis man søger på alle de populære søgemaskiner, så er det nemlig sjældent Thai air der dukker op, det har jeg nu også bemærket, en fattigrøv som jeg vil jo helst købe billigt via nettet, ringer man til et bureau er det min erfaring at billetterne er dyrere.lung
Ikke kun "fattigrøv", men også "nærigrøv" Grin Grin Grin
De 2-300kr som bureauerne tjener på hver billet de sælger, betaler jeg gerne selv om jeg skal som regel bruge 4 stk. For det lille beløb, sparer de mig for ulejligheden for at stå foran skærmen og vente til at de "rette tilbud" dukker frem, og det vigtigeste argument for mig i hvertfald er at modsat Online bestillinger, så kan jeg "forudbestille" pladserne fx. NU og kan vente med den endeligt bekræftelse/betalingen til ca. 1 måned før forventet afrejse dato. En mulighed som du ikke har på ONLINE, her er gælder det om at slå til Her og Nu, og værså god at betale ved kasse 1, inden 24-48 t. Og noget andet som du får for de 2-300 du ville komme til at betale ekstra er at du kan altid "afbestille" din reservation, inden 2mnd. før afgangen, det kan du ikke hos Momondo, Rejsefeber, og alle disse udbyder.
.
Redigeret af Lung Yao d. 08/12-2009 14:01
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

krydolf
Lung Yao skrev:
krydolf skrev:
Forstår ikke rigtigt problemerne. Har de sidste 10 år brugt Thai Air - og aldrig betalt for meget. Købte for 1 måned siden Cph-Bkk t/r, afrejse 1. maj - hjem 30. maj 2010, for 4600,-.........................................................
Problement er at længere venter du og nærmer dig "skærings datoen" (20-24 Juni) så stiger prisen på de samme billetter. Ellers skal man gøre lige som dig: købe i November for rejsen i LAVPRIS sæson for at få den til 4600, men ofte er der nogle elementer som skal opfyldes: fx. økonomien (har man/har man ikke råd), tidspuntet (kan man/kan man ikke få ferie) for ikke at glemme dem der har børn i skolealderen.
Summa summarum, så er det ikke altid så nemt som du ville gøre det til, MEN er du ungkarl og kan du selv disponere over din ferie, så har du ret at der er ingen problem i det.
Se også mit svar til LUNG.

Det har du da ganske ret i. Jeg er "ungkarl" og kan stort set gøre som det passer mig. Min position på arbejdspladsen gør, at jeg kan rejse når jeg vil. Det benytter jeg mig af i stor stil.Grin
Man kan godt drikke uden at more sig.

KAN ANBEFALE WANT2TRAVEL VESTER FARIMAGSGADE 3 TLF +4533361718
E-MAIL HAR GOD VEJLEDNING OG SERVICE FLYVE
MED THAI AIR Smile
Redigeret af d. 08/12-2009 14:54

Charansanitwon
Payanak skrev:
Jeg har lige købt billet med SAS så jeg kan komme til DK i Julen. Skal nok vende tilbage med en opdateret anmeldelse af service og benplads mm. Grin

Det ku være dejligt at høre. V.h.

BJ
LisSauRus skrev:

Ja det er sgu enda meget billig med THAI AIR, siste gang jeg rejste med en kammrat til Thailand i Maj dvs. afg 2Maj hjemk. 2juni
måtte vi spytte 6280kr i kassen pr mand selvf. T/R.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

FedeFinn
LisSauRus skrev:

tjaaa hs Kilroy koster den samme billet 4200 krSmile
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

Lung Yao
Jackie Christensen skrev:
KAN ANBEFALE WANT2TRAVEL VESTER FARIMAGSGADE 3 TLF +4533361718
E-MAIL HAR GOD VEJLEDNING OG SERVICE FLYVE MED THAI AIR Smile
Og der arbejder du måske?

Medlem : Tilmeldt siden 30/07-2008
Men kun sølle 2 indlæg til d.d., nåh ja, undskyld, jeg glemte af det var Kvaliteten og ikke Kvantiteten, der betød noget. Eller havde du ikke.................Wink Lidt "besynderligt" at med den GOD VEJLEDNING og SERVICE, at ingen andre end dig har bemærket bureauets eksistens før Shock .
Men er den virkelig god og andre som kan bekræfte dit påstand, så er det kun glædeligt at vi her på DTW, får flere "hold" på banen.
.
Redigeret af Lung Yao d. 09/12-2009 14:44

Lung Yao
FedeFinn skrev:
LisSauRus skrev:

tjaaa hs Kilroy koster den samme billet 4200 krSmile
Såh, såh. FF, hvad har du gang i ?Shock Skal du nu til "at sætte ild" i denne tråd Grin Grin Grin Grin
Redigeret af Lung Yao d. 09/12-2009 14:48

huratho
Hej
Jeg var i DK i okt. i forbindelse med min mor"s død og bisættelse, så jeg skulle bruge en tjuhej billet. Jeg betalte THB 36.000.00 Chiang Mai - Bangkok - Kbh. t/r. 30 dages åben
Hilsen Hugo
Redigeret af huratho d. 09/12-2009 18:57
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

BJ
Trist måde at skulle rejse hjem på huratho, det gør mig ondt at høre.
Jeg ønsker det aldrig sker for mig sådan.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 09/12-2009 20:07
THAILAND
A DREAM COME TRUE

jimmikoldenborg
tjaaa hs Kilroy koster den samme billet 4200 krSmile[/quote]

Er Kilroy ikke kun for studerende og unge unde 25 eller sådan?
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
Linda
hvor kan jeg købe cd rom ordborg, på thai /Winkdansk hen..

FedeFinn
Lung Yao skrev:

Såh, såh. FF, hvad har du gang i ?Shock Skal du nu til "at sætte ild" i denne tråd Grin Grin Grin Grin

Nej nej lung, for pyromanen er ikke dukket op i denne tråd Pfft

FedeFinn
jimmikoldenborg skrev:

Er Kilroy ikke kun for studerende og unge unde 25 eller sådan?

De er for alle slags mennesker, selv BJ kan købe hos dem, og han har vist aldrig været studerende Grin
Redigeret af FedeFinn d. 09/12-2009 21:39

Webmaster
FedeFinn skrev:
De er for alle slags mennesker, selv BJ kan købe hos dem, og han har vist aldrig været studerende Grin

Fuldstændig unødvendigt personligt angreb.
Rød prik uddelt.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
FedeFinn
Webmaster skrev:
FedeFinn skrev:

Fuldstændig unødvendigt personligt angreb.
Rød prik uddelt.

- Admin -

tjaaa det synes jeg da ikke var et angreb, vel mere en konstatering Smile

Payanak
Linda skrev:
hvor kan jeg købe cd rom ordborg, på thai /Winkdansk hen..

Henvisning til nedenstående tråd

http://www.dansk-...rowstart=0

BJ
Jeg har lige købt Thai sprogkursus(grundkursus) hos boghandleren og der er tre cd'er med der både kan bruges på en alm. CD afspiller eller på din PC og så var der tre kursushæfter med også, de skulle jo selvfølgeli lige bestille den hjem, prisen var 298,00KR.
Prøv at kig på dette link det er dem som har udgivet kurset og det findes i flere grader.
WWW.UNIVERB.DK
Go fornøjelseWink
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 10/12-2009 11:02
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Spring til debat: